"היא לא שרדה'': נרקיס חושפת את הלידה השקטה שעברה

"היא לא שרדה'': נרקיס חושפת את הלידה השקטה שעברה

הזמרת והיוצרת נרקיס, חשפה בפוסט כואב את הלידה השקטה שעברה ואת המסר שאנחנו צריכים ללמוד מתשעה באב. "פעם הייתה לי בת ...לו הייתה באמת מצליחה לחיות בתוכי עד סוף ההריון, אולי הייתי מסרקת לה את השיער בזה הרגע"

author-image
"לא שרדה'': נרקיס חושפת את הלידה השקטה שעברה
  (צילום: סרוגים)

באווירת תשעה באב, בו אנו מציינים את החורבן. היום (ה'), הזמרת והיוצרת נרקיס החליטה לחשוף לראשונה, את הלידה השקטה שעברה.

בפוסט אישי ומרגש, חשפה נרקיס: "פעם הייתה לי בת …לו הייתה באמת מצליחה לחיות בתוכי עד סוף ההריון אולי הייתי מסרקת לה את השיער בזה הרגע, אבל היא לא שרדה…".

"זה יום של לבכות בו, על מה היה יכול להיות"

הזמרת והיוצרת המשיכה והסבירה את המשמעות של ט' באב עבורה: "הרב פנגר היקר כתב היום שהצום והבכי שיש בתשעה באב, הוא לא על חורבן בית המקדש, כי מי יכול לבכות על בניין שהוא מעולם לא ראה?איך אפשר לדמיין את בית השם עולה בלהבות ואף אחד לא עשה סטורי !!

אז זהו זה יום של לבכות בו על מה היה יכול להיות לו …לו בתי הייתה שורדת, לו לא היו עניים בעם ישראל והיתה ביננו אחדות על אף חילוקי הדעות, לו היינו שמחים בעצמנו באמת, לו רווקים ורווקות היו מוצאים בקלות את זיווגם, לו בתים לא היו מתפרקים כל כך בקלות והילדים לא היו משלמים מחיר כבד על כך, לו לא היו חולים בבתי החולים בכלל והמקום היה משמש רק ללידות בריאות ולאמהות מאושרות".

פעם הייתה לי בת …לו הייתה באמת מצליחה לחיות בתוכי עד סוף ההריון אולי הייתי מסרקת לה את השיער בזה הרגע אבל היא לא…

פורסם על ידי ‏נרקיס Narkis‏ ב- יום חמישי, 30 ביולי 2020

"מאתמול בלילה אני יושבת על מזרן ברצפה עם אבן תחת הכרית", סיפרה נרקיס "לקראת אחה"צ יש מנהג לקום מהרצפה ולהתחיל לשטוף את הבית, להחליף מצעים, להיכנס למטבח ולאפות, לבשל, לקצוץ ולהתחיל להתכונן, לכבוד מה?? שמא יזרח עלינו אור חדש ואם חס ושלום משיח יתמהמה, אולי אנחנו נתחיל לעשות את השינוי בתוכנו, אולי נגביר אהבת חינם, אולי ננסה לדון לכף זכות, אולי הפעם אני פחות אכעס על מי שעקף אותי בכביש ואהיה סבלנית לילדים ואראה את זה שמפגין נגדי אסתכל ללב שלו להבין גם אותו".

נרקיס סיכמה את הפוסט: "בנתיים אני אמשיך להאמין שתכף יזרח עלינו אור חדש ושבעזרת הרצון שלנו נוכל לשנות את המציאות שלנו. בואו ניקח אחריות על החיים השבריריים שלנו כאן ונאהב באמת וקודם כל אתחיל בי והלוואי שאעמוד בניסיון".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
גם היום, כתבת...
גילוי נאות | 30-07-2020 17:39
גם היום, כתבת תדמית וקידום מכירות על נרקיס. הפעם סיפור נוגע ללב ומעורר אמפתייה. מה עם גיחוי נאות? זוהי כתבת תדמית ממומנת ?
2
לא יפה!!! ...
ליאור | 31-07-2020 13:54
לא יפה!!!
3
תשע באב הבכי...
י אמויאל | 31-07-2020 17:00
תשע באב הבכי והכאב לא על החורבן של בית המקדש על המציאות הכואבת שאנחנו נמצאים בה נרקיס יוצרת מהמשובחות שיש בארץ אוהב מאוד את המוסיקה שלה