והעיקר לא להעלות כלל: חדרי הכושר סוגרים שעריהם - סרוגים

והעיקר לא להעלות כלל: חדרי הכושר סוגרים שעריהם

ושוב חדרי הכושר נסגרים ומשאירים אותנו בודדים באימונים ביתיים. איך מתמידים? שאלנו מדריכת כושר מוסמכת

חדרי הכושר נסגרו, אך אתן אל תחזרו על הטעות של הגל הראשון שהותיר אותנו עם אי אלו קילוגרמים עודפים. ישנן אינספור אפשרויות לשמור על שגרת אימונים גם ללא הפסיליטיז המאתגרים שקיימים בג'ים הממוזג. אם תחליטו להכניס את המשימה ללו"ז הצפוף אולי אפילו תגלו שאפשר להסתדר לא רע גם עם מזרן פשוט.

החלפה לבגדי ספורט

ברגע שתיכנסי הביתה מיום ארוך בעבודה אל תחליפי לבגדי בית וכפכפים, אלא עלי על בגדי ונעלי ספורט. ברגע שתחליפי לביגוד מתאים תמצאי את עצמך הרבה יותר קרובה להתחיל בפעילות. עצם ההחלפה היא קבלת החלטה שהיום יהיה אימון. השיטה תקפה לערב וגם לבוקר. מומלץ לצאת מהפיג'מה ולהחליף לבגדי ספורט מיד שקמים.

פרטנר לכושר

מצאי לעצמך שותף או שותפה לפעילות. שקובעים עם מישהו נוצרת מחויבות, מה שיעצור אותך מלהבריז. אם מסתכלים על האימון הזוגי כבילוי זמן איכות אז הרווח הוא כפול.

ציוד ספורט זמין

במציאות היום עם כל ההגבלות כשאי אפשר לדעת בוודאות מה ישאר פתוח ואילו מקומות יסגרו, אפשר להשקיע בכמה אביזרים מומלצים שתמיד טוב שיש בבית: חבל קפיצה, זוג משקולות וגומיה בהחלט יעשו את העבודה. עם כל השלושה ניתן לבצע מגוון של תרגילי חיטוב. אם לא הצטיידת ניתן לאלתר גומיה מבדים אלסטיים, משקולות מפחיות שימורים או בקבוקי מים וקפיצות אפשר גם בלי חבל.

תכנית אימונים אינטרנטית

הרשת היום מלאה באימונים. בין אם מצולמים מראש ביוטיוב או באימוני לייב בזום. למתאמנות מתחילות הזום מומלץ בקבוצות קטנות כשהמדריכה יכולה לחוות דעה ולתקן. מתאמנות ותיקות יכולות להסתפר באימונים מכל סוג בהנחה והן יודעות לבצע נכון את התרגילים. חשוב להישמר במהלך האימון ולהמנע מתרגילים שגורמים לכאב בברכיים ובגב התחתון.

אווירה

בחרי לעצמך מוסיקה שאת מתחברת אליה. הקצב והאווירה יהפכו את האימון לכיף וחוויתי.

 

הטיפים בחסות רוני טלר, מורה לספורט ובעלת הסטודיו ronifit בפתח תקווה

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו