קורונה בצה"ל: 141 חיילים חולים, מעל 4,000 בבידוד - סרוגים

קורונה בצה"ל: 141 חיילים חולים, מעל 4,000 בבידוד

מגפת הקורונה לא פסחה על החיילים: לפי דובר צה"ל, 380 חיילים חלו עד כה בנגיף - מתוכם 239 החלימו ו-141 עדיין מוגדרים כחולים פעילים. 4,604 חיילים נמצאים כעת בבידוד לאחר שנחשפו לחולים

קורונה בצה"ל: 141 חיילים חולים, מעל 4,000 בבידוד
  אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: דובר צה"ל)

קורונה בצה"ל: על רקע ההתפרצות הגוברת של נגיף הקורונה בישראל, דובר צה"ל עדכן הערב (שלישי) כי 380 חיילים חלו עד כה בנגיף. הנתונים מתייחסים לכלל המשרתים בחובה, בקבע ועובדי צה״ל.

מבין החולים, 239 החלימו או השתחררו מהשירות הצבאי לאחר שחלו, ו-141 מהחיילים הם חולים פעילים. עוד נאמר כי 4,604 מחיילי צה"ל נמצאים בבידוד לאחר שנחשפו לחולה קורונה מאומת.

עוד באותו נושא

בעקבות התחלואה: המלצה לסגר בעשרות יישובים

לפני כשבועיים דווח כי 3 מקציני צה"ל הבכירים נכנסו לבידוד בעקבות חשיפה לחייל צה"ל שאומת כחולה בקורונה. מפקד פיקוד המרכז הנכנס, האלוף תמיר ידעי, היה הבכיר הראשון שנכנס לבידוד, ומספר שעות לאחר מכן נאמר כי מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי, ייכנס גם כן לבידוד. יחד איתם נכנסו לבידוד עשרות קצינים, נגדים וחיילים בפיקוד מרכז בהם מפקד עוצבת "עידן", תא"ל דוד זייני, מפקדי חטיבות סדיר ומילואים באוגדה. מפקד אוגדת עזה תא"ל אליעזר טולדנו, מפקד עוצבת אדום תא"ל גור שרייבמן ועוד כאמור עשרות.

יום למחרת נאמר כי גם ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר, אלוף ליאור כרמלי, וכן מספר מפקדים נוספים מהאגף, נכחו בשבוע שלפני כן בקרבת חייל צה"ל שאומת כחולה קורונה – וכתוצאה הועברו גם כן לבידוד לפי הנחיות משרד הבריאות. בצה"ל הבהירו כי שלושת האלופים "ימשיכו לקיים לוח זמנים רגיל, ככל שיתאפשר. המפקדים חשים בטוב, ללא תסמינים, וייבדקו בזמן הקרוב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו