נציג יחיד למגזר הסרוג בתחרות הפרסום Effie 2013, המתקיימת גם בישראל.

כמובן שבתחום הפרסום הפרמטר החשוב ביותר הוא התוצאות, אך התחרות בודקת גם את יכולת האסטרטגיה, הבנת השוק והלקוח והפיצוח השיווקי, יחד עם עבודת הקריאיטיב ופרמטרים נוספים.

בתחום הפרסום נחשב ה- Effie ליוקרתי במיוחד, ההגשה אליו מאתגרת ומחייבת עמידה במספר רב של פרמטרים עסקיים ושיווקיים ברף גבוה.

ל'סרוגים' נודע כי מכל משרדי הפרסום של המגזר, רק משרד הפרסום גל אורן BSD ניגש לתחרות כשהוא מציג שתי עבודות שונות, בקטגוריית 'מגזרים', כשהפנייה הייתה אל הקהל החרדי. שני הפרויקטים שהוגשו לתחרות הם על היח"צ לחברת ישראכרט שהציגה גידול משמעותי במספר הלקוחות שלה במגזר החרדי לאור התאמת החברה לשינויים הצרכניים העוברים על המגזר החרדי.

וכן מגזין בשם 'זמן' שמוצא את מקומו בדיה החרדית, זאת תוך חודשים ספורים מאז השקתו.

אורן אלימלך מנכ"ל גל אורן BSD, גאה מאוד ביבול הפעילות בשנה האחרונה, כשהוא מציין בגאווה את קמפיין הבחירות של נפתלי בנט והבית היהודי שהוביל להצלחה בבחירות.

"לצד ההתמחות שהוכחנו בהבנת צרכי הציבור החרדי ולצד ההכרה, סופסוף, של גופים גדולים במשק המבקשים לדבר עם המגזר הדתי לאומי בשפתו", אומר אלימלך, "אני בטוח שגם מגזר זה, יזכה להכרה עצמאית כמגזר באפי, ונוכל להגיש עבודות אפקטיביות וייחודיות לציבור ענק זה. אני סומך על צוות המשרד שמונה למעלה מ 40 עובדות ועובדים, חרוצים ומוכשרים שימשיך להוביל את התעשייה המגזרית".

מתן לרמן, מנהל אסטרטגיה במשרד אומר כי מדובר בהישג יוצא דופן: "לעשות פרסום טוב כבר לא מספיק היום. נדרשת הבנה עמוקה של הלקוחות ושל הצרכן הסופי, ורק משם ניתן להביא פיצוח אסטרטגי ולתוצאות המקוות".

"הסנכרון המדויק בין בריף אסטרטגי, לבריף הקריאיטיב מייצר מהלכים שנותנים ערך – גם ללקוח המשרד וכמובן גם לצרכן הסופי", אומר אייל גור סמנכ"ל קריאטיב במשרד. "בעולם השיווק והפרסום המגזרי של שנת תשע״ג – 2013, מהלכים כאלה נדרשים במקצוענות יותר מתמיד".