סוף עצוב: יוצאת 'המירוץ למיליון' הלכה לעולמה - סרוגים

סוף עצוב: יוצאת 'המירוץ למיליון' הלכה לעולמה

ענבל נטיב, שהשתתפה בעונה הרביעית של "המירוץ למיליון" - הלכה היום (שני) לעולמה בגיל 35 בלבד, לאחר התמודדות קשה עם מחלת הסרטן בכליות ובריאות. חברתה נפרדה ממנה: ""כמה אהבת לחיות, לשמוח ולשמח אחרים"

author-image
סוף עצוב: יוצאת 'המירוץ למיליון' הלכה לעולמה
  צילום: יוטיוב/ המירוץ למיליון רשת 13

סוף עצוב: בני משפחה וחברים רבים הגיעו להיפרד מענבל נטיב, בת ה-35 שהלכה לעולמה לאחר התמודדות קשה עם מחלת הסרטן. הלוויתה נערכה היום (ב') בבית העלמין בפתח תקווה.

נטיב השתתפה בעונה הרביעית של "המירוץ למיליון", יחד עם בת דודתה ויחד כיכבו כ"צוקי וחוטי". בשנתיים האחרונות נטיב נלחמה שלוש פעמים עם סרטן נדיר בכליות ובריאות ואף בחודש ינואר האחרון אמנים רבים התגייסו לגייס כסף להציל את חייה והופיעו באירוע התרמה עבורה.

(צילום: יוטיוב/ המירוץ למיליון רשת 13)

מיכל סלמה, שהכירה את ענבל בזכות טיסה לאומן: "עשינו הפרשת חלה בציון של רבי נחמן היקר שלנו ואת פשוט עם האישיות המיוחדת שלך והעזות ד׳קדושה ״התפרצת״ להתכנסות וביקשת רשות דיבור בדרכך (מי יכל לסרב לחן שלך) והשארת אותנו המומים. פשוט נעמדנו כך בדממה מוחלטת, מוצאות את עצמנו מקשיבות לך. ואת נתת לנו מוסר עם כזו מתיקות, כולך עדיין ילדה עוד לא חיית כלום מחייך אבל סיכמת לנו חיים שלמים.

לימדת אותנו אמונה, סיפרת לנו על המחלה הארורה שתקפה אותך שוב ושוב, הלכה וחזרה, הלכה וחזרה, ואיך את מצאת את השם יתברך, איך ברגע אחד הבנת מה זה הבל הבלים, מה טפל, ומה עיקר, לא כל אחד זוכה לקבל הארה שכזו, בינה ודעת. ואת ידעת גם להעביר את הבינה הזאת. לא הסתכלתי עליך ברחמים. אלא ריחמתי עלינו. הזכרת לנו למה אנו כאן….אפשר עוד לרשום עליך הרים וגבהות אבל זה קטן לעומת הנשמה שלך. ועכשיו מסרת את נשמתך לבורא אחרי יסורים גדולים. ענבל בת חנה מרגיש לי שלא עשינו מספיק עבורך אז בבקשה ממך עשי את עבורנו. תהיי מליצת יושר עבור עם ישראל שנמצא ביסורים נוראיים ולא תמיד יש לנו את הבינה שהייתה לך.זכית, זכית למצוא את השם בתוכך, זכית במתנה של אמונה. לכי לך ילדה אהובה ותזכי במנוחת עולם".

(צילום: מתוך הפייסבוק של ענבל נטיב ז"ל)

מוקדם יותר חברה הספידה את ענבל וספרה: "כמה אהבת לחיות, לשמוח ולשמח אחרים. כמה רצית בחיים, כמה ייסורים ותפילות… אני בוכה מהבוקר ומתפללת לבורא עולם שיתן לך לנוח עכשיו ויבטיח לך מקום טוב כמו שהאמנת שיש בחיים שאחרי".

יהי זכרה ברוך

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כאב אין קץ. בבניין ירושלים תנוחמו.
מאיר | 09-06-2020 14:41
משתתף בכל ליבי בצער המשפחה.