קורין גדעון נגד הסלבס: "זה הכי צבוע בעולם!" - סרוגים

קורין גדעון נגד הסלבס: "זה הכי צבוע בעולם!"

המגישה וזוכת האח הגדול, טהוניה רובל  החליטה לצאת נגד שלל הסלבס הישראלים שהצטרפו לתמיכה במחאות בארה"ב על מותו של ג'ורג' פלויד ולא במחאות בני העדה האתיופית שהיו אז בישראל. גם המגישה קורין גדעון הצטרפה לדבריה ומסרה: "פתאום כולם מזדהים. זה הכי צבוע בעולם!!!"

קורין גדעון נגד הסלבס: "זה הכי צבוע בעולם!"
  צילום מסך מתוך אינסטגרם

טהוניה רובל שוברת שתיקה: ברקע התגייסות הסלבס בישראל לתמיכה במחאות בארה"ב על מותו של ג'ורג' פלויד, המגישה וזוכת האח הגדול שהובילה בזמנו את המחאה של בני העדה האתיופית – החליטה לצאת נגד ההזדהות "המזויפת" של חבריה בתעשייה.

"לא יודעת אם לצחוק או לבכות ..אולי פשוט אכעס כי זה יותר מעצבן ממצחיק ויותר עצוב משמח", כתבה טהוניה בפוסט "כבר שלושה ימים שאני מדפדפת במדייה החברתית ורואה את ההזדהות ״המרגשת״ של כל אותם יפי הנפש מהתעשייה שיש להם עוקבים וקהל שהולך אחרייהם ומאמין לכל אותם ססמאות שקל להם להשמיע כשהם בכלל לא מבינים דבר! אם כבר אתם מדברים על ״הזדהות״ אז עדיף שתאמרו שאתם מזדהים עם גל הפוסטים של הכוכבים הגדולים מהעולם…".

View this post on Instagram

 

לא יודעת אם לצחוק או לבכות .. אולי פשוט אכעס כי זה יותר מעצבן ממצחיק ויותר עצוב משמח, כבר שלושה ימים שאני מדפדפת במדייה החברתית ורואה את ההזדהות ״המרגשת״ של כל אותם יפי הנפש מהתעשייה שיש להם עוקבים וקהל שהולך אחרייהם ומאמין לכל אותם ססמאות שקל להם להשמיע כשהם בכלל לא מבינים דבר! אם כבר אתם מדברים על ״הזדהות״ אז עדיף שתאמרו שאתם מזדהים עם גל הפוסטים של הכוכבים הגדולים מהעולם… זה תמיד יותר יפה שהקרדשיאנס מעורבות בזה ועוד שמות גדולים ואחרים… אבל שכחתם משהו ממש קטן… אתם חיים כאן!!! מדינת ישראל! כל כך הרבה צער נגרם פה ״לשחורים״ כמו שאתם מציינים בפוסטים שלכם בהתיפיפות נפש שלא זכור לי שמישהו מכם העלה איזו תמונה שחורה לפיד שלו כשחסמנו כבישים! כשקראתם לנו חוליגנים! כשניפצנו זכוכיות! כששרפנו צמיגים! כשצעקנו מבכי את השם יוסף סלמסה! סלומון טאקה! יהודה ביאדגה! ועוד הרבה אמהות שבוכות יום יום על הילדים שלהם !!! תצאו כבר מהבועה המחרידה הזאת שאתם חיים בה! אתם לא טובים יותר או יפים יותר או נכונים יותר! אתם פשוט מוכרים שקר אחד גדול לכל בן אדם שעוקב אחריכם וחושב שאולי בטעות אתם מזדהים! אתם רחוקים שנות אור מלהזדהות עם הכאב שלנו! אתם עוד טיפה שזורמת בנהר מלא שקר!

A post shared by �TAHUONIA� (@tahuonia) on

"תצאו כבר מהבועה המחרידה הזאת שאתם חיים בה!"

טהוניה המשיכה וכתבה: "זה תמיד יותר יפה שהקרדשיאנס מעורבות בזה ועוד שמות גדולים ואחרים… אבל שכחתם משהו ממש קטן… אתם חיים כאן!!! מדינת ישראל! כל כך הרבה צער נגרם פה ״לשחורים״ כמו שאתם מציינים בפוסטים שלכם בהתיפיפות נפש שלא זכור לי שמישהו מכם העלה איזו תמונה שחורה לפיד שלו כשחסמנו כבישים! כשקראתם לנו חוליגנים! כשניפצנו זכוכיות! כששרפנו צמיגים! כשצעקנו מבכי את השם יוסף סלמסה! סלומון טאקה! יהודה ביאדגה! ועוד הרבה אמהות שבוכות יום יום על הילדים שלהם !!! תצאו כבר מהבועה המחרידה הזאת שאתם חיים בה! אתם לא טובים יותר או יפים יותר או נכונים יותר! אתם פשוט מוכרים שקר אחד גדול לכל בן אדם שעוקב אחריכם וחושב שאולי בטעות אתם מזדהים! אתם רחוקים שנות אור מלהזדהות עם הכאב שלנו! אתם עוד טיפה שזורמת בנהר מלא שקר!".

עוד באותו נושא

"צבועה": בר רפאלי יצאה נגד הגזענות וחטפה מהרשת


7

גם חברתה המגישה קורין גדעון, החליטה לשתף אצלה בחשבון האינסטגרם את ההזדהות עם דבריה של טהוניה וכתבה: "יצא המרצע מן השק. טהוניה הוציאה אותו. סופסוף מישהי שאומרת את האמת. כשהבעתי תמיכה במחאת האתיופים זכיתי לקיתונות של ביקורת. ירדו עליי, התווכחו איתי. ידעו בעיקר לכעוס על חסימת הכבישים ועשו דה לגיטימציה למחאה הצודקת. פתאום כשזה רחוק מכאן (וכולל אגב מעשים קיצוניים ושנויים במחלוקת הרבה יותר) פתאום כולם מזדהים. זה הכי צבוע בעולם!!!! יש כלל שאומר עניי עירך קודמים. אז לפני שתומכים ב״שחורים״ שם מה עם האחים שלנו כאן?".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
30 תגובות - 20 דיונים מיין לפי
1
יחי אדוננו
מלך המשיח | 04-06-2020 13:57
מורנו ורבנו.. עם אחד שיר בלב אחד! העדה האתיופית עם סגולה תפנימו השומר אחי אנוכי.?
2
גזענות
טל | 04-06-2020 14:31
אמת אמת אנחנו גזענים
3
אני לא מבין איזה צער נגרם פה לשחורים כדבריה
בכיינית | 04-06-2020 14:36
מדינת ישראל ככ עוטפת את האתיופים ומרעיפה עליהם שפע שלא ידעו. יש לנו כבר 2 כוכבות האח הגדול אתיופיות. יש נציגה אתיופית לארוויזיון. יש מלכות יופי אתיופיות ויש ויש....מה המדינה אשמה שבסוף רובם עובדים בסופר כקופאיות או במחלקת הירקות....?
טמטום האנשים
אני יודע | 04-06-2020 14:57
תגובה כל-כך מנותקת ,מטומטמת וחסרת כל חשיבה הגיונית. אז בואו נאמר שגם שם יש להם סלבס,ויש להם את ביונסה וריהאנה ומייקל ג'ורדן ולברון ג'יימס....אתה כל-כך מנותק וצבוע שזה גם לא מפתיע האמת...
4
הכושים באמריקה חוו עבדות נוראה. הכושים פה לא.
. | 04-06-2020 16:23
,
.
. | 05-06-2020 0:44
לדעתך הכושים פה בארץ צריכים לעבור עבדות
5
30 אחוזים מאמריקה היו אמורים להיות מועברים
. | 04-06-2020 16:47
כפיצוי לכושים על ימי העבדות. הדבר לא קרה. אז צריכים לעשות כמה שיותר עבורם. גם בעוד 2,000 שנה לא תהיה כפרה על כך. זה לא יחסי פלסטין ישראל. באמריקה לא היה כושי אחד כדי לנשל אותו מאדמתו לאחר נסיונו לזרוק את כל השאר לים. כושים הובאו בהמוניהם כדי להיות עבדים. הם לא פוצו. מה רוצים הכושים בישראל ?הם חוו אלפית מהסבל של אחיהם האמריקאים ? 1 חלקי עשר אלף ? הם חוו משהו ? מה הם רוצים ? הכושים באמריקה זכאים ליחס מועדף. בוודאי שאסור לעשות אפליות לרעתם. אסור לעשות אפליה לרעת אף אחד. אבל אצל הכושים האפליה היא כפולה. כי הם בכלל זכאים ליחס מועדף. קורין טועה ומטעה. הכושים בישראל לא זכאים ליחס מועדף. הכושים באמריקה כן זכאים לכך כפיצוי על העבדות הנוראה ובוודאי שאסור לעשות אפליות עם אף אחד. אגב, באמריקה הכושים שומרי החוק מוקיעים פשיעה של כושים. פה בישראל הכושים שומרי החוק לא מוקיעים כושים עבריינים. פה בישראל הכושים מקבלים המון דברים טובים. הם לא חוו עבדות. והם לא חווים שום אפליה. שילמדו להוקיע את אלימיהם ופושעיהם ושיפסיקו להכשיר את השרץ שלהם.
הכושונים והכושוניות
סמבו | 12-06-2020 11:35
תיקון טעות
הכושים
הכושים | 05-06-2020 0:43
הכושים תתביישי לך
6
אתיופים
ללא שם | 04-06-2020 21:46
טהוניה וכל שאר האתיופים הפגועים! אין קשר בען מה שקורה בארהב, להתנהלות בארץ! זה לא דומה בכלל! אתם האתיופים, הרסתם כל חלקה טובה ועל הדרך הרסתם גם את התדמית שלכם, של עדה עדינה כביכול! אתם הגעתם למדינה בנויה, מוכנה! לא הייתם צריכים לעמול בשביל כלום! לא הושיבו אתכם באוהלים ולא במעברה, עם שירותים כימיים בחוץ! נכנסתם לבתים! לדירות מאובזרות! עדות המזרח שהגיעו ארצה לםני קום המדינה ואחריה, באו מתוך ציונות אמיתית כדי לבנות אותה, באו מתוך ערגה אמיתית לציון! בלי דרישות! באו כדי לבנות את הארץ, ובנו אותה( כפשוטו)! קיבלו הכל באהבה! אתכם לא ריססו בדי.די.טי כמו ג'וקים! אתם באתם , קיבלתם הכל על מוכן! וכלום לא מספיק לכם! אף אחד לא מנע מכם להתקדם( יש רשימה ארוכה של בעלי תפקידים, תפקידים בכירים מהעדה האתיופית!) אף עדה לא עשתה את מה שאתם עשיתם ועושים! כל ציוץ כלפי עבריינים מהעדה האתיופית , גורר אחריו מחאות, והפגנות אלימות ביותר של כולכם!ו אתם פוגעים בעיקר באנשים חפים מפשע! ( אפילו חתן וכלה ביום חתונתם! נאלצו לסבול מההפגנות הפרועות ומהונדאליזם שלכם!!!) מספיק להתבכיין!!!ישראל זה לא ארהב! הכושים בארהב הין מתים להתחלף איתכם! אתם סורעים תחושה של חמדנים, שכלום לא מספק אותם וכל ההפגנות שלכם מאוד מגמתיות! קיבלתם מספיק תשומת לב!יותר מדיי! רדו מהעץ! דיי לאלימות מכל סוג- כולל מה שאתן עושות!
תגובה נכונה וראויה , תכלס קיבלו יותר מכל העלי
רומי | 14-06-2020 0:14
קיבלו יותר מכל העליות שהגיעו לישראל. רוב האתיופים במעוני רווחה, צהרוני רווחה אם לא הבנתם הכול כמעט בחינם. הם קיבלו מהמדינה יותר מאשר נתנו - כך הרגילו אותם רק לקבל והנה התוצאה יריקה הפרצוף שח המדינה ת ת ב י ש ו לכם !!!
צודק בהחלט
אלברט | 12-06-2020 11:36
כל מילה נכונה
עם השכל בתחת
מטומטם | 09-06-2020 16:54
רק מזרחי מטומטם יכל לכתוב דבר כזה... טפו עליך
סבא שלי אשכנזי וקיבל DTT. בנה מדינה.
מנשה | 04-06-2020 22:33
אבל זה לא קשור . לענייננו, האפרו אמריקנים חוו עבדות מפרכת ותנאים נוראיים למעלה מ 300 שנה. עד 1970 עוד היו חוקי גזע. חלק מהאפרו אמריקנים עד היום מרגישים סוג ג'. צריך לזכור שאף אפרו אמריקני לא קיבל פיצוי על הסבל הנוראי. צריך להיות איתם רגישים. אין ברירה אחרת. ולגבי הצ'חצ'חים והאתיופים : מה אתם רוצים בדיוק ? לא טוב לכם ? הביתה לעזה. על מה הבכי ועל מה הנהי ? הייתם בשואה ? הייתם בעבדות מפרכת 300 שנה ? מה אתם רוצים ? חיו ותנו לחיות. לא מגיע לכם פיצוי על כלום. חבורה של מתבכיינים.
7
בארץ מכחישם את האמת
קדוש | 05-06-2020 9:32
אףאחד לא מודה שיש פה הפליה כולם שוים לפני החוק והמשטרה כולה קדוש אם יקומו אנשים נגד המשטרה יהיה להם עסק עם המשטרה באמריקה באיחור גדול ראו את התוצאות של ההכחשה וירדו על הברכים וגם אחרי הכל השוטרים לא ישבו כמעט כלום והכל בישבילם בסדר גמור
8
תגובה
ללא שם | 05-06-2020 13:47
למקונן פנטה! יכולתם להתחיל את הדרך לפני 60-70 שנים ! הייתם מגיעים הרבה יותר מהר ומשתתפים בהקמתה של מדינת ישראל! עם כל זה , שום דבר לא מצדיק אלימות , ונדאליזם והתפרעויות בלי כל הבחנה ותוך פגיעה באנשים חפים מפשע. מי שמוקיע אלימות, שיוקיע גם את כל רציחות הנשים שקרו לאחרונה...על זה אף אחד לא מדבר בעדה האתיופית!
9
האתיופים
עוז | 05-06-2020 18:38
טהוניה הממורמרת. שמקבלת כל במה אפשרית. מתבכינת כמו שאר האתיופים שחסמו כבישים, הפכו מכוניות, תקעו אנשים מבוגרים ותינןקות בצמתים. אין להם מושג מה זה השחורים באמריקה! הביאו אותם כעבדים. ומתנהגים אליהם בצורה מזעזעת. האתיופים קיבלו וקיבלו. באו רובם ללא שום השכלה. ויש אצלהם המון עצלנים, ורק בוכים, ראיני את טהוניה באח הגדול. וגם את תקוה. התנהגותן היתה מזעזעת. ישנם אתיופים משכילים ו ומוכשרים. שהם קצינים בדרגות גבוהות בצבא במשטרה. שרה אתיופית. וגם שופטת אתיופית. אז המוכשרים לא מתבכינים. ונמצאים בתפקידי מפתח. טהוניה ותקוה הן לא שופר של האתיופים!. טהוניה אגרסיבית ומלאה בשינאה.
10
מה עכשיו... למה עוד פעם אתיופים?!
יוני | 07-06-2020 2:05
למה ההשוואה לרוב המוחלט שום בעיה עם אתיופים זו רק מריבת סלבס... כשהשנאה התהומית שוררת
11
יכול להסכים
Ми | 07-06-2020 2:55
יכול רק להסכים שהסלסבס צבועים. אין כל קשר בין שני המקרים. במקרה של טקה מדובר בתקיפה בריונית על ידו ועל ידי חבריו חברורת הפושעים את השוטר שגילה מעורבות כשניסה לחלץ את הנער הנסחט מידיהם. השימוש בנשיק נעשה כצעד הגנתי מובהק מבריון שתקף אותו באבנים. הוכח 'הירי לא היה על מנת לפגוע בו ואכן לא בכך מואשם (עולה נוראה שהוא מואשם בכלל) השוטר. התבהמות של האתיופים ברחוב העיר לא איףשרה לאדם נורמלי להזדהות איתה. אפשר להבין תיסכול, אבל להזדהות עם התנהגויות ברבריות שרק מצדיקות את הסתיגמה נגדם אי אפשר
12
סלומון טקה היה עבריין מתחיל
א | 07-06-2020 5:15
לסולומון טקה היה תיק פלילי במשטרה ולכן צהל לא רצה לגייס אותו. ברגע שצבועים ומסכנים מקצועים מסוגה של הדוגמנית טהוניה יוצאים לטובת העבריין סלומון טקה או העבריינים האתיופים ששרפו מכוניות וחסמו כבישים זה אומר על הצבועים הרבה מאוד.
13
מה לעשות? צודקות זו אכן צביעות ו"אופנתיות"
דוד היכיני | 07-06-2020 23:26
עם זאת, אין לתמוך באלימות קשה ואפילו אם היא באה מידי אחינו היהודים יוצאי אתיופיה ואפילו שיש בה הרבה צדק. דבר אחד חשוב לי לומר יהודי אתיופיה אינם כמו השחורים בארהב - הם בשר מבשרנו אחינו הנידחים שזכינו להתאחד איתם סוף סוף. ההזדהות עם אפילה נגד גויים אפרו-אמריקנים חשובה אבל אחינו היהודים הם יהודים ולא שום דבר אחר גם אין לבנים-רוסים וכד' - יש יהודים.
14
אתן צודקות!
תהילה | 08-06-2020 14:04
אמנם אצל טקה לא היה ברור עד כמה השוטר חש בסכנה.. אבל עצם ההפגנות, הזעם והכאב שיצאו מהעדה האתיופית היו ראויים להרבה הרבה הוא בה יותר אמפתיה! יותר אמפתיה מובילה לפחות תיסכול ואלימות.
אתיופי?
אדם | 09-06-2020 19:23
בלי ליפגוע ובלי להכליל אני אתה ואת , מכספי המיסים שאנו שילמנו העלו את האתיופים לארץ, הם קיבלו ומקבלים סל קליטה משופר ועוד המון הטבות עצם זה שהמדינה ההעלתה אותם על חשבונה אומר הרבה.. טהוניה יקרה על מקרי האונס במגזר גם מחית ככה בתדהמה ובזעזוע? ועל כל מקרי האלימות של גברים נגד נשים? ועל כל האלימות בכלל? שמתרגלים רק לקבל ולקבל לא פלא שמגיבים כך...
15
הסלברטים .
חנן | 10-06-2020 14:59
הסלבריטאים הינם שכאלה בעיקר עקב חיצוניותם . לכן , אין ליחס כל ערך להם או לדבריהם . הם מזינים את התיקשורת והתיקשורת מזינה את המעמד הפופולרי שלהם . הם , או אולי צוות היחצ שלהם יישקיעו בחשיפה הציבורית . הם נמנעים מלנקוט עמדה לגבי החיים כאן כי מי שמצדד כאן בצד כלשהו חוטף מהצד השני .
16
גזענות וצביעות
יהודיה | 11-06-2020 20:46
כל הכבוד לשתי התותחיות שאומרות את האמת ! צבועים ו0מולנים שמראים כאילו איכפת להם ובדיעבד מחפשים להראות את עצמם ! צבועים אמרנו ? אמרנו !
17
נו......
איציק | 11-06-2020 23:25
נו האמת לגבי הצביעות של הסלבס היא צודקת במאה אחוז אבל נשמה יקרה גם את צבועה כמוהם בשאר הנושאים ושזה הגיע ל4 אמות שלך התעוררת. וחוץ מיזה זה ממש חוצפה מצידך להשוות אותנו לאמריקה הכושים בנו את אמריקה והיו עבדים שם אתם לא הייתם עבדים ולא בניתם את הארץ הזאת אתם באתם שהכל מוכן והעלו אתכם משם במטוסים. אתם אחים שלנו בדם יהודיים כמונו יש לכם חברים בכנסת שרה בכנסת אתם השתלבתם יםה מאוד ואתם ישראליים לכל דבר אחים שלנו בדם ובנפש. ומי שהפגין ועשה בעיות והיה שיכור מסריח ירו בו ואולי שלא בצדק אבל כל הבכי הזה של חוסר השיויון זה המצאה שלכם ולא של כולכם אלא של כל הבטלנים שמחפשים לאכול בחינם. למה גברתי את סבלת פה בארץ ? בך מישהו התעלל. בקיצור קצת הכרת הטוב ומספיק עם ההתבכיינות צבע עור לא משנה כלום כולנו אחים. בקשר לצביעות של חברייך נו מה חדש הם מחפשים להיות פופולארים לא אמייתים ואת חיה בבועה הזאת שנים ונח לך אז יאללה מספיק עם הבכי זה היה לך נח החיים הריקנים שלך ופתאום זה מפריע לך כי זה נוגע לך לעדה שלך. תעשי בדק בית אצלך עצמך
18
קורין.את התקדמת בטמבלויזיה...
ליאת | 15-06-2020 16:42
קורין.את התקדמת בטמבלויזיה
19
בכיניים ...
עכעמונ | 15-06-2020 20:29
בכיניים
20
כל השמאלנים הם...
ירון שאול | 16-06-2020 1:59
כל השמאלנים הם הגזענים הכי גדולים בעולם.נקודה סוף
מעניין לא ראיתי...
מלאני שריג | 16-06-2020 19:06
מעניין לא ראיתי ימניים שעמדו לצד האתיופים. העיקר להגיד שמאלנים