המינוי הסרוג החדש בעיריית בית שמש - סרוגים

המינוי הסרוג החדש בעיריית בית שמש

קובי עמר, תושב ירושלים בן 57 שניהל בעבר מוסדות לימוד, בהם אולפנת עפרה, ושהיה מפקח במחוז ירושלים על בתי הספר העל יסודיים נבחר כראש מינהל החינוך החדש בעיריית בית שמש

author-image
המינוי הסרוג החדש בעיריית בית שמש
  Flash90

קובי עמר, תושב ירושלים בן 57, הוא ראש מינהל החינוך החדש בעיריית בית שמש, כך הוחלט אמש (שני) על ידי ועדת המכרזים בעיר הראשות עליזה בלוך.

עמר מחזיק בתואר שני, בוגר מכון מנדל למנהיגות, ומשמש כמפקח מטעם משרד החינוך על בתי הספר העל יסודיים של החינוך הממלכתי דתי בעיר ירושלים.בנוסף, עמר משמש כמפקח מתכלל של העיר, כך שיש לו היכרות עם הצרכים החינוכיים של בית שמש. בעבר ניהל עמר מוסדות חינוך, בהם אולפנת עפרה.

עוד באותו נושא

עליזה בלוך: "כל יום נוסף, זו פגיעה בתלמידים"

ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך מסרה: "אני שמחה על בחירתו של קובי, שמשפחתו גרה בבית שמש. החינוך בעיר בית שמש הוא שליחות אסטרטגית. מונחות בפנינו קשת של משימות ואתגרים ואין לי ספק כי קובי הוא שחקן הנשמה המתאים לשליחות זו. קובי מביא עימו ניסיון ניהולי וחינוכי עצום. מכיר היטב את העיר וחדור תחושת השליחות הרצויה להצלחת מנהל החינוך בעירייה החינוך בעיר".

סגן ראש העירייה, ישעיהו ארנרייך: "אני סמוך ובטוח כי קובי עמר יוביל בעזרת השם את מינהל החינוך ואת החינוך בעיר בחרדת קודש. קובי הוא האיש המתאים להוביל את תהליכי השינוי בתחום החינוך בעיר".

עמר מסר לאחר ההודעה על בחירתו: "אני שמח ונרגש להצטרף למסע החינוכי בעיר בית שמש, שאותו מובילה ראש העיר ד"ר עליזה בלוך. התרמיל המקצועי והאישי שלי רתום כולו להצלחת השליחות שנטלתי על עצמי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
17 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
עוד פעם מישהו מחוץ לעיר....
גידי | 02-06-2020 18:24
אין לה אמון בתושבי העיר... היא עושה את זה שוב ושוב...מדוע שנבחר בה...אין לנו אמון בתושבי העיר...
מה הקטע?
תושב העיר | 07-06-2020 8:05
מה קדוש בתושבי העיר? מי אמר שתושבי העיר הם הכי טובים בכל תחום? כל מינוי חוזר הפסטיבל הזה ואני חושב שאפשר להתבגר כבר ולתת לאנשים טובים לעשות את עב עבודתם. אבוטבול מינה רק את תושבי העיר? וגם אם כן - זה היה כל כך מוצלח? תרגיעו
2
העיקר שלא גר בבית שמש !
רמי | 02-06-2020 19:37
אין גבול לזלזול של הגב' בתושבי עירה
3
למה להביא תושב חוץ יש המון מוכשרים בבית שמש
אא | 02-06-2020 20:12
כמו הסגנית של בית ספר עוזיאל וכמו הסגנית של לוין חבל שלא מציעים לתושבי העיר מקדמה ועדיפות העיקר שקט תעשייתי?
בלוך חושבת שאין מוכשרים בבית שמש
שני | 02-06-2020 20:26
שיטת ניהול ידועה בעיירות פיתוח לשמר את הבערות
4
בלוך עליזה
משה | 02-06-2020 21:10
ממנה עוד בכיר בשרשרת האנשים שבאו,ראו ועפו מהעיר ומהתפקיד שלהם,עוד אחד מחוץ לעיר....להגיד שעליזה פטריוטית....את כולם מביאה מחוץ לבית שמש,כאן בעיר יש מועמדים רק לגבייה ופינויי אשפה. עד היום לא ראינו שום מגמה לשינויי,לאגף החינוך זה המנהל השלישי בקדנצייה של בלוך. ממש מייאש.....
אין אדם מתאים ממנו בעת הזאת
צחי | 02-06-2020 22:50
לכל המגיבים הקודמים קובי הוא הוא מקומי גדל והתחנך בעיר , ניהל את בית הספר אמית דביר (פירסט) , אולפנת עופרה ובשנים האחרונות מפקח של על בתי הספר העל יסודיים של החמד בעיר בית שמש כך לדעתי לא היה ניתן למצוא אדם איש מקצוע טוב יותר ממנו לתפקיד, מכיר ישר והפוך את חומר האנשים בעיר ואני בטוח שיצליח להצעיד את מחלקת החינוך ואם לא הוא, אז מי?!
5
השיטה הידועה של בלוך 'כוכבים' מחוץ לעיר
רועי | 02-06-2020 23:33
והתוצאה כל הכוכבים האלה שעליזה וחבר מלקקיה מהללים ומשבחים עוזבים או מודחים אחר זמן לא רב 10 בכירים כבר נטשו. עם עובדות אי אפשר להתווכח
הוא משלנו
David | 04-06-2020 0:22
אכן כן , גדל בבית שמש , חזר לנהל בבית שמש והביא את בית הספר פירסט להישגים שלא היו כמותם . באותה מידה שהביא את האולפנה בעפרה להישגים . לא איש פוליטי , ולא איש מריבה . איש שלום, בעל איכויות חינוכיות , עם רגליים על הקרקע, אדם אמיתי שמדבר אתך בגובה העיניים.
6
קובי עמר
יוסי | 03-06-2020 0:47
קובי עמר הוא המפקח הטוב ביותר במחוז ירושלים, תלמידי מורי ומנהלי בית שמש הרוויחו בגדול ,אין ספק שהוא יצעיד את מערכת החינוך בבית שמש.
מסכים לחלוטין
דיוויד | 04-06-2020 0:23
בעל מיומנויות , ואיכויות חינוכיות שלא נראו כמותן.
7
הייתי מתומכיה הגדולים של בלוך אבל טעיתי
אורי א. | 03-06-2020 1:07
חרשתי עבורה את כל המגזר הרוסי. לא אחזור על הטעות הזאת.
8
אחוות מרוקאים
נפגעת | 03-06-2020 3:33
יש דבר כזה אפליה של אשכנזים על ידי מזרחיים כשהללו נמצאים בעמדות כח ואני חוויתי זאת על בשרי גם על ידי עליזה (כשעוד היתה בן חמו) וגם על ידי קובי עמר, אי שם בתחילת הקריירה החינוכית שלהם
באופן כללי זה כן קיים
נפגעת | 03-06-2020 10:30
מי שגדל כמיעוט אשכנזי בקרב רוב מזרחי (בעיקר בפריפריה) יודע שתופעות של עוינות על רקע עדתי קיימות גם מהכיוון המזרחי כלפי האשכנזים. אז זה עניין אנושי של עמדת כח, רוב ומיעוט, חשדנות כלפי השונה וכו'. מי שאכל אותה בדרך כלל היו משפחות של ניצולי שואה שגרו בפריפריה והמזרחיים לא הבחינו בינם, שהיו בעצמם עולים חדשים עם הרבה בעיות בגלל הסבל שעברו בשואה לבין הממסד האשכנזי המאפאיניקי הותיק שבעצמו גם התייחס באופן מחפיר לניצולים. אז יקיריי, לא כל האשכנזים אותו דבר. בטח כשהם למשל ניצולי שואה דתיים מרומניה שגרים בדימונה, ממש אין שום קשר ביניהם לאשכנזים החילונים הותיקים מהקיבוצים למשל וכו'. וכך החבר'ה האשכנזים שאתם פוגשים לאורך הדרך, כל אחד והסיפור שלו, והסיפורים שונים מאד מאחד לשני. גם ההורים ניצולי השואה שלי גרו במעברות, לא קיבלו שום פיצויים מגרמניה (לידיעתכם חלק גדול מהניצולים לא קיבלו כלום כי מדינת ישראל עשקה אותם וזה נושא נפרד בפני עצמו) ונחלצו מהמעברות אך בקושי. אז באמת כל אחד והסיפור שלו ובימים אלו צריך להוסיף באחדות.
סליחה
נפגעת | 03-06-2020 10:16
לא הייתי צריכה לכתוב כאן שום דבר זה לא ראוי. וגם להגיד שזה על רקע עדתי זו פרשנות אישית. מעליזה התאכזבתי שהיא לא נחלצה לעזרתי אבל באמת היא לא היתה חייבת לעזור ואולי ניסתה ואני לא יודעת עד היום. מבקשת את סליחתך עליזה. גם לגבי קובי עמר שאכן נפגעתי מהתנהגותו בהיותו בר סמכות מעלי אלו דברים שראויים להתברר במקום אחר ולא בטוקבק. בתקווה שנזכה כולנו לתקן
ואני חשבתי שהאשכנזים טוענים שאין קיפוח
מאיר קליין | 03-06-2020 9:09
אבל לספרדים אסזור להתלונן על קיפוח, כיון שאין זה קיפוח אלא הרגשת נחיתות, והכל שיקול של כישורים. והנה בא אשכנזי מתוכנו וכן מתלןונן ואולי גם כאן זה ענין של כישורים ולא קשרים?
9
קובי גדל בבית שמש תושב העיר לשעבר
דוד | 05-06-2020 5:08
אביו אברהם עמר הוא פייטן ידוע