נרקיס משתפת בחוויה מבית הדין: "הדמעות יצאו ממני בלי שליטה"

נרקיס משתפת בחוויה מבית הדין: "הדמעות יצאו ממני בלי שליטה"

ארבע שנים לאחר שהתגרשה, הזמרת והיוצרת נרקיס חשפה היום (א') בפוסט מרגש את החוויה המורכבת לחזור למדרגות בית הדין: "הדלתות הללו הם שער של הרבה כאב וסבל, אך גם שער של ריפוי"

author-image
"נשמתי נעתקה": נרקיס בפוסט מרגש מבית הדין הרבני
  (צילום: סרוגים)

הזמרת והיוצרת נרקיס, שהפכה לאחת הזמרות הדתיות המצליחות במוזיקה הישראלית בחרה לחשוף רגע אישי ופחות נוצץ ממדרגות בית הדין הרבני.

"היום חזרתי למדרגות בית הדין, אחרי ארבע שנים מאז שהתגרשתי בדיוק כאן מאחורי הדלתות הללו", חשפה נרקיס היום (א') בפוסט מרגש "כמה כאב וצער הדלתות האלו שמעו, כמה לבבות נשברו פה, אכזבות התנפצו ובתים קדושים עם ילדים קדושים התמוססו בין החריצים. הדלתות האלו הם שער של הרבה שבר ומנגד הם גם שער להרבה התחלות חדשות.

לפניי בתור המתינו זוג שנראה יותר מידי טוב בכדי להיות כאן כששאלתי אותם הם ענו ׳אה אנחנו נישואים שניים רק באנו לרישום וזהו׳".

נרקיס המשיכה וחשפה כי היא עדין לא הגיע לשלב של פרק ב', אלא באה עבור משפחתה: "ובכן אל תתלהבו עדיין לא באתי לרישום וללכת, אבל כן באתי להעמיד גבולות ולשמור על המשפחה הקטנה שלי וכשנכנסתי בדלתות האלו הבוקר נשמתי נעתקה והדמעות יצאו ממני בלי שליטה כי הרגשתי, הרגשתי את הכל …".

"הדלתות הללו הם שער של הרבה כאב וסבל"

נרקיס שיתפה בחוויה המטלטלת והמרגשת שעברה בבית הדין "כתוב בגמרא כל מקום ששלושה דיינים יושבים יחד שכינה יורדת והיא הייתה במלוא הדרה עד שלא הצלחתי להשלים משפט מהתחלתו ועד סופו ושוב כמו אז הדיון נעצר והגישו לי מים וממחטה עד שאסדיר נשימה בתוך המעמד הקדוש הזה ואז חשבתי לעצמי שאולי זה המעט מן המעט ממה שהרגישו אבותינו כשעמדו מול כהן גדול. קדושה מהולה בהוד והדר שאין מילה יכולה לתאר".

את החוויה המרגשת, סיכמה נרקיס: "הדלתות הללו הם שער של הרבה כאב וסבל, אך גם שער של ריפוי, אמונה טהורה וחיים חדשים באמת. חודש טוב ומבורך של רפואה ואהבה של בתים חזקים ודלתות של אושר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
18 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
קודם תפסיקי להופיע מול גברים.
דני | 25-05-2020 13:33
111
ממש חרמנים אתם, הא? רואים אשה
הוא שולט בכם? | 07-06-2020 12:05
ולא הקדוש ברוך הוא...
צודק מאה %%%%%%%%%%%%
ארז | 26-05-2020 23:06
יש לה קול יפה, אך היא לא שומרת דת יהודית, הרי למה היא שמה כיסוי ראש??! כי הרי שיער באישה ערווה, זו ההלכה... וההלכה אומרת שקול באישה הוא ערווה גם... אז מי שהיא שתחליט מה לשמור ומה לא לשמור, או שהיא שומרת דת יהודית, או שלא... היא פוסחת על שתי הסעיפים, זה אומר שהיא לא דתיה, היא פשוט חיה בסטייל של הדתיים, אז שמה כיסוי ראש, ואולי עושה זאת בשביל הילדים שנמצאים במוקומות לימוד דתיים,
מי אתה?
שוקי | 26-05-2020 6:52
מי אתה,יבחוש שתטיף מוסר ותגיד לה איפה איך מתי ולפני מי להופיע.לו איש שומר מצוות היהדות אתה,היית יודע שלהלבין פני חבר ברבים לא פחות חמור.היית יודע שאתה זקוק לטיפול אם יש לך בעיה בענין.והחשוב יותר,ביהדות לובש שחורים זה אחד שלא עומד עליו ייצרו וצריך לצאת לעיר אחרת.אז למה אתם הולכים בשחור?אתם בכוננות?
2
מרגש
גיל | 25-05-2020 20:32
תודה רבה ששיתפת אותנו בקושי הכל כך גדול שלך. מרגש לראות איך אדם פוגש את האור גם ברגעי חושך
3
דלתות הרבנות
זהבית סאלב | 28-05-2020 3:07
נרקיס היקרה צריך אומץ כדי לשתף במשהו כל כך, ולך כפי שאנו רןאים יש אותו, כל הכבוד. ראויה לכל שבח אפשרי ההסתכלות האובייקטיבית שלך, את מציגה את החוויה הכואבת שלך ומנגד יודעת דיש גם צד שני לרבנות, צד של בניין בתי ישראל קדושים טהורים וחזקים. תודה על הברכות, תתברכי בהן גם את. חג שמח לך ולכל בית ישראל
4
מאד מרגש,לא הבנתי מה עשית אך חבל שהתגרשת
אבנר | 28-05-2020 5:31
חבל שהתגרשת היה עדיף שתהיי כנועה וטובה לבעלך והוא היה מכבד אותך בחזרה ולא להתגרש.
חחח, מצחיק עד כדי עצב. הא? אולי הוא עשה? אולי
לא עשה אותה? | 07-06-2020 12:06
התגרשו. אם יש בכלל אשמה, מי אמר ששלה?
תהיה אתה כנוע לאשתך
חצוף | 07-06-2020 5:17
אישה? כנועה? למה היא שפחה? אם הוא דרש שתהיי כנועה טוב עשית שהתגרשת. וגם אתה אדוני רחמיי על אשתך שאתה חושב שצריכה להיות תת אדם לידך. נקווה שאתה לא נשוי.
תמחקו את התגובה הזו
מכה | 03-06-2020 7:08
תגובה ילדותית ומכוערת
זה לא תמיד כך
תשובה | 28-05-2020 8:47
גם לגברים יש חובות...
5
דלתות זה נקבה
מושיק | 30-05-2020 21:26
מאשה משוררת וכותבת דגולה הייתי מצפה לכתוב הדלתות הן ולא הם.
מ
emily | 04-06-2020 19:20
משוררת?! הרחקת לכת. קול מדהים כן יש לה וזהו.
6
אמן
מתפלל | 04-06-2020 12:38
עונה לברכתך אמן!
7
גברים אלימים מתעללים בנשים בחסות בתי הדין !
תרזה | 04-06-2020 20:46
רוצחים נפש של נשים ! אימהות לילדים.
8
לא אהבתי שיפוטיות אוטומטית נגדה והגבתי
אבל נרקיס, מודעת לקו | 07-06-2020 13:43
לקונוטציה של השם ? נרקיסיזם, נרקיס מלך הביצה וכו תואם למראה? כל ההתעסקות ביופי, גם בעולם החילוני שאני שייך אליו, חלולה וזולה בעיני. וקדושה? לא הרגשתי שהייתי שם. יותר מסאחרה
9
בית הדין הרבני החריב לי את החיים
חיים | 07-06-2020 18:41
בית הדין הרבני מזמן לא משרת את הציבור, יותר נכון הוא גורם להרבה זוגות משברים שהוא בעצמו מכין אותם, במקום להבין את המקרה ולתת לזוג את הבחירה לאן ללכת, כופים עי חוקים מפלצתיים לבני הזוג לשנוא אחד את השני פי אלף יותר גרוע, ליבי ליבי על כל הזוגות שבאים לבית הדין, עדיף לכם ללכת לכל יועץ גם הגרוע ביותר, מימנו תצאו הרבה יותר פחות נזוקים
10
איך להחזיר גבר לאחר גירושין blogspot
Biserka Šimunić | 13-11-2020 3:27
היי, אני לאה גרבי, אני כאן כדי להפיץ את הבשורה הטובה הזו לכל העולם על איך החזרתי את אהבת בעלי. הייתי מוטרד כשאהבה שלי עזבה אותי לילדה אחרת בחודש שעבר, אבל כשמצאתי חבר שהכיר לי את דוקטור אלאבה השליח הגדול, דיברתי איתו על הבעיה שלי, איך בעלי עזב אותי ואיך אני צריך להשיג עבודה בחברה גדולה מאוד. הוא פשוט אמר לי שהגעתי למקום הנכון שאקבל את משאלת ליבי ללא כל תופעות לוואי. הוא אמר לי מה עלי לעשות, אחרי שזה נעשה, ביומיים הקרובים, אהבתי התקשרה אליי בטלפון ואמרה לי תירוצים לחיות לפני עכשיו ובשבוע שלאחר מכן אהבתי התקשרה אלי להתפלל, אני הייתי הוזמנתי לראיון בחברה המועדפת עלי נדרשתי לעבוד כמפקח. אני כל כך שמח ומום שאני צריך לומר לכל העולם על האופן שבו דר אלאבה עוזר לי להעניק לב לבי. דר אלאבה הוא מומחה בכל מיני כישופים וקסמים טובים. אם אתה זקוק לעזרה כלשהי צור קשר עם דר אלאבה בכתובת הדואל הבאה: dralaba3000@gmail.com אני מאחל לך את הטוב ביותר