לאט אבל בטוח: מפלס הכנרת ממשיך לטפס - סרוגים

לאט אבל בטוח: מפלס הכנרת ממשיך לטפס

מפלס הכנרת עלה ביממה האחרונה בעוד 1 ס"מ, כך עולה ממדידות שערכה רשות המים. על פי הנתונים לכנרת מלאה חסרים 73 ס"מ בלבד. בסוף השבוע צפויים לרדת גשמים

author-image
לאט אבל בטוח: מפלס הכנרת ממשיך לטפס

מפלס הכנרת ממשיך לטפס וביממה האחרונה נרשמה עלייה נוספת של 1 ס"מ, כך עולה מנתונים שמפרסמת הבוקר (רביעי) רשות המים. על פי הנתונים המפלס נמדד כעת על 209.35- ס"מ.

מתחילת חודש נובמבר- פתיחת עונת החורף – עלה המפלס ב- 2.37 מטר. לכנרת מלאה חסרים כעת 73 ס"מ בלבד. מדובר בשיא של קצת יותר מ- 15 שנה כאשר בשנת 2014 עמד המפלס על 8 ס"מ בלבד מהקו האדום העליון.

גורמים ברשות המים ששוחחו בימים האחרונים עם סרוגים ציינו כי קצב העליה התמתן לקצת פחות מ-1.5 ס"מ ליום. ראוי לציין כי בסוף השבוע הקרוב צפוי מזג אוויר גשום וסוער שצפוי להביא לעלייה משמעותית במפלס הכנרת.

תחזית מזג האוויר

אחרי חצי שבוע של טמפרטורות גבוהות החורף חוזר ותחול ירידה משמעותית בטמפרטורות. בחמישי שוב יתחמם אך בסוף השבוע מזג האוויר צפוי להיות גשום וסוער.

היום, יום רביעי: בהיר עד מעונן חלקית עם עליה בטמפרטורות. בשעות אחה"צ ינשבו רוחות צפוניות ערות לאורך החוף.

יום חמישי: ברוב אזורי הארץ ינשבו רוחות מזרחיות חזקות. משעות אחה"צ יעשה אביך. צפוי גשם מקומי קל. תחול עליה ניכרת בטמפרטורות והן יהיו גבוהות מהרגיל לעונה. בלילה ממטרים מלווים בסופות רעמים וברד ברוב אזורי הארץ. חשש קל לשיטפונות בנחלי הדרום והמזרח.

יום שישי: מעונן חלקית. עדיין צפוי גשם מקומי וקיים חשש קל לשיטפונות בנחלי הדרום והמזרח. בדרום הארץ ינשבו רוחות דרומיות חזקות ויתכן אובך. תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות והן תהיינה רגילות לעונה. בלילה הגשמים יתחזקו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כתבתם 2014 במקום 2004 ו209.35 במקום 209.53
תיקון ל2004 ו 209.53 | 11-03-2020 13:43
בלה בלה
2
כל עוד יש הפשרת שלגים,
MEIR | 12-03-2020 10:22
המפלס יטפס
3
עמיר פרץ צאה לחופשה תפקידך היסתיים
חנניה דהן | 13-03-2020 4:12
אורלי לוי אביקסיס לא יכולה יותר להיזדנב אחרי עמיר פרץ שהוא לא יודע מה הוא רוצה מעצמו אורלי לוי היא צריכה לימצוא את מקומה בליכוד ושעמיר פרץ ילך הביתה שישב שיבעה על העבודה ושיגדל את השפם חזרה זה יותר טוב לו עמיר שב עם הנכדים בתור קצין חימוש בצבא שהיתה זה הכי מתאים לך