עובד זר מתאילנד רצח עובד זר אחר בדקירות סכין - סרוגים

עובד זר מתאילנד רצח עובד זר אחר בדקירות סכין

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד עובד זר תאילנדי שעבד בחממות המושב פארן, ורצח עובד זר תאילנדי אחר באמצעות דקירות סכין. עובדים שניסו לעצור את הרצח, נפגעו אף הם

author-image
עובד זר מתאילנד רצח עובד זר אחר בדקירות סכין
  אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד עובד זר מתאילנד, אשר דקר למוות באמצעות סכין, עובד מתאילנד אחר שעבד איתו בחממות במושב פארן.

על פי כתב האישום, בתאריך 12.2.2020 עבדו הנאשם פאניה סינגציו, בן 27, ועוד שלושה עובדים זרים מתאילנד בחממות במושב פארן. תוך כדי עבודה, התנפל סינגציו על המנוח באמצעות סכין באורך 20 ס"מ עימה הגיע לחממה, ודקר אותו 2-3 דקירות באזור בטנו.

עוד באותו נושא

היועמ"ש: איומים ברשת עלולים להביא לפגיעה ורצח


10

מיד לאחר מכן, ניסה עובד נוסף לתפוס את סינגציו, אך הוא חזר אל המנוח, שניסה לקום ולהימלט, ודקר אותו 3-4 פעמים נוספות באזורים שונים בגופו.

לאחר מכן, ניסה העובד לתפוס בידו של סינגציו, אך במהלך המאבק נחתך גם הוא מהסכין באצבעו. שני העובדים הנוספים פינו את המנוח למרפאה במושב, ומשם הובל למרכז הרפואי "סורוקה" באמצעות מסוק, שם מת מפצעיו.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, חבלה ופציעה בנסיבות מחמירות והחזקת אגרופן או סכין שלא כדין. הפרקליטות הגישה בקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו