אופיר סופר לסרוגים: נחישות ואדישות יכריעו את הבחירות - סרוגים

אופיר סופר לסרוגים: נחישות ואדישות יכריעו את הבחירות

בראיון לאולפן סרוגים ח"כ אופיר סופר התייחס למתיחות הביטחונית ואמר כי "האירועים מראים שבדרום התפתח אויב משמעותי שהולך ומתעצם". על ההתמודדות בבחירות: "מה שיכריע זה הנחישות מול האדישות"

אופיר סופר לסרוגים: נחישות ואדישות יכריעו את הבחירות
  (צילום: סרוגים)

בראיון לאולפן סרוגים בכנס השליחות של המזרחי העולמי, ח"כ אופיר סופר (ימינה) התייחס למתיחות הביטחונית על רקע חיסול המחבל בגדר הרצועה והירי הנרחב לעוטף שהגיע כתגובה מהג'יהאד האיסלאמי.

"האירועים היום מראים שבדרום התפתח אויב משמעותי שהולך ומתעצם. ככל שנקדים להתעסק איתו ולטפל בו בצורה טובה ורצינית – כן ייטב" אמר. "אנחנו צריכים להימנע מהמציאות שהתפתחה בצפון עם חיזבאללה, שהלך והתעצם במשך שנים רבות, ובסופו של דבר נצטרך להכות שמה ולעשות טיפול שורש".

על הביקורת שהתעוררה סביב פעולתו של שר הביטחון ויו"ר מפלגתו נפתלי בנט, סופר אמר כי "שר הביטחון לקח שורת צעדים לגבי משכורות מחבלים, הטיפול בגופות, המענה לבלונים ותקיפות מעזה. זה לא אומר שהעסק גמור, ברור שיש כאן מהלך של כיפוף ידיים, אבל בסופו של דבר אני מאמין שהמדיניות היותר נוקשית הזאת שהולכת ומתפתחת ותגיע בשלבים יותר מאוחרים בצורה יותר משמעותית וחזקה – תתן את הפתרון".

עוד התייחס לדבריה של שותפתו למפלגה עידית סילמן, שאמרה מוקדם יותר באולפן סרוגים כי "זה או ימינה או שמאלה", וטען כי לא מדובר בקמפיין גוועאלד אלא ב"קמפיין מציאות". "המציאות היא שאנחנו לפני 2 סבבי בחירות הגענו ל-60 מנדטים מול 60 מנדטים. 1,400 קולות הפרידו בין זה שיהיה לנו יותר מ-61. מה שיכריע את הבחירות זה הנחישות מול האדישות – מי שיהיה נחוש ינצח, מי שיהיה אדיש יפסיד. מה שיכריע זה המוטיבציה לצאת מהבית ולהצביע בקלפי".

בסיכום סופר נשאל על המחלוקות במפלגה סביב "החוק הצרפתי" של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "לא היה דיון עדיין לגבי הסוגיה הזו, אני חושב שאיילת הביעה את עמדתה האישית. אני בעבר תמכתי בחוק הצרפתי, אבל אני חושב שיהיה דיון כמו כל סוגיה אחרת" אמר. "העמדה העקרונית היא שממשלת ימין תהיה בראשות נתניהו יחד עם ימינה שתיצור מובהקות לממשלה הזאת כממשלת ימין. ממשלה ללא ימינה היא לא ממשלת ימין".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
עוד קצת נחישות והשותף של סמוטי מחוץ לכנסת
הוא כבר סופר לסוף | 23-02-2020 22:25
רק לא ימינה וסמוטי חוזר לגודלו הטבעי חובה לשכנע כל מי שרק רוצה לשמוע לא להצביע למפלגת הנוכלים
סופר התותח
סופר התותח | 23-02-2020 23:08
סופר התותח
2
כלבלב של סמוט
מוטי | 23-02-2020 22:45
איכסה
3
סופר לא עושה כלום, מחמם כיסא
הפודל של סמוטי | 24-02-2020 0:13
רודף כבוד כמו סמוטי הנרקומן כבוד,וכמו סטרוק המרפקנית והאגרסיבית.