רפובליקנים בשומרון: "נאבק ברשימה השחורה בקונגרס" - סרוגים

רפובליקנים בשומרון: "נאבק ברשימה השחורה בקונגרס"

המאבק ברשימה השחורה: ראש מועצת שומרון יוסי דגן לחברי קונגרס בכירים במפלגה הרפובליקנית: "עצרו את מימון ארה"ב לאו"ם". חברי הקונגרס: "נאבק ברשימה השחורה"

רפובליקנים בשומרון: "נאבק ברשימה השחורה בקונגרס"
  צילום: רועי חדי

המאבק ברשימה השחורה. אמש אירח ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן את בכירי המפלגה הרפובליקנית בקונגרס מובילי הוועדה להגנה על נשיא ארהב טראמפ העומדים בראש ארגוני הלובי הגדולים במפלגה הרפובליקנית, חבר הקונגרס גים גורדן וחבר הקונגרס מייק ג'ונסון בשומרון.

השניים התארחו יחד עם נשותיהם בסיור באיזור תעשייה ברקן זאת כחלק משיתוף פעולה בין מועצה אזורית שומרון לארגון ההסברה The Yes! Israel Project והעומדות בראשו שרה פליי ורותי ליברמן.

עוד באותו נושא

המאבק ברשימה השחורה: "גם מי שלא אוהב יין, יבוא"

דגן סקר בפני חברי הקונגרס את האתגרים בהם עומד השומרון ואמר: "מכיוון שהאויבים שלנו מבינים, לשמחתנו שלא ניתן לנצח את ישראל בעזרת רובים וטנקים, הם עברו למלחמת השקרים והדה לגיטימציה. הרשימה השחורה היא אולי אחת הרשימות הצבועות והאבסורדיות שפורסמו. אותם מפעלים וחברות שהרשימה השחורה מבקשת להחרים, הן אלו שמקיימות את הדו קיום האמיתי בשטח, הם אלו שמעסיקים עובדים ישראלים לצד פלסטינים ודואגים להם לאותם משכורות ולאותם תנאים כקבוע בחוק" עוד הוסיף דגן: "אתם מנשימים את האו"ם בעזרת כספי המיסים שלכם. אם תעצרו את המימון לגוף הצבוע הזה שכל מטרתו פגיעה בישראל הם מייד יתקפלו"

על כך ענו לו חברי הקונגרס: "אנחנו מאוד מודאגים מהרשימה השחורה, זה לא הוגן ולא צודק, ויש הרבה חברים בקונגרס האמריקאי שיילחמו בזה, אנחנו מצפים להעלות את הנושא הזה כשנחזור לוושינגטון ואנחנו שמחים שזכינו לראות את המציאות בעיניים, אנחנו מקווים שיהיו הרבה חברי קונגרס שמרגישים כמונו וחושבים שמדובר בדבר שהוא לא צודק, ואנחנו צריכים לתת קול לדבר הזה".

הרשימה השחורה היא רשימה של 112 חברות בישראל ומחוץ לישראל שפועלות ביהודה ושומרון ופורסמו עי האו"ם כחברות שלכאורה פוגעות בזכויות אדם בשל המיקום שלהן ביו"ש. המועצה האזורית שומרון שבשטחה מאות חברות המגלגלות מאות מליוני שקלים בשנה, נלחמת בהחלטה, הודיעה בסוף השבוע על תביעה משותפת עם המפעלים כנגד יוזמי ההחלטה בהתאם לחוק ה bds וכעת מקיימת פעילות הסברה למובילי דעת קהל בתחום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
או"ם מזויף
שגיא | 19-02-2020 13:13
צריך לבטל לאום את הסמכות להחרים חברות שלא מהווים סיכון בטחוני או שעלולים לגרום לאסון אקולוגי או גרעיני או מעשה טרור . החברות שהוחרמו עי האום הן בדיוק ההפך מזה הן תורמות לפיתוח טכנולוגיות רפואיות ,מוצרי מזון ,מעסיקות עשרות אלפי פלסטינים ,ובכלל תורמות למדע . את זה הם מחרימים ,לא את פעולות הטרור של הפלסטינים ,לא את הזרמת הכספים למימון פעולות טרור ובניית מנהרות ולא את המשכורות למחבלים רוצחים .בושה לאום