טרגדיה בירושלים: בת חצי שנה לא התעוררה ונפטרה - סרוגים

טרגדיה בירושלים: בת חצי שנה לא התעוררה ונפטרה

פעוטה בת חצי שנה בלבד לא התעוררה הבוקר משנתה בביתה בירושלים. היא פונתה לבית החולים הר הצופים במצב אנוש ולאחר כשעה נקבע מותה. שלשום אירע אסון דומה

author-image
טרגדיה בירושלים: בת חצי שנה לא התעוררה ונפטרה
  אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: הדס פרוש/פלאש90)

טרגדיה בירושלים.

פעוטה בת חצי שנה בלבד לא התעוררה הבוקר (שישי) משנתה בביתה בגבעת זאב בירושלים. היא פונתה לבית החולים הר הצופים במצב אנוש ולאחר כשעה נקבע מותה.

מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר כי "תינוקת בת חצי שנה פונתה לחדר המיון כשהיא ללא רוח חיים. לצוות לא נותר אלא לקבוע את מותה".

אבישי זלצמן ודודי שקלאר חובשים באיחוד הצלה שהוזעקו לזירת האסון סיפרו: "כשהגענו למקום הפעוטה הייתה ללא דופק ונשימה לאחר שלדברי בני המשפחה לא התעוררה משנתה. בסיוע פראמדיק מתנדב באיחוד הצלה ביצענו בה פעולות החייאה ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים בירושלים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

כזכור, ביום רביעי האחרון אירע אסון נוסף דומה בירושלים לאחר שפעוט בן 7 חודשים איבד בבית המטפלת את הכרתו. לאחר ניסיונות החייאה ממושכים, מותו נקבע בבית החולים.

יחיאל שטרן, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגענו למקום הפעוט היה ללא דופק ונשימה. ביצענו בו פעולות החייאה, ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה, במצב אנוש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מפחיד-להתפלל שלא ימשול אסכרה ושידין ולילין
יעקב | 07-02-2020 10:30
וכל מריעין בישין בכל ילדי עמך ישראל
2
מעניין אם היא קיבלה חיסון
חנה | 11-02-2020 23:52
החיסונים הורגים...תזהרו!
3
תינוקות
רותי | 16-02-2020 16:06
אני שמה לב שהרבה מהתינוקות שלא מתעוררים משנתם ונפטרים הם מירושלים. למה ? מה קורה ?
דוקא בעיר הקודש ירושלים
הזוי | 18-02-2020 20:53
הייתכן מסבירים לנו שאין אלוהים???
4
חיסונים יכולים להרוג
כל כך הרבה תינוקות | 17-02-2020 12:32
מחוץ לאתרי התקשורת הרשמיים יש ים תיעוד ומידע ועדויות ומחקרים...אינסוף...שמוכיחים באופן שלא ניתן להפריך שהחיסונים במתכונתם הרעילה יכולים להביא לפגיעות קשות עד מוות. בגיל חצי שנה היום תינוקות 9 חיסונים בפעם אחת! אנשים תתעוררו, הורגים לכם את הילדים. כנסו לאתר ה-CDC וה-FDA תקראו את העלון של החיסון בבקשה, תראו איזה חומרים רעילים שיש בחיסונים ומה הם גרמו לחיות שהזריקו להם אותם, תראו את הרשימות של אלפי הנפטרים מהחיסונים של המערכת הפדרלית לפגיעות מחיסונים VAERS