הירי מעזה: כחול לבן דורשת לכנס את המליאה לדיון - סרוגים

הירי מעזה: כחול לבן דורשת לכנס את המליאה לדיון

לאחר שרקטות נורו מעזה בזמן ביקור של ראשי המפלגה, כחול לבן הגישה בקשה דחופה לכינוס מליאת הכנסת, זאת כדי לדון על "הטרור הבלתי פוסק מרצועת עזה". כל הח"כים בסיעה חתמו על הבקשה

author-image
הירי מעזה: כחול לבן דורשת לכנס את המליאה לדיון
  חברי כחול לבן בממ"ד בנחל עוז אמש

המתיחות בדרום נמשכת: מפלגת כחול לבן הגישה הבוקר (ראשון) למזכירות הכנסת בקשה לכינוס דחוף של המליאה לדיון על הטרור הבלתי פוסק מרצועת עזה. על הבקשה חתומים כל 33 חברי הכנסת של הסיעה.

עוד באותו נושא

הרקטה שנורתה: בזמן ביקור בני גנץ בקיבוץ נחל עוז


19

הבקשה של כחול לבן מגיעה אחרי שבת שבה נורו רקטות רבות מרצועת עזה לישראל – כשבסך הכל התפוצצו 8 רקטות ופצמ"רים בתוך 48 שעות, זאת בנוסף להפרחת בלוני נפץ ליישובי הדרום. אמש נרשם מקרה של שיגור רקטה לעבר יישובי עוטף עזה בזמן ביקורם של חברי כחול לבן בקיבוץ נחל עוז, כשהיו"ר בני גנץ התפנה למרחב מוגן יחד עם התושבים. "זה חלק מהחיים פה. הם חזקים וממשיכים, גם אנחנו", אמר גנץ לאחר מכן.

בתגובה לשיגורי הרקטות ובלוני הנפץ, חיל האוויר תקף במהלך הלילה עדי טרור של ארגון חמאס בצפון רצועת עזה. בין היעדים שהותקפו נמנות מנהרות שמשמשות את הזרוע הצבאית של חמאס וכן מבנה שמשמש כחמ"ל צבאי, כשלטענת דובר צה"ל "תקיפת מטרות אלה מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של חמאס". בצה"ל חזרו והטילו את האחריות לירי על חמאס, והבהירו כי "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור כנגד אזרחי ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בשביל מה דיון?. בנט מגיב כמו שצריך.
שאול | 02-02-2020 10:17
פתח את הרצועה לייצוא תותים ואישר הכנסת מזומנים במזוודות לחמאס. וגם הפציץ דיונה. אין בכלל מה להשוות את המדיניות שלו לזו של ליברמן. ההבדל היחיד בניהם הוא שבנט לא עונה לטלפונים גם בשבת.