לאחר שעות של חיפושים: ילד בן 8 נמצא מת בבור מים - סרוגים

לאחר שעות של חיפושים: ילד בן 8 נמצא מת בבור מים

לאחר שעות של חיפושים, קייס אבו רמילה נמצא בתוך בור מים בבית חנינא כשהוא במצב קשה - ומותו נקבע לאחר זמן קצר. הילד יצא ביום שישי לקנות מזון למשפחתו - ומאז נעלמו עקבותיו והוא הוכרז כנעדר

author-image
לאחר שעות של חיפושים: ילד בן 8 נמצא מת בבור מים
  החיפושים אחר הילד שנעדר (צילום: דוברות כב"ה)

טרגדיה בירושלים: לאחר שנעדר מאז יום שישי, הילד קייס אבו רמילה מבית חנינא נמצא הבוקר (שבת) בתוך בור מים. הוא פונה לבית חולים כשמצבו הוגדר כקשה לאחר שתושבים ביצעו בו פעולות החייאה – אך לאחר זמן קצר נקבע מותו.

קייס בן ה-8 יצא מביתו ביום שישי האחרון כדי לקנות מצרכים עבור משפחתו – ומאז נעלמו עקבותיו והוא הוכרז כנעדר. בידו נמצא שטר של 50 שקלים, שניתן לו על ידי אביו כדי שיקנה את מוצרי המזון.

סגן טפסר אלי אדרי, מפקד תחנת האומה ומפקד פעולות החילוץ בשטח, אמר: "סמוך לשעה 22:00 קיבלנו הודעה מהמשטרה על ילד שנעדר באיזור בית חנינא. לאחר הצלבות נתונים הדיווח היה שכנראה מיקומו בבור ניקוז של מי גשמים. מיד התחלנו בפעולות סריקה של הגדה ובתוך המאגר על ידי מחלצי יל"מ ובמקביל הפעלנו משאבות ייעודיות על מנת לשאוב את המאגר. החילוץ התבצע תחת תנאים קשים של קור, בוץ ומים עכורים ונמשך מספר שעות. בשעות הבוקר סמוך לשעה 7:40 לוחמי האש המחלצים איתרו את הילד בתחתית הקרקעית, ולצערנו הוא היה ללא רוח חיים".

פרמדיק מד"א ינאי לוי הוסיף וסיפר כי "כשהגענו הייתה המולה גדולה. עשרות אנשים הסתובבו במקום. צוות רפואי מקומי ביצע בילד פעולות החייאה בסיסיות. תוך כדי העברתו לניידת טיפול נמרץ סיפרו שהוא חולץ ממאגר מים כשהוא ללא סימני חיים".

במהלך החיפושים נרשמו עימותים בין תושבים מבית חנינא, לאחר שחלק מהם ביקשו להרחיב את החיפושים לשכונות היהודיות הסמוכות – אך נבלמו על ידי השוטרים. עשרות מתושבי האזור יידו לעבר השוטרים אבנים, ושלושה חשודים בהפרת הסדר נעצרו. במהלך העימותים נפצעו באורח קל 12 בני אדם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו