עו"ד בן מאיר מגיב לטענות: "לא הזמנה ולא בטיח" - סרוגים

עו"ד בן מאיר מגיב לטענות: "לא הזמנה ולא בטיח"

עורך הדין שחר בן מאיר הגיב לטענות לפיהם השופט חנן מלצר 'הזמין' ממנו עתירות כשהיה יושב ראש ועדת הבחירות: "הגשתי עתירה נגד כלל המפלגות, לא נגד הליכוד. לא הזמנה ולא בטיח"

author-image
עו"ד בן מאיר מגיב לטענות: "לא הזמנה ולא בטיח"
  עו"ד שחר בן מאיר. ללא קרדיט

עו"ד שחר בן מאיר הגיב לסערה שהתעוררה היום (שני) סביב קריאתו של השופט מלצר למחוא לו כפיים, וטען כי באירוע המדובר התייחס מלצר להחלטתו התקדימית בעתירה שהגיש עו"ד בן מאיר ובה דרש גילוי נאות של מפרסמי התעמולה. לדבריו של עו"ד בן מאיר, הוא עתר כנגד כלל המפלגות ורק תנועת הליכוד התנגדה לעתירה.

השתלשלות האירועים כפי שעו"ד בן מאיר ראה אותם נמסרו על ידו לסרוגים: "לפני כמה שבועות היה כנס אקדמי באוניברסיטת בר אילן על אינטרנט ותעמולת בחירות. השופט מלצר השתתף, ונתן הרצאה שלו במושב השלישי של הכנס. מטבע הדברים הוא דיבר על ההחלטה שלו שהיא תקדימית בישראל וגם בעולם בתבכ 8/21 שזו עתירה שלי ושל עו"ד יצחק אבירם שביקשה להורות על גילוי נאות של מפרסם תעמולה (מי המפלגה) גם ברשתות החברתיות ולא רק בשלטי חוצות".

עוד באותו נושא

התנועה למשילות: השופט מלצר 'הזמין' עתירות

"זו הייתה עתירה לא נגד הליכוד אלא נגד כל המפלגות. הליכוד היא המפלגה היחידה שהתנגדה לעתירה. השופט מלצר למעשה, בהחלטה תקדימית, החיל את הוראות החוק מ-1959 על עולם הרשתות החברתיות. מטבע הדברים כאשר הוא מדבר על עתירה שלי ואני יושב סביב השולחן (זה היה כנס של בקושי 20 איש) אז הוא החמיא לי על העתירה ושאני מעשיר את הפסיקה, וכו', והוסיף שגם אני מגיש עתירות שלא במקומן (לדעתו) ושנדחות וגם אני מחויב בהוצאות".

עו"ד בן מאיר תיאר את הדרך בה הגיע להגיש את העתירה: "כאשר הוא סיים לדבר והיה שלב השאלות אמרתי לו תשמע קוריוז. בסוף 2018 (זמן רב לפני שבכלל ידעו שתהיינה בחירות ושיקודמו) אני הגשתי אליו עתירה על תשדיר של משרד החינוך בשם דברים זזים בחינוך שטענתי שהוא שקרי ולכן הוא תעמולה. בזמנו השופט מלצר קיבל את העתירה שלי והורה למחוק את התשדיר תבכ3/21. במהלך הדיונים בעתירה ההיא (כאמור סוף 18 תחילת 19) השופט מלצר אמר בתוך כדי הדיון אפרופו שדיברנו שם על פייק ניוז וכו', שהוא מתכונן לקראת הבחירות שיהיו ב2020 נדמה לי היו אמורות להיות אז, והוא חושב כלקח מארה"ב, טראמפ, פייסבוק וכו' שהנושא של הרשתות החברתיות הוא נושא שמאד חשוב לטפל בו משפטית, יש לו גם השפעה על טוהר הבחירות (כמו החדרת פייק ניוז כפי עשו הרוסים וכו) ושהוא לומד את הנושא כהיערכות לבחירות קורא מאמרים ופסיקה. זה מה שהיה אז בדיון של תבכ 3/21."

"נחזור להרצאה אז אמרתי לו אחריה כקוריוז, שכאשר אני שמעתי אותך אז בדיונים של תבכ 3/21 על הרשתות החברתיות אז זה שימש לי טריגר וכשחזרתי למשרד אמרתי לשותף שלי תשמע, השופט מלצר רואה ברשתות החברתיות אלמנט מהותי בבחירות. בוא נכין עתירה שכל המפלגות חייבות לתת גילוי נאות. לא הזמנה ולא בטיח. שמעתי אותו רואה חשיבות בנושא מסוים וכן זה היה טריגר להגיש עתירה. לא נגד הליכוד, אלא נגד כל המפלגות שיתנו כולן גילוי נאות לתעמולה ברשתות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
שמענו שיש בין העו'''ד לשופט יחסים קרובים.....
שמוליק ליבסקינד | 21-01-2020 7:32
על המשטרה לחקור את היחסים הללו....................... אוי ואבוי
2
גם פשעת וגם השמצת
מרדכי | 21-01-2020 18:09
על מי אתה עובד בעיניים העתירות שלך והתנהלות מלצר גנבו את הבחירות הראשונות ועלו למדינה שני מליארד שקל שופט שמחמיא לעורך דין הוא פושע שצריך לשבת בכלא כי יש הודאה על קירבה פסולה וניגוד עיניינים
מרדכי מרדכי
בני 1 | 22-01-2020 9:34
כמה שטויות מטופשות בתגובנ שלך.ילדדדד