השחקן משה איבגי הורשע במעשה מגונה - סרוגים

השחקן משה איבגי הורשע במעשה מגונה

השחקן משה איבגי הורשע במעשה מגונה וזוכה משני אישומים נוספים מחמת הספק. אישום רביעי הושמט מכתב האישום המתוקן, לפיו איבגי דחף את ידו אל חולצתה של אישה נוספת

השחקן משה איבגי הורשע במעשה מגונה
  Flash90

בית משפט השלום הרשיע היום (חמישי) את השחקן משה איבגי במעשה מגונה, וזיכה אותו מחמת הספק משני אישומים נוספים.

כנגד איבגי עלו טענות למעשים מגונים על ידי 15 נשים שונות, אך רק ארבעה מקרים הבשילו לכתב אישום בו נטען כי בין השנים 2012-2013 איבגי ביצע שלוש עבירות של מעשים מגונים בנשים שעבדו במחיצתו.

כתב האישום המקורי כלל אישום רביעי של מעשה מגונה באישה נוספת, שטענה שאיבגי הפתיע אותה, תקף אותה מאחור והכניס את ידו לתוך חולצתה.

ביחס לאחד האישומים מהם זוכה איבגי, נכתב בהכרעת הדין: "הבטן מתהפכת והבשר נעשה חידודין חידודין למקרא אמרותיו של הנאשם ל-ד', במהלך אותו מפגש אקראי ביניהם בסוף חודש דצמבר 2013. לא כך ראוי לבן תרבות אחד לפנות לבן שיחו, ודאי לא כאשר בן השיח מספר אודות פגיעה מינית שעבר בילדותו".

"שפת הביבים הזו, המתארת אקטים מיניים בלשון בוטה ומכנה איברי מין בכינויי רחוב – שמורה לאחרון גסי הרוח ויושבי הקרנות, ולא לאחד מבין בכירי שחקני הקולנוע והתיאטרון בישראל".

עוד באותו נושא

נמאס לו: אברי גלעד פרסם אמנה לסלב הישראלי

לאחר הגשת כתב האישום, איבגי אמר כי מדובר ב:"גועל נפש, עינוי דין של שנתיים ושלושה חודשים. זה לא שכאילו הם עשו איזה עבודה או אספו איזה חומר, להפך, פשוט תקעו את זה ככה ובסוף החליטו להגיש כתב אישום".

עוד הוסיף: "זה פשוט מזעזע. אני לא יכול שלא לחשוב שהכל זה פוליטי. אני לא יכול לא לחשוב על זה. לא יכול להתנתק מזה. כל השלמות החקירה היו לטובתי. רצו להשיג עדויות שמחזקות את הטענות שלהן וכל העדויות היו הפוכות. יותר מזה, גם חלק סתרו את הדברים שהיו בחקירה. ובכל זאת הם החליטו להגיש כתב אישום. פשוט מטורף. מדהים. אולי הם פוחדים בגלל כל האווירה".

לבקשת הפרקליטות, הדיון התקיים בדלתיים סגורות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו