האזינו: שוואקי ב"חשוף זרוע קודשך" בביצוע סימפוני - סרוגים

האזינו: שוואקי ב"חשוף זרוע קודשך" בביצוע סימפוני

בעוד שלושה שבועות יופיע ענק הזמר חסידי יעקב שוואקי בהיכל נוקיה בתל אביב, למופע משותף עם שלומי שבת שיוקדש לחיילי צה"ל. בינתיים לכבוד חג החנוכה האזינו ל"חשוף זרוע קדשך" בביצוע סימפוני.

האזינו: שוואקי ב"חשוף זרוע קודשך" בביצוע סימפוני
  שוואקי בהיכל. צילום מסך

כבר שלש פעמים בשנים האחרונות מילא יעקב שוואקי עד אפס מקום את בימת המוסיקה הישראלית המרכזית באמפי הלאומי בקיסריה.

בפעם הראשונה קיבלנו בירושה את הלהיט הענק "והיא שעמדה" בביצוע הבלתי נשכח עם יונתן רזאל. שנה לאחר מכן בשני ערבים , במופע (כפול ערב אחר ערב) זכה הלהיט "חשוף"  לביצוע ייחודי עם מלחינו של השיר ברוך לווין.

בתוך כך נשלמות ההכנות הכלליות למופע "שיר לחיילים"  בו יסמן שוואקי כבר את היעד הבא: היכל נוקיה (יד אליהו) בתל אביב.

מזה זמן רב עובד צוות ההפקה על מופע מיוחד שכותרתו כאמור 'שיר לחיילים', אשר בו מבטא שוואקי את הערכתו לאנשים אשר מוסרים את נפשם יום יום- שעה שעה למען העם והארץ, הלא הם חיילי צה"ל.

מלבד שילובו של כוכב המוסיקה הישראלית- ים תיכונית שלומי שבת במופע המדובר, שאת דבר השתתפותו חשפנו כאן לראשונה. עודכנו מההפקה על שילובם של עוד כמה כוכבים מקומיים בהפקת הענק וביניהם החזן הצבאי סא"ל שי אברמסון, ילד הפלא מישל כהן (זוכה "בית הספר למוסיקה" כוכב נולד- לצעירים)  ולהקת "מטאליש" (שהיו שותפים לקליפ המוצלח של שוואקי לא יעבוד ). שיחד עם הכוכב המרכזי של הערב יעקב שוואקי יהוו סוללה מכובדת של מיטב כוכבי המוסיקה היהודית- ישראלית על רבדיה השונים.

המנצח והמנהל המוזיקאלי יוחי בריסקמן ובנו יענקי בריסקמן (ארה"ב) עמלים בימים אלו על סיום כתיבת העיבודים למספר שיא של נגנים על במה אחת בישראל, כמו כן נמסר כי כמסורת הפקות הענק של צוות מופעי שוואקי גם במופע הקרוב ישולבו קטעי מולטימדיה מיוחדים, תאורה מתקדמת ומצגות פירוטכניקה ייחודיות אשר טרם נראו במופעים מסוג זה.

מכירת הכרטיסים בעיצומה: ניתן כבר עכשיו לשריין את הכיסא שממנו תרצו לראות את 'מופע העשור', כל זאת ברכישה מאתר: www.j-Shows.com ואף להדפיס את הכרטיס בבית ולחסוך המתנה בכניסה למופע.

'שיר לחיילים'

במהלך מבצע 'עופרת יצוקה' נחשף יעקב שוואקי לסיפורו האישי של אהרון קרוב, וחיילים נוספים אשר מוכנים להקריב את כל הדרוש למען עם ישראל וארץ ישראל.

כמי שחי בארה"ב נפעם שוואקי עד מאוד מהאופן שבו חיילים מוכנים למסור את עצמם (כפשוטו) על קידוש השם, למען כלל ישראל.

מאז ועד היום בכל מופע בארץ ובעולם מדגיש שוואקי את הרגשת שליחותו לשמח את עם ישראל באשר הם קדיש שוואקי את השיר 'אם אשכחך ירושלים' לחיילים ומבחינתו אך טבעי להקדיש עבורם מופע מיוחד אשר כותרתו 'שיר לחיילים', כהכרת הטוב.

כזכור, לפני כמה חודשים הוציא שוואקי את תקליטו החדש CRY NO MORE  שהצטרף גם הוא לתקליטים הקודמים ונמכר בהצלחה רבה ובעותקים רבים בכל העולם. במקביל וכהמשך לתקליט הוציא לאור שוואקי את הוידאו קליפ "CRY NO MORE"  לשיר הנושא של התקליט  וקליפ נוסף "לא יעבוד" שניהם הופקו וצולמו ע"י צוות ייחודי שהגיע ארצה מלוס אנג'לס.

לעוד פרטים והזמנת כרטיסים

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ערב שבאמת חבל לפספס, גם הצגה וגם מוזיקה בקלאסה
ירושלמי | 13-12-2012 19:04
2
שימוש ציני בחיילי צה"ל. להחרים את המופע
אבי | 13-12-2012 19:20
לדעתי זו בושה ששוואקי משתמש בצה"ל כקידום מכירות!!! מה בין שם המופע לבין החיילים? אם הוא רוצה שיתרום חצי מההכנסות לאגודה למען החייל. לולא יעשה זאת זה סתם ניצול ציני של החיילים!!!
3
הבנתי ששוואקי הזמין אלפי חיילים בכניסה חופשית....
ירושלמי | 16-12-2012 1:42