פעילים אנטישמיים בחברון: "No Zionist here" - סרוגים

פעילים אנטישמיים בחברון: "No Zionist here"

קבוצות אנרכיסטיות מילאו את הרחוב הראשי בחברון בכתובת נאצה. ביישוב היהודי דורשים מהמשטרה לעצור את האנרכיסטים. "מדובר כאן על סיכון ביטחוני ממשי."

פעילים אנטישמיים בחברון: "No Zionist here"
  כתובות אנטישמיות בחברון (דוד וילדר)

מסתבר שאנרכיסטים אנטישמיים לא אוהבים ניקיון: רחוב דוד המלך, הרחוב הראשי בחברון, מקושקש כולו בגרפיטי של כתובות נאצה אנטישמיים.

מדובר במעשי ידיהם של קבוצות אנרכיסטיות המחפשות אחר פרובוקציות. בין השאר נרשמו הכתובות: No Zionist here ו"ברוכים הבאים לפלסטין".

ההשחתה נעשתה דווקא לאחר מבצע של היישוב היהודי בחברון לצביעת הרחוב. זאת לאחר שהחנויות במקום היו עמוסות בציורי קיר שכללו כתובות נאצה כנגד יהודים וערבים. מבצע הצביעה נעשה בעלות של עשרות אלפי שקלים, אך מסתבר כי אותם אנרכיסטים החליטו להחזיר את הטינופת לרחובות.

מדובר בקבוצה שחלקה אזרחים ומאירופה וחלקה ישראלים. ביישוב היהודי בחברון מתארים אותם כאנשי שמאל קיצוני, משולי החברה, המשתפים פעולה עם גורמים אירופאים. לטענתם, הם מקבלים תקציבים ממקורות עוינים ומטרתם היא לגרום לפרובוקציות בחברון.

על אף התרעות חוזרות ונשנות לגורמים ביטחוניים, לא נעשה בנידון דבר. נועם ארנון, דובר היישוב היהודי בחברון מסר כי "קיים החשש כי קבוצות אלו יכולות לפעול באין מפריע מבלי שאף אחד יראה או יעצור בעדם."

"למעשה מדובר כאן גם על סיכון ביטחוני ממשי. רק בשבוע שעבר נערכו במקום הפגנות אלימות מצד אותן קבוצות, שכללו זריקת אבנים ובקת"בים".

הרחוב הראשי בחברון (דוד וילדר)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
פולק הכלב הראשי במחלקת האנרכיסטים
יהודי | 24-02-2020 7:54
תעמידו אותו ואת שאר הגורים האנרכיסטים בעלי הפרצוף השמאלני ותקברו אותם בתוך בתי הכלא לשנים רבות מבלי חנינות וכיוצא בזאת השכילה המדינה להעמיד את פורעי החוק האנרכיסטים סוף סוף מקווה שהשופטים אכן יעשו את אשר עליהם לעשות בברכה יהודי שאכפת לו מהמדינה היקרה שלנו