הבשמים החדשים שהכי מפיצים ניחוחות בשוק - סרוגים

הבשמים החדשים שהכי מפיצים ניחוחות בשוק

"בושם הוא רגש נוזלי", טבעה אסתי לאודר את האמרה האלמותית. לקראת השנה החדשה – אסתי לאודר עם הבשמים יוקרתיים בעלי ניחוחות מדהימים! ומהם הטיפים המושלמים לרכישת בשמים?

הבשמים החדשים שהכי מפיצים ניחוחות בשוק
  צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

אין כמו בושם חדש כדי להיכנס לאווירה של התחדשות ורעננות, להיות עטופה באווירה קסומה ומפנקת, להרגיש תווים מנגנים האופפים אותנו באושר. לכן המתנה האולטימטיבית המועדפת היא בושם חדש.

אתן מוזמנות לפרגן לעצמכן בושם כמתנת חג שונה, בחודש עמוס במטלות ובעשייה בלתי פוסקת בבית ובחוץ, עם המשפחה והעבודה כי אין כמו ניחוח חדש להתחיל בו את השנה החדשה.

בכל פעם שתיקחו ליד בקבוק מעוצב ונאה של בושם ותעצמו עיניים מתמכרות מול הריח החדשני, תרגישו את האווירה החדשה שמרימה אתכן לגבהים חדשים.

למען האמת, נודה שבושם הוא מתנת חג נהדרת לכל אחד ואחת : לגבר לאישה, לחמות, לכלה, לבעל, לחברה, לבת, לבן ולמארחת לקראת החגים. מי לא שמח לקבל בושם שווה?

אבל מה קונים? מהו הבושם שהכי ימצא חן בעיני כולם?

בשבילכן ההולכות לאיבוד בעולם הניחוחות, יצאנו לסקר ולאסוף את הבשמים הטרנדיים הכי שווים ומוצלחים שיצאו לאחרונה, ואיתם כדאי להתחדש לשנה החדשה. קבלו את:

POPPY & BARLEY – מותג הבישום והלייף סטייל היוקרתי ג'ו מלון לונדון משיק ניחוח חדש  בשם: POPPY & BARLEY.

הכירו את הגברת הראשונה החדשה לבית ג'ו מלון: פרגים נצחיים ועליזים מרקדים ככתמים צבעוניים על כרי הדשא של אנגליה. ניחוח פרחוני ומלא חיים המתעצם עם תווי ורד וסיגלית ומסתיים בענבי שועל עסיסיים.

זהו ניחוח השואל את מהותו משדות הדגנים השופעים שבהם מתערבבים היבולים בפרחים. הפרגים שלנו נחבאים בינות לסובין ושיבולי השעורה הרכות. הניחוח המזמין הוא נוף מלא חיים שבו פרגים צבעוניים מעטרים את זהב התבואה העשיר.

Wonderlust  'מייקל קורס' המותג הבינלאומי המצליח גם בזירת הבשמים, מציג את סדרת בשמי Wonderlust.

את מוזמנת להתענג על התחושה ועל פריחת התפוז המוארת שעוטפת את הניחוח ברגע הזהוב הזה. תווים עזים של פרחי דיאנתוס הנמצאים בלבם של כל הניחוחות של מייקל קורס, ופרחי הטיארה האקזוטיים מטהיטי נשזרים לזר רווי שמש בליבת הבושם.

MÉTALLIQUE – מעצב העל טום פורד משיק את הניחוח החדש והמדובר של 2019: קבלו את ה-TOM FORD MÉTALLIQUE.

MÉTALLIQUE  של טום פורד נפתח בפרץ של אלדהידים קלים יותר מאוויר ומחליק על פני העור כמו שמלת שריון רקומה. הוא יוצר יריעה מתכתית הרוכשת לעצמה עוד ניצוצות בהתנגשות בין תווים פריכים של ברגמוט ירוק ופלפל ורוד ותוסס.

לב פרחוני שופע פועם מתחת לציפוי הקריר והשקוף של MÉTALLIQUE   ומתגבר עם המפגש עם הניחוח העדין של התפרחות הלבנות והענוגות של העוזרר, מאבות אבותיו של הוורד וצמח הידוע בארומה המורכבת והמתובלת שלו, וכן עם תווים עדינים של מוגט ונקטר הליוטרופ מסחרר.

DKNY Stories – החברה המובילה שכל אחת מאיתנו מחזיקה בושם שלה – השיקה בושם חובה חדש בהשראת רגעי ההרפתקה שמפיחים חיים בנו ובעיר. או דה טואלט DKNY Stories מנצנץ וקורן בניחוח נשי פרחוני שהועשר בתווים פירותיים ועסיסיים.

זהו ניחוח המפיח שיק של אופטימיות נשית צעירה במותג Stories ובאמצעות הטוויסט החדש, מעניק לו ווייב חדש ובלתי מתאמץ.

דפנה קינקס מנהלת ההדרכה של קבוצת אסתי לאודר ישראל מעניקה את הטיפים המושלמים לרכישת בשמים:

  1. אל תנסו ריחות רבים של בשמים על היד. כאשר מתיזים יותר מדי ניחוחות בניסיון לבחור למה מתחברים, מתחילים להתבלבל. החליטו מראש על שניים-שלושה בשמים שאתם מעוניינים לנסות הפעם ובחרו מביניהם למה הכי התחברתם. הטוב ביותר הוא לבקש מהמוכרת להתיז בושם על נייר ניסוי.
  1. אל תבשמו את פרק כף היד. בניגוד לדעה הרווחת הממליצה להתבשם באזור זה, הוא אינו אזור מוצלח, שכן על פרק כף היד אנו עונדים תכשיטים או לבושים בבגד ארוך או במעילי עור בחורף.  בושם אינו משתלב נכון עם עור וסוגי מתכות, לכן, התיזו את הבושם בחלק החיצוני של הזרוע, שם הבושם ייתפס היטב.
  1. כשמתבשמים כדאי לעשות זאת בחלק האחורי של השיער\פאה, בחלק הפנימי של הבגד. אפשר גם להתיז באוויר ולעבור דרך ענן הבישום.
  1. התאימי את הבושם לפי השעה ביום. בשעות היום השתמשי בבושם רענן וקליל, בריח פרחוני, למשל ובשעות הערב לכי על בושם מתוק או בעל ניחוח מודגש יותר.
  1. את הבושם יש להתיז על עור נקי.
מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
הודעה חשובה לכל הנשים וגברים:
אביתר יעקב מיכלשוילי | 18-09-2019 20:54
לאישה אסור לצאת לרחוב כשנודף ממנה ריח בושם על פי ההלכה וגם לגבר אסור להריח.
בושם
שלמה בן- דוד | 21-09-2019 23:37
לפי דבריך,כשאני מריח מנגל בשבת אני מחלל שבת. כמו כן, כאשר אני שומע מוזיקה ...