דריכות לקראת המדגמים: 63.7 אחוזי ההצבעה עד כה - סרוגים

דריכות לקראת המדגמים: 63.7 אחוזי ההצבעה עד כה

הקלפיות ייסגרו ב 22:00, ומייד לאחר מכן יתפרסמו נתוני המדגמים בערוצי הטלוויזיה. שיעור ההצבעה עומד על 63.7% עד לשעה 20:00, עלייה של כ-2.5% לעומת הבחירות באפריל

דריכות לקראת המדגמים: 63.7 אחוזי ההצבעה עד כה
  צילום: נועם ריבקין פנטון, אבשלום שושני, הדס פרוש ודוד כהן - פלאש 90

מרבית הקלפיות ייסגרו בשעה 22:00, ומייד לאחר מכן יתפרסמו תוצאות המדגמים בערוצי הטלוויזיה. לאחר שחרשו את הארץ מהשעות המוקדמות של הבוקר, שיגרו סמסים וצעקו 'גוואעלד' – הפוליטיקאים יחד עם אזרחי ישראל מחכים בציפייה לתוצאות.

וועדת הבחירות מעדכנת כי שיעור ההצבעה עומד על 63.7% עד לשעה 20:00, עלייה של כ-2.5% לעומת הבחירות באפריל.

לפי הדיווחים, עוצמה יהודית מתנדנדת על אחוז החסימה, כך גם המחנה הדמוקרטי שמתנדנדת על ארבעה מנדטים ואילו העבודה – גשר מטפסת. התחרות הגדולה בין כחול לבן והליכוד תהיה עד לדקה האחרונה, במטרה להיות המפלגה בעלת מספר המנדטים הגדול ביותר במטרה שבשבילה ייתן הנשיא ריבלין את המנדט ולהגיע למטרה הגדולה קואליציה של 61.

לאורך כל היום התנהל מסע הגוואעלד המוכר, כשבימינה שלחו עשרות אלפי הודעות סמס אישיות עם פניה שמית למצביעים הפוטנציאליים, שיגרו עשרות הודעות סמס וקראו לצאת ולהצביע למפלגות הימין, גם למי שלא מצביע ימינה, כשבמקביל הזהירו מהצבעה לעוצמה יהודית שלא תיכנס לכנסת ותיזרוק קולות לפח.

"מדובר במצב חירום אמיתי, נתוני ההצבעה נמוכים ביותר במעוזי הימין מול אחוזים גבוהים מאוד בשמאל. נכון לרגע זה, אין ממשלת 61 לימין ותקום פה ממשלת שמאל", אמר השר בצלאל סמוטריץ'. "למי שלא מצביע טב, צאו להצביע לאחת ממפלגות הימין שבוודאות עוברות את אחוז החסימה".

גם אחוזי ההצבעה הנמוכים שנרשמו ביישובים הגדולים ביהודה ושומרון גרמו לדאגה גדולה בקרב ראשי הימין. ביישוב אפרת שבגוש עציון עומד אחוז ההצבעה על 50% בלבד. ביישוב ברקן- 47%, במעלה אדומים- 50% ובקריית ארבע 55% בלבד. מדובר בירידה משמעותית של 5% לעומת הבחירות האחרונות שנערכו לפני כחמידה חודשים בלבד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ממליץ לערוך לשונית
עברית | 17-09-2019 21:01
זה לא כתוב היטב
2
לא להתייאש עוד שעה וחצי לסיום המערכה יש להמשי
חיים לוי | 17-09-2019 21:09
לא להתייאש עוד שעה וחצי לסיום המערכה יש להמשיך ולהצביע לעוצמה היהודית