עדות: עמדתי מתחת למרפסת בככר ציון וזה מה שראיתי - סרוגים

עדות: עמדתי מתחת למרפסת בככר ציון וזה מה שראיתי

חיים יואבי רבינוביץ' נזכר איך עמד באותה עצרת בכיכר ציון בה הונפה הכרזה של רבין במדי אס.אס. ואומר "העובדות לא יבלבלו את אנשי השמאל בתקשורת."

author-image
עדות: עמדתי מתחת למרפסת בככר ציון וזה מה שראיתי

כזכור מיד לאחר החתימות על הסכמי אוסלו האומללים, שהביאו עד כה לרציחתם של כ – 1,800  יהודים ולפציעתם של רבבות, נערכה הפגנת המחנה הלאומי בככר ציון בירושלים.

הפגנה זו זכורה כיוון שבה הפיץ סוכן השב"כ אבישי רביב, את תמונת רבין במדי קצין גסטפו גרמני.

לא פעם אנו שומעים וקוראים על אנשי שמאל ששואלים: מה ביבי לא ראה מעל המרפסת את הכרזה של אבישי רביב? והם קובעים נחרצות: "הוא ראה ולא הגיב".

אני אישית השתתפתי בהפגנה הנ"ל בככר ציון בירושלים, עמדתי בשורה השניה אל מול המרפסת, עמדו ראשי המחנה הלאומי, ביניהם מר בנימין נתניהו, ומה שראיתי היה כדלקמן:

1. השורה הראשונה נתפסה על ידי אנשיו של אבישי רביב, הוא העמיד אותם שם כדי שיראו על ידי כל מצלמות הטלוויזיה, וישמעו בכל המיקרופונים של הרדיו.

2. אנשיו של רביב הניפו יד קמוצה וזעקו "רבין רוצח".

3. אנשיו של רביב נראו כמו נטע זר בתוך הקהל הסולידי והם בזעקותיהם הפריעו לשמוע את הנאומים. ביקשתי מקציני משטרה לסלקם, אך השוטרים סרבו להתערב.

4. כאשר ביבי נתניהו הגיע למיקרופון והוא שמע את הזעקות "רבין בוגד" הוא הגיב בזו הלשון: "רבין אינו בוגד, רבין טועה, רבין טעה בדרך". דברים צולמו ומי שיבדוק את הסרטים יגלה את תגובת ר נתניהו. אבל כידוע העובדות לא יבלבלו את אנשי השמאל בתקשורת.

5. עמדתי בשורה השניה עד תום העצרת ולא ראיתי את רביב ואנשיו אוחזים את תמונת רבין במדי קצין גרמני. את התמונה ראיתי רק בטלוויזיה בבית, כנראה שהצילום נועד אך ורק להצגתו ברשתות טלוויזיה.

יש להניח שאם התמונה היתה מוצגת ע"י אנשי רביב בשורה הראשונה, היא ודאי היתה מושמדת על ידי הציבור הלאומי שעמד מאחוריהם. אם אני שעמדתי בשורה השניה, לא ראיתי את התמונה, אזי מי שטוען וחוזר וטוען, שנתניהו ראה את התמונה מעל המרפסת המוארת, לא ייתן לעובדות לקלקל לו את התאוריה.

לסיום, צר לי לקבוע, כי עדיין לא נחקר חלקו של אבישי רביב בהסתתו של יגאל עמיר, ומר רביב ואלה ששלחו אותו, עדיין לא נתנו את הדין הפלילי על מעלליהם.

למה אני מתאבל על הרצח של רבין ז"ל

אני מתאבל כיוון שלפי כל הסימנים, אילולה נרצח, היה רבין חוזר בו מהסכמי אוסלו האומללים, שגרמו כאמור לרצח של כ – 1,800 יהודים, באוטובוסים, במסעדות ועוד. שינוי כזה ששמעון פרס לא רצה לעשות, ובנימין נתניהו לא העז לעשות.

יש לי הרבה האשמות נגד רבין, החל מאלטלנה ועד העברת הסכמי אוסלו א' בעזרת הסיעות הערביות והסכמי אוסלו ב' בעזרת הערבים, ובמתן שוחד פוליטי לסוחר הסמים גונן שגב ולמר מצובישי, שהעבירו את הקולות של המחנה הלאומי (רפול איתן) אל השמאל הסהרורי.

אני מתאבל בכל לב, כיוון שרצח הוא רצח, ובמיוחד כאשר מדובר בראש ממשלת ישראל.

==

רו"ח חיים יואבי רבינוביץ הוא ראש מטה יהודי לאומי בליכוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
גם אני הייתי שם ומאשר את דברי הכותב ותיאורו
יואב | 29-10-2012 22:41
אגב גם למחרת בבוקר במאהל המחאה למי שזוכר כמה פרובוקטרוים דחפו את השלטים ....
2
איך רבין היה קשור לאלטלנה ?זו דיבה
נעמה | 29-10-2012 23:14
3
מספר 2 - איך רבין קשור לאלטלנה?!?! את רצינית?
עונה לנעמה | 30-01-2013 21:44
אולי הגיעה הזמן שתקראי ותלמדי על אלטלנה. זה נכון שאת הפקודה (שדגל שחור התנוסס, מתנוסס ועוד יתנוסס מעליה) נתן בן גוריון. אבל תבדקי מי קיבל את הפקודה הזו והעבירה לפקודיו כאילו שלא התנוסס דגל מעליה. צאי ולמדי - בן גוריון ורבין שניהם אחראים לרצח הנוראי ההוא.
4
לרבין היה קשר מקרי וקטן בנסיון המרד של של אטלנה
איציק אגם | 11-09-2014 11:48
ראשית בגין והאצ"ל פתחו במרד של אלטלנה ולא בן-גוריון. בן-גוריון רק הגן על הממשלה הנבחרת נגד המורדים בה. שנית לא היה שם שום רצח. היה קרב שהאצ"ל פתח בו והפסיד. מה לעשות שההגנה הו לוחמים טבים יותר? האצ"ל לא הפסיק לירות גם כאשר נפגעה האניה וחלק מאנשיה קפצו למים מבלי להודיע על הפסקת הקרב. רק אידיוט גמור נותן לאויב לשחות להנאתו עד שיגיע לחוף ויפתח באש שוב. שלישית לרבין היה קשר מקרי ושולי ביותר במרד של אלטלנה. הוא פתאום הועלה לדרגת "מפקד" אחרי הרצח שלו בנסיון נבזי להצדיק את הרצח הנורא בתולדות ישראל בעת החדשה.
5
הימין שכח מי פתח באש בפרשת האלטלנה
אורי | 20-07-2015 17:45
ושההרוג הראשון היה חייל צה״ל שנרצח ע״י לוחמי אצ״ל. ושהטביעו את האוניה רק אחרי שנורתה אש מפיאט על מפקדת צה״ל. אנשי האלטלנה היו בוגדים וקיבלו הרבה פחות ממה שהגיע להם.
6
מס 5
מיכאל כהן | 12-11-2015 7:23
אנשי אלטלנה בוגדים?? נמק, פרט... ! האם אתה סתם חצוף אשר חובש כובע בוער? או פרבוקטור שמאלני שגם אחרי כ"כ הרבה שנים מתעלם מהסזון ומהלשנות של ההגנה לבריטים על מבוקשים של הלחי והאצל, האם המעשים הללו אוביקטיווית לא היו בגידה?
7
גם את ארון המתים שנישא בתהלוכה לא ראיתם ?
קורמורן | 11-06-2017 16:45
אולי הייתם זקוקים למשקפיים ???
8
סלפן וחרטטן
נני | 10-09-2017 15:05
כולם אשמים ברצח רבין.. השב"כ, השמאל, רבין עצמו.. כולם.. רק לא הימין.. למי אתה מנסה למכור את הבולשיט הזה תגיד?? קצת ביקורת עצמית ובדק בית (מה שעד היום אתה ושכמותך לא עשיתם..) בהחלט לא יזיקו.. אתה אדם מסוכן.
מי שרצח את...
אליהו | 09-04-2023 10:17
מי שרצח את רבין זה השבכ. מי שביים את כל המהלך זה השבכ עם מערכת המשפט.
צודק במאה אחוז!
ברי | 08-10-2017 21:16
הצרה הגדולה היא שמנהיגי הימין והציונות הדתית לא לקחו אחריות, לא למדו לקח ועדיין חלק בלתי מבוטל מהמחנה ממשיך בהסתה חסרת רסן. רצח פוליטי נוסף הוא רק עניין של זמן וסיטואציה.
9
היתי שם בככר כמה עשרות מטרים מול הבמה ואכן כך היה
גדעון ארליך | 20-11-2017 8:28
ממש לידי רקדה קבוצה קטנה מגובשת ביותר במעגל וקראה באחידות גמורה קריאות נגד רבין כשכל הקהל מסביב ואני בתוכם קראנו להם להפסיק. הם אפילו לא העיפו מבט. ברור שאומנו מראש. שמעתי גם את נתניהו קורא את הקריאות המצוטטות לצועקי הסיסמאות .