"השקט בשמאל כי מבינים שליברמן אופורטוניסט" - סרוגים

"השקט בשמאל כי מבינים שליברמן אופורטוניסט"

בצלאל סמוטריץ' הגיב לסרטון בו נראה ליברמן מבקש מראש הפלג הירושלמי, את תמיכת החרדים הקיצוניים, "מניח שהשקט בשמאל מהפרסום נובע מזה שגם שם מבינים שליברמן חסר אידאולוגיה"

"השקט בשמאל כי מבינים שליברמן אופורטוניסט"
  שר התחבורה בצלאל סמוטרי'ץ: צילום: הלל מאיר/ פלאש 90

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הגיב לפרסום בחדשות 12 שם פורסם הסרטון בו נראה יו"ר ישראל ביתנו נושא ונותן עם מנהיג הפלג הירושלמי הקיצוני, בכדי לקבל תמיכה בירושלים בבחירות המוניציפליות.

סמוטריץ' עקץ את מחנה השמאל וכתב "מניח שהשקט בשמאל מפרסום ההסכם של אביגדור ליברמן עם הפלג הירושלמי נובע מזה שגם שם מבינים שליברמן הוא אופורטוניסט חסר אידיאולוגיה לחלוטין ולכן לא מופתעים מחשיפה הזו. כשאין צפיות אין אכזבות. מאחר ואף אחד לא סובל ולא נותן אמון בפוליטיקאי הציני הזה הוא כנראה יישב באופוזיציה בכל מקרה"

עוד באותו נושא

צפו: כשליברמן חיזר אחרי הקולות של הרב הקיצוני


16

שר המשפטים אמיר אוחנה (הליכוד) תקף את ליברמן מכיוון אחר לחלוטין וכתב: "אביגדור ליברמן "הליברל החדש", הוא הומופוב מהזן הישן."

כאמור, פרשן חדשות 12, עמית סגל, פרסם הערב (שלישי) במהדורת החדשות המרכזית של הערוץ, תיעוד בו נראה יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו', אביגדור ליברמן, כשהוא נפגש עם מנהיג 'הפלג הירושלמי', הרב שמואל אוירבך זצ"ל, בכדי לקבל את קולות החרדים הקיצוניים.

התיעוד של סגל מגיע בדיוק בימים בהם מנהל ליברמן קמפיין נגד הציבור החרדי והמפלגות שלו ומזהיר מהצבעה אליהן מחשש שתקום פה "מדינת הלכה". הסרטון ממחיש כי ליברמן עצמו ניהל מו"מ עם הקיצוניים שבחרדים בכדי לקבל את תמיכתם במועמד שלו לראשות עיריית ירושלים, משה ליאון.

בשנת 2013, כאשר ליברמן ואריה דרעי הריצו את משה ליאון לראשות העיר, הם פעלו לגרום לפרישתו של נציג 'הפלג הירושלמי' וליברמן אף ביקש להיפגש עם הרב אוירבך בכדי לשכנע אותו לבקש מהנציג שלו שיפרוש וחסידיו יעבירו את תמיכתם למשה ליאון, שגם הוא שומר תורה ומצוות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
הבעיה שיש לו קהל שהוא מכיר את החולשה שלו
אמיר | 20-08-2019 23:34
אי אפשר לשנות
סמוטריץ צבוע
יונתן | 21-08-2019 7:12
״ליברמן אופרטוניסט, אז תצביעו לבנט ושקד, שתי אופרטוניסטים אחרים״. קול לזהות זה קול נגד הקרקס הזה. רק זהות!!
2
האם מדובר באותו הפלג שהואשמו בסחיטה באיומים?
בן | 21-08-2019 0:09
והטרידו תוך כדי ילד בן 10(על פי כתב האישום)? או שמדובר בפלג ירושלמי אחר?
3
שיחות עם יהווה
הגמד הדפוק | 21-08-2019 1:54
אלהים מסר לי הודעה בצלאל הוא טעות גנטית. יצא קוף בטעות
עד לבצלאל
אחת | 21-08-2019 6:48
בצלאל הוא חתיך הורס וסופר אינטלגנט, אנחנו מחכות שיצטרף אלינו לקהילה הגאה כבר שנים! חוץ מזה שכולנו קופים ואין אלוהים אז לא ככ הבנתי מה אתה רוצה....
4
שקדייה
סמי | 21-08-2019 2:50
גם השקדייה שכל כך רצתה להיות בליכוד ומירי מנעה זאת ממנה...שלחה את אנשיה להתחנף לביבי כדי לסגור לו תיקים תמורת שריון בליכוד ! מצביעי ימינה אתם הולכים שולל אחרי אשה הזויה !
5
הימין
יואל | 21-08-2019 6:30
הימין ונתניהו זה הדבר הכי רע שקרה לישראל
6
הם לא עדר
מאיר | 21-08-2019 12:28
אני לא חושב שהרוסים הם עדר.. אם ליברמן החליט על דעת עצמו לפרסס לשמאל זה לא אומר שכולם אחריו הוא יופתע ב-17 לספטמבר ויגלה שאיבד לפחות 2-3 מנדטים קבועים... כל הסקרים הפנימיים זהוא עושה חרטא.