נתניהו: "כוחותינו שמו ידם על כל המרצחים, ועשו זאת שוב"

נתניהו: "כוחותינו שמו ידם על כל המרצחים, ועשו זאת שוב"

ראש הממשלה שיבח את השב"כ וכוחות הביטחון שלכדו את רוצחיו של דביר שורק הי"ד תוך 48 שעות. הנשיא ריבלין: "שבת דרוכה, במעקב הדוק ובהצדעה לכוחותינו שפעלו ללכידת המחבלים המתועבים ועצירת הפיגוע בעזה"

author-image
נתניהו: "כוחותינו שמו ידם על הרוצחים תוך 48 שעות"
  (צילום: נועם רבקין פנטון/ פלאש 90)

עם צאת השבת שיבח ראש הממשלה בנימין נתניהו את השב"כ וכוחות הביטחון שלכדו את רוצחיו של דביר שורק הי"ד תוך 48 שעות.

"בשנים האחרונות כוחותינו שמו ידם על כל המרצחים הפלסטינים שפגעו בישראלים והיום הם עשו זאת שוב. נמשיך להילחם בטרור בעוצמה בכל החזיתות".

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין התייחס גם הוא לאירועים הביטחוניים במהלך השבת: "שבת דרוכה, במעקב הדוק ובהצדעה לכוחותינו אשר פעלו לילה כיום ביהודה ושומרון וברצועת עזה. תודה- לכם בכל זרועות המודיעין וביחידות המבצעיות, על לכידת המחבלים המתועבים האחראיים לרציחתו של דביר שורק הי״ד,.

על סיכול המחבלים שתכננו פיגוע בגבול עזה, הודה הנשיא לתצפיתניות: "תודה- לכן היושבות בחדות ומקצועיות על מכשירי הניטור שלנו, יקירותינו התצפיתניות, ולוחמינו הגיבורים והמסורים, על עצירת הפיגוע הקשה שתכננה חוליית המחבלים הנפשעת להוציא לפועל. ברוכים תהיו יקירנו כולכם", דברי ריבלין.

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין אמר בתגובה: "ידע כל מחבל נתעב שידה הארוכה של ישראל תשיג אותו בכל מקום ונבוא איתו חשבון. אני מברך את כוחות צה"ל והשב"כ על פעילותם המהירה לתפיסת רוצחי דביר שורק הי"ד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ח
אריק | 10-08-2019 23:15
צריך לתלות אותם על העץ ולהדליק מלמטה את העץ שישרפו לאט
דביר היד לא ישוב.מה ימנע עוד רציחות?לא לכידתם
גירוש=הרתעה=חיים. | 11-08-2019 16:09
ללכידת מחבל רוצח לאומני יש מטרת הרתעה. לכידה בפני עצמה אינה מטרה. עונש מוות אינו מרתיע. הריסת בית הוכחה כלא אפקטיבית. מה יירתיע ? רק גירוש ופיזור משפחת רוצח לאומני. כי הרוצח בא מעידוד סביבתי. אסור שמשפחת הרוצחים ייקבלו פרס המצ'ואיסטי בתוך סביבתם. האמור על רצח לאומני , לא פלילי.
כוחות הבטחון כוללים לוחמים מכל המגזרים והדתות
כבוד לכוחות הבטחון | 11-08-2019 2:51
הכוונה במילה כוחותינו היא לכוחות הבטחון שכוללים לוחמים דרוזים, נוצרים וגם מוסלמים...ויהודים שדעתם הפוליטית היא משמאל ועד ימין. אנחנו מעריכים ומעריצים את כולם.
2
אתמול ראיתי בטלוויזיה תוכנית על
שלומית | 11-08-2019 12:11
לכידתם של המחבלים בחברון שרצחו את שלושת הנערים. כאישה פעם ראשונה נדהמתי מהעבודה הקשה והשזיפית של חיילי ומפקדי צה׳׳ל. יבואו כולם על הברכה ,הם וילדיהם וצאצאיהם לעולם ועד. שומרים עלינו מכל פגע. יברך אותם השם.
אי אפשר למנוע לחלוטין אלא רק לצמצם
מדובר במאבק לאומי | 11-08-2019 18:42
Bb הבין מהיום השני שלו כראש ממשלה עוד ב-96, שאי אפשר לנצח בכוח את הטרור (=והוא להבדיל מאריק שרון, גם מעולם לא ניסה). Bb ויתר על הרבה עקרונות וערכים לאומיים, לטובת שמירה על מלחמה באש קטנה (=במעשים, לא במילים).
גם רוצחים קודמים נילכדו.וזה הרתיע את הנוכחי?!
גירוש=הרתעה=חיים | 11-08-2019 18:15
דיי לקיבעון מתמשך. טרור רצחני זו לא שאלת ימין או שמאל. זו שאלת חיי היהודים על אדמת מדינת עם ישראל.
3
חחחחח
אבי | 11-08-2019 21:40
צחוק מהעבודה , מחבלים שרצחו צריך להרוג ולא לשלוח לבית הבראה שיתנו להם אוכל שתייה לימוד לתואר ראשון מרפאה. כל הדברים האלו משלם המיסים על ידי הממשלה הפחדנית ישלמו כל חודש שהמרצחים האלו ישבו בכלא. ביבי נתניהו לא צריך להתגאות על התפיסה שלהם , זה פרס בשבילם. איפה עונש מוות ? איפה גירוש המשפחות של המרצחים לעזה? התשובה ממשלת ימין בראשות ביבי בפשיטת רגל , אי אפשר לקרוא לה ממשלה ימנית לצערי הרב.
4
נתניהו לא מבין את תפקידו
. חן | 11-08-2019 22:28
ראש ממשלה גאה בכוחותינו היעילים והמצוינים שתפסו תוך 48 שעות את הרוצחים הנתעבים, אבל, ואבל גדול, ראש ממשלה הוא לא מפקד גזרה, להיות גאה על תפיסת הרוצחים, תפקידו למנוע את הרציחות וכאן הוא נכשל בענק,.
חובת הנהגה להגן על אזרחיה.זו גם זכות גדולה.
קיבעון=המשך טרור רצח | 11-08-2019 23:15
להחיל גירוש רוצח לאומני.
5
לכדתם של המרצחים.
דוד דואני | 12-08-2019 15:34
רוב עם ישראל היה מעדיף.לראות אותם מכוסים בניילון שחור.מה יהיה בכלא? יקבלו.מזון.תרופות.טיפול רפואי.משכורת.המשפחות מסודרות.אדוני ראש הממשלה זה לעג לרש.אם תדון אותם למות.זה באמת יש על מה לצהול.אך ההורים בוכים.והורים צוהלים.והופכים אותם לגיבורים.אני רוצא שהגיבורים האלה.שיזכרו כגיבורים.עי הוריהם בפסק דין מות.אז תצהל.