רב מהציונות הדתית: 'לבחור בש"ס או ביהדות התורה' - סרוגים

רב מהציונות הדתית: 'לבחור בש"ס או ביהדות התורה'

ראשי ישיבת 'נתיבות ישראל', הרב דוד חי הכהן, מוחה על מיקומה של איילת שקד במקום הראשון המפלגת הימין המאוחדת וקורא להצביע לאחת מהמפלגות החרדיות- יהדות התורה או ש"ס

רב מהציונות הדתית: 'לבחור בש"ס או ביהדות התורה'
  (צילום מסך/ יוטיוב)

הרב דוד חי הכהן, ראש הישיבה הגבוהה  'נתיבות ישראל' בבת ים, ומי שתמך בעבר במפלגת 'הבית היהודי', מתנער ממפלגת הימין המאוחד בעקבות הצבתה של איילת שקד במקום הראשון, ואומר כי הוא לא מתכוון להצביע לרשימת הימין המאוחדת. עוד הוסיף, כי אם תלמידיו ישאלו אותו למי להצביע הוא ישיב חיהדות התורה או לש"ס.

בראיון שהעניק לרדיו 'קול ברמה', מחה הרב הכהן על הצבתה של שקד במקום הראשון ואמר: "תנועה דתית לא יכולה לדבר בשם איזה כשרון איזה כוח איזו טובה בלי תורה. אם אין תורה אני לא מאמין בכלום. התורה היה היסוד לכל הכשרונות וכל הטובות. יש לה (לאיילת שקד; ג"ע) מעלות היא אישה הגונה, היא בעלת מידות טובות היא מכבדת תורה ודואגת לבני הישיבות. אבל, זה לא תחליף לתורה. זה שתנועה דתית אמורה להיות מובילה את כל הדאגה לצה"ל, הדאגה לרבנות, בוחרת לשים בראשה אישה שלא שומרת מצוות, זה מינוס גדול. זה דבר שאי אפשר לוותר עליו".

כשנאמר לו כי מדובר בסך הכל בבלוק טכני אמר הרב: "שמעתי גם את את התירוץ הזה, אבל ברגע שמופיעים ברשימה אחת לא יתכן שמספר 1 לא יהיה אדם שלא מאמין בתורה. או שיכול להיות שהיא מאמינה בתורה אבל לא שומרת תורה".

כשנשאל מה צריך לעשות עכשיו הלכה למעשה, השיב: "קודם כל, אם קודם כל נתתי מקום בכיר לציונות הדתית, כעת אני לא יכול. אני לא מרגיש שאני יכול לתת לה מקום בכיר לפני אנשים שהולכים בשם התורה ומחוייבים לשמוע לרבנים".

בהמשך הוא קרא "להצביע לרשימה שמאמינה בתורה ושומרת תורה. רק לזה. לא להצביע לרשימות הקטנות שיכולות לגרום לאיבוד קולות וסכנה גדולה אלא לרשימות גדולות בעלות יכולות להצליח, ובינתיים יש רק שתי רשימות כאלה שבאות בשם התורה. אם יש כאלה שרוצים בית יהודי, אני לא יכול להצביע לזה".

כשנשאל האם הוא מתכוון ליהדות התורה ולש"ס, אמר הרב הכהן: "נכון. אחת מהרשימות האלה תודיע יותר על הקווים שלה. שמירה על הארץ, שמירה על הרבנות הראשית, על זה שלא יהיו בנות בחילות הקרביים שזה דבר נורא ואיום, זה דבר שפוגע בכל המוני בחורי ישיבות ובני תורה וגם ביהודים דתיים. איך יוכלו חיילים לנצח במלחמה אם לא שומרים על טהרה? זו סכנה לכל עם ישראל, לא רק לחילוניים או לדיים".

כשנשאל האם יש בציונות הדתית עוד אנשים שחושבים כמוהו, השיב: "יש הרבה, אבל יש הרבה שלא אומרים את הדברים או חוששים לומר אבל רבים מהם מרגישים אי נוחות קשה מאוד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
118 תגובות - 68 דיונים מיין לפי
1
ולכן צריך להצביע רק לעוצמה
חרדלי | 07-08-2019 10:25
גם תורה וגם ארץ ישראל ללא פשרות
קולות לפח
שמעון יוסף | 08-08-2019 13:39
עדיף שיצביעו לחרדים מאשר להצביע לפח האשפה, הרי בטוח במאת האחוזים שעוצמה וזהות לא עוברות את אחוז החסימה, יחלישו את הימין בגלל אגו
רק עם עוצמה נגביר עוצמה למען תורתנו וארצנו
עידו 2 | 08-08-2019 9:27
אמן
אתה צודק ולא צודק
חרדי תומך בחרד"לים | 07-08-2019 21:16
צודק שחשוב להצביע למפלגה שזה גם תורה וגם אי אבל מה הרווחת שהם לא יכנסו לכנסת ונגיד שזה טוב מצד להראות את הכח אבל זה יכול לגרום לממשלת שמאל חס ושלום
לא נעם לא פייגילין ולצערי גם לא עוצמה
דוד | 07-08-2019 14:40
אף אחת לא עברה מנולם ולצערינו לא תעבור את אחוז החסימה הגבוהה הזה כרגע. בשביל זה יש 4 שנים בין הבחירות לקדם אידאולוגיה ואג'נדה אבל עכשיו בתכל'ס צריך להכניס חכים וכמה שיותר. לכן הרב דוד חי הכהן צודק. מי שקשה לו להצביע לאיילת שקד מובן ומקובל ולגיטימי ביותר... מכאן ועד לאבד קולות זה טיפשות. תצביעו מקסימום לחרדים... מי שמוכן לעכל את הבלוק הטכני הזה בינתיים... שיבלע רוק ויצביע עד לפעם הבאה.
נעם !!!
חנוך | 07-08-2019 12:45
נעם מרימה את הדגלים החשובים ביותר שאפילו עוצמה לא מעידה להרים
תורה זו לא פוליטיקה ומפלגה זה לא ישיבה.
אבנר | 07-08-2019 12:40
נכון שהתורה היא הכל, אבל מפלגה היא לא ישיבה ולא לומדים שם תורה. רוב הסיכויים שלשון הרע ועוד מיני עברות חמורות יהיו בכל המפלגות. לכן יש לבחור במי שיוכל לקדם את הדברים החשובים לבוחר ולא לגרום להעלות ממשלה שידוע שהכיוון שלה הפוך מהרצון שלך.
נכון
אלרועי | 07-08-2019 11:46
בביתי מתלבטים בין עוצמה לזהות. היופי בפייגלין זה שהוא מושך קולות של חילונים ודתל״שים לבניית בית שלישי, ואין עוד פוליטיקאי בימין שעושה זאת :)
2
לא יצא בהצהרה ברורה
איילת | 07-08-2019 10:26
מהקהילה.... בטוח לא שס.................כתבה לא מדוייקת..... מקהילתו של הרב דוד חי הכהן...
זהות לא עברו ולא יעברו. אף מצביע חדש לא יבוא
הצבעה זהות=קול לשמאל | 08-08-2019 5:41
פשע להצביע לזהות להמליך את לפיד והורוביץ
חאלס עם זהות והמצע הטיפשי שלהם
דוד | 07-08-2019 14:50
לא מעניין משעמם ולא רלוונטי. וגם מתנשא...
כבוד הרב מנותק
אלירן | 07-08-2019 11:48
לא מצביעים לפדופילים ומושחתים. כנראה שאצביע זהות, וממליץ לכולם *עכשיו* ללכת למצע של פייגלין ולקרוא את התוכנית המדינית שלו.
3
צבועים
יוסי | 07-08-2019 10:27
שייתן גז, יום אחרי הבחירות יבקש עזרה משס, יראו לו את הדלת ייזכר שאין כמו הבית היהודי, אם היא טובה למרכז , היא טובה לכולם .
החרדים תומכי ימין ומגנים על יהדות המדינה
הפעם הצבעה לחרדי | 08-08-2019 5:52
הצבעה לחרדים זה הכנסה של שומר תורה ומצוות לכנסת שיצביע על שמירת הדבק בין דת ומדינה ויתמוך נטו בימין. להצביע למפלגה שמכניסה חילוני לכנסת זה בעיה שהפתק שלנו נותן כח לחילוני לחלל שבת כביכול מטעמנו. בכל מקרה החרדים יעבדו בשיתוף פעולה עם הרב רפי פרץ וינהלו ברית ולובי משותף להגנה על יהדות המדינה ותמיכה בימין בלבד.
צודק . חרדים שונאים כיפות סרוגות
חיים | 07-08-2019 12:59
המפלגות החרדיות דואגות רק לחרדים . נקודה
4
כל רב היה כוכב
רב בכיר | 07-08-2019 10:27
רב בכיר?! ממש הצהרת בלפור. שלום.. שלום... אפילו על התלמידים שלו הוא לא משפיע בבחירות
חצוף תתבייש לך
דוד | 07-08-2019 14:51
רק זה רב ואל תבזה כבוד לתמידי חכמים. אתה יכול לא להסכים אבל לא לבזות. כל אדם. ועוד יותר כשזה רב...!
5
פשוט יותר להצביע לעוצמה יהודית
דוד מודיעין | 07-08-2019 10:29
וכך לצאת ידי חובת כל השיטות
חיים ו-י צודקים. כתבו דברי טעם. לא לשרוף קולו
לא לשרוף קולות | 08-08-2019 5:57
לא לשרוף קולות
לא ייתכן שכל אחד מקים מפלגה ועושה שבת לעצמו
י | 07-08-2019 11:24
צריך לחבור לשאר שלומי אמוני ישראל
לשרוף קולות
חיים | 07-08-2019 10:39
הצבעה ליהדות התורה או שס היא לגטימית וסבירה הצבעה לעוצמה (זהות או נועם) זה לזרוק את הקול שלך בודאות לפח ולהמליך ממשלת גנץ או שמאל. בחירות זה לא הפגנה שבו מוחים על דבר לא תקין, אם לא בוחרים במפלגה שעוברת את אחוז החסימה תקבל את ההפך ממה שרצית וחבל יש להיות חכם (למרות הקושי) ולא להיות צודק
6
נעם
נעם | 07-08-2019 10:29
יש אופציה נוספת.... מפלגת נעם!
7
גם בלי
שלמה | 07-08-2019 10:30
גם בלי שהרב חי דוד הכוהן היה אומר את דברו יש חרדלים שאני מכיר שלא יצביעו טב בגלל אותה הסיבה היה פילוג בימי בית שני שגרם את החורבן והוא ממשיך גם היום שלא יאמרו בעלי מומין קרבין אצל המזבח
הרב דוד חי צודק ב1000%
נתן כהן | 07-08-2019 13:03
וכי איילת שקד דתיה. לא גם ביבי לא. וגם לא ליברמן . בלי להשוות אבל צריך לדעת שיש מונח יסוד דעת תורה במיוחד בדברים שייכים לקהלים גדולים צריך דעת תורה ואחת שלא שומרת שבת כאילו כפרה בכל התורה כולה. נקודה.
צודק
משה | 07-08-2019 11:24
במאה אחוז
8
אז תצביעו נעם!
אבי | 07-08-2019 10:31
נעם קיימת בדיוק בגלל הדברים האלו. הגיע הזמן שלכל מי שיש כאב בטן מכך ששקד ובנט בראש המפלגה יעברו לתמוך בנעם. באמת לא הגיוני שאשה חילונית תשמור לנו על היהדות במדינה.
למה נעם? ש"ס
רחל | 07-08-2019 13:18
למה לזרוק קולות לפח?
הקול שלנו רק לנעם !
שמעון | 07-08-2019 12:46
נעם היא הבית של הציונות הדתית !
באמת לא מבין...
מידן | 07-08-2019 11:31
לא מבין את הרב דוד אבל ברור שאם גדול תורה כמו הרב טאו מצביע לנעם ראוי שכל יהודי ציוני דתי יצביע לנעם! וכבר על נושא איבוד קולות ניתנה תשובה.
לא יתכן שכל אחד יקים מפלגה ויעשה שבת לעצמו
י | 07-08-2019 11:25
צריך לחבור לשאר שלומי אמוני ישראל
9
למה לא עוצמה???
שאול | 07-08-2019 10:33
עוצמה תעבור בעזהש
בקושי תעבור אחד אחוז
משה | 07-08-2019 11:25
אין שום סיכוי שתעבור 3.25 אחוז
תעבור מן העולם
י | 07-08-2019 11:25
?
10
תורה עם וארץ
שליו מור | 07-08-2019 10:33
שמירה על הארץ, שמירה על הרבנות הראשית, על זה שלא יהיו בנות בחילות הקרביים שזה דבר נורא ואיום - לכן אם כל מי שחושב ככה יצטרף לנעם כבר מזמן היתה מפלגה שבאמת מייצגת את הציונות הדתית והיא תעבור בסבירות גבוהה את אחוז החסימה.
11
שס + יהדות התורה
חבר | 07-08-2019 10:34
יהדות התורה: 1. סגן שר הבריאות ליצמן נחקר באזהרה בחשד שניסה להשפיע על חוות-דעת פסיכיאטרית של חשודה בפדופיליה 2. מרמה, הפרת אמונים, הדחת עדות ושוחד: המשטרה ממליצה להעמיד לדין את סגן השר יעקב ליצמן שם: 1. בפרקליטות התגבשה החלטה: כתב אישום נגד אריה דרעי 2. החכ לשעבר החשוד בקבלת שוחד מיני: אמנון כהן כן יש להם המון תורה....
כמה טיפשות שאי אפשר לשים לב
אלמוני | 07-08-2019 12:59
הפרקליטות מחפשת כל מי שאינו עולה על האידאולוגיה שלה שזה בעיקר מפלגות ימין. ובעיקר נגד חרדים. פעם הם עשו משהו נגד מפלגה שמאלנית או נגד איש שמאל. לצערינו הקופת שרצים הכי גדולה זה במפלגות השמאל. (ולא היהודים הנאיבים שבהם) ולהזהר בדבריו של כבוד הרב דוד חי כהן שליטא. דבריו הם קודש. יהי רצון שנרבה אהבת חינם ואחדות בעם ישראל ללא צורך במפלגות בעזה
איזה צרוף מקרים בדיוק לפני הבחירות
מה | 07-08-2019 11:20
בפרקליטות חושבים שאפשר להפיל כל אדם אחר כך יצא זכאי מי יזכור
12
מושקוביץ
משה | 07-08-2019 10:34
לכן צריך להצביע רק נעם!!
13
יישר כח על האומץ,רק לא מפלגת איבוד הימין
עמוס | 07-08-2019 10:42
מעמידים מחללת שבת בפרהסיא בראש הציונות הדתית.
14
ליצן עדיף - הוא מחפה על אנסים - ולכן הוא צדיק
יעקב דינור | 07-08-2019 10:44
גדול בושה וזה רב? ראש ישיבה?
גם לאנסים מגיע משפט צדק
י | 07-08-2019 11:30
קל וחומר לשר מגיע משפט צדק ולא משפט שדה בתקשורת
15
עוצמה יהודית! תצביעו- תכנס
אוראל אבהר | 07-08-2019 10:45
אל תתייאשו, הכניסו את עוצמה יהודית לכנסת! אל תבחרו במפלגות לא ציוניות
באופן מעשי המפלגות החרדיות הם כבר ציוניות
על פי האמת המעשית | 08-08-2019 6:14
המפלגות החרדיות במימוש הקואליציוני בכנסת ושל ממשלת הימין זה הכי חיבור ציוני ובאופן מעשי ובפרט לאור התמיכה שלהם בחיבור דת ומדינה ושמירה על הסטטוס קוו שעולה בקו אחד עם החזון של הרב קוק זה באופן מעשי נטו קידום הציונות הדתית.
16
בחירות
חיים גןלני | 07-08-2019 10:49
הרב צודק אמת ויציב
17
אתה ואלוהים
כל הריקודים כולם | 07-08-2019 10:49
אני בעד ליבחור באלוהים. כפרה משהו מהסרטים. הוא כמו סרט בבלה. אתה כמו סרט. הרי כתבת שאתה תיצחק אחרון. כי הכל מישחק. משחקים לנו מול העיניים. אז הכי טוב בסופה הלא נורמלית זו לעזוב סגידות אנוש וללכת היישר דיירקט להכי למעלה. אתה לעצמך ומעצמך עם אבא שבשמיים. תירקוד איתו את כל הריקודים בעולם. רוצה פסדובלה בבקשה היידה. רוצה לשנות בבקשה רוק כייפי. תשיר איתו כל הדרך הבייתה. תשיר שייק וטוויסט וגם מיסטיקה תימנית. לשיר עם אבא כל הדרך הבייתה לגן עדן. בימבה של ריקודים.
18
סמורטריץ
בחירות | 07-08-2019 10:52
התגובות שלך כאלו גרועות שאתה תפיל חזק את מיפלגת הסמרטות שלך הפה שלך יכשיל את המיפלגה שלך אמן . ואמן .ואמן ..סלה סלה סלה
19
הצבעה
לוי | 07-08-2019 11:04
להצביע רק לעוצמה היהודית ולבן גביר . בתיקווה שהבית היהודי תגיע רק ל 6 מנדטים .
אחוד הימין
יק | 07-08-2019 12:55
אתם המתחרדים מהוים חלק קטן מהציונות הדתית מה שהיתה המפדל רעש וצלצולים עושים כמו הליכוד. לא תעברו את אחוז החסימה עדין הרוב הדומם נשאר שפוי
אכן הבית היהודי יקבלו כנראה 6 מנדטים
משה | 07-08-2019 11:30
אבלעוצמה יהודית לא תעבור
20
,לעניות דעתי,צריך להצביע נעם!
יהודה | 07-08-2019 11:04
הרב דוד חי הכהן הוא רב גדול!!! אבל לעניות דעתי אם כל מי שמאמין בערכים שנעם מייצגת יצביע נעם ולא למפלגות אחרות הם יעברו!
בחרת סמוטריץ קבלת בנט
שלום | 07-08-2019 11:23
נעם- נותנים את הנשמה למדינה!
לעניות דעתי נעם צריכים להצטרף
י | 07-08-2019 11:19
לשאר שלומי אמוני ישראל ולא לעשות שבת לעצמם
21
ש"ס לעושה מספיק מסתננים רק אילת שקד
אביתר | 07-08-2019 11:16
אני מבית יותר חרדי ומצביע רק בגלל אילת שקד בגלל שהיא הכי חשוב לה המסתננים עוצמה לישראל לא יעברו את אחוז החסימה אני יודע שמי שכותב את בתגות פה על עוצה פעילים שלהם
22
בנועם לא מסכימים גם שומרת תורה.
התירוץ היומי | 07-08-2019 11:27
זה נראה כל פעם סיבה אחרת. העיקר בלי נשים
23
רק עוצמה
רק עוצמה | 07-08-2019 11:39
רק עוצמה גם ככה אין 61 לקואליציית ימין בלי עוצמה או זהות לכן זה סיכון שחייבים לקחת
24
גם אני אצביע בלית ברירה יהדות התורה
ישי | 07-08-2019 11:41
גם אני אצביע בלית ברירה יהדות התורה
תגובה 34
יהודה | 07-08-2019 12:06
נעם זאת המפלגה היחידה ששמה בראש מעייניה את השמירה על השבת, הגיור, הכותל, ערכי המשפחה וכו'! מה אם אחוז החסימה??? אם כל אחד שתומך בנעם אבל... יתמוך וישכנע עוד שני אנשים זה כבר הרבה מעל אחוז החסימה
25
לפחות הוא לא הקים מפלגה. בלוק טכני=קואליציה
מן ההר | 07-08-2019 11:42
האם בקואליציה הוא גם לא יסכים שהראש יהיה חילוני?! מה ההבדל?
בקואליציה לא משתמשים בקול שלך נגדך
מה הדמיון | 07-08-2019 14:54
אין שום דמיון
26
נעם נכנסת בגדול לכנסת!
אמת | 07-08-2019 11:49
נעם נכנסת בגדול לכנסת!
אבל רק בשעות הביקור
יאצק | 07-08-2019 15:45
אפס מנדטים
קלללל רק נעם
אריאל | 07-08-2019 12:47
כולנו תומכים אז כולנו מצביעים !
27
ובשעת האמת דרעי יכול להצטרף לנסיגות מיו"ש
שם | 07-08-2019 11:51
כמו שעשה באוסלו, לקח מאות אלפי מצביעי ימין ומימש מדיניות שמאל קיצונית. מי יודע אם זה לא יקרה גם הפעם
אלי שהגיב לך צודק, וחוץ מזה היתה כבר שעת אמת
דרעי עמוק בימין | 08-08-2019 6:21
דרעי אפילו לא ענה לטלפונים של גנץ כשהוא יכל לקבל תמורת מתן האצבעות ל-61 לגנץ עולם ומלואו. דרעי עמוק עמוק בימין אפילו בעיתון הארץ כבר אומרים את זה שאין ממנו שום תקווה לחיבור עם השמאל
שקר שחוזרים עליו הרבה פעמים
אלי | 07-08-2019 14:27
עדיין לא נהפך לאמת
28
איזה כיף לראות
גיא | 07-08-2019 12:02
תתחילו להתעורר אנשי הציונות הדתית! פוגעים לכם בזהות, מוחקים את הערכים שלכם ואת כל מה שאתם מאמינים בו את הפלא שלכם!
29
אילת שקד=אריק שרון=ימין חילוני=פינוי גוש קטיף
איתמר | 07-08-2019 12:23
פשוט מאד מי שמחפש ימין דתי אמיתי ולא אוסף רודפי כיסאות שיצביע עצמה יהודית ואם כולם יעשו את זה הם יעברו בענק
30
היהודים
התמים | 07-08-2019 12:24
לא למדו כלום ולא שכחו כלום. הסרוגים מתחרים בחרדים בהקצנה ובמעורבות רבנים בפוליטיקה. פילוגים על פילוגים. פשקווילים של געוואלד ( הפעם בתקשורת במקום על קירות ) משום שפלוני הוא כזה ואלמונית היא כזו....העיירה היהודית במיטבה. חלאס, צאו מהסרט שלכם. אני לא תומך באיחוד אבל לצאת נגדה בגלל איילת שקד ???? וכל התירוצים שהיא חילונית הם קישקוש. יוצאים נגדה כי היא אישה והרבנים רואים באישה מנהיגה סכנה לעצמם. אם, כפי שכולם מודים, איילת שקד דואגת לכל האינטרסים החשובים לימין הסרוג - את מי מעניין שהיא חילונית ? הרי היא לא באה לכהן כרבנית ולפסוק הלכות. היא באה לנהל מפלגה ולהשיג הישגים לשולחיה - ואת זה היא תעשה טוב יותר מכל מבקריה, הרבנים המסובבים אצבעות ומתדיינים להכא ולהתם , על ביצה שלא נולדה בערב חג. די כבר.
31
חדל קשקשת
ה. | 07-08-2019 12:30
חדל לבלבל תמוח כל היום
32
לכן צריך להצביע...
מסכים כמו כולם | 07-08-2019 12:44
למפלגת נעם ! שאומרת את כל מה שכולנו מסכימים עליו ומאמינים בו !
33
הרב דוד חי הכהן
מאדאם איקס | 07-08-2019 12:46
כל הכבוד לרב האמיץ שיוצא בהצהרה לא שגרתית.ניכר שהאמת מול עיניו ואינו חושש ממה יאמרו.
34
רב מהציונות הדתית
יק | 07-08-2019 12:46
מי קבע שהוא שיך לציונות הדתית
לא, שקד..
חח | 07-08-2019 14:55
הצחקת אותי
35
עדיף מפלגה ובה חשוד או מורשע בפלילים?
משה | 07-08-2019 12:52
יהדות התוקב עם ליצמן החשוד בעבירה פלילית חמורה או שס עם דרעי שישב בכלא וחשוד בעבירות חדשות? חלילה מדובר בחילול ה גדול לעניות דעתי.
ברור
יעקב דינור | 08-08-2019 12:26
ברור
36
יש לאיילת שקד מעלות היא אישה הגונה, היא בעלת
ליאת דוידוביץ | 07-08-2019 12:56
יש לאיילת שקד מעלות היא אישה הגונה, היא בעלת מידות טובות, היא מכבדת תורה ודואגת לבני הישיבות. אבל, זה לא תחליף לתורה, לאהבתה ולשמירתה. יש לבחור יהדות התורה או שס.
הסכמה
זהבית | 07-08-2019 15:39
מאז שאיילת שקד בראש אני ממש במצוקה, מסכימה עם מה שאומר כבוד הרב, איך אפשר בלי שומר תורה בראש, הלוואי שיהיה סיכוי לנועם לעבור את אחוז החסימה
והחרדים
התמים | 07-08-2019 13:09
שומרים את התורה ???? ליצמן המגן על פדופילית, על בתי עסק שמרעילים לקוחות, על חברות הסיגריות ועל אסירים הוא שומר התורה ? דרעי, העבריין המורשע שעוד יורשע גם בעתיד הוא שומר התורה ? בכלל, אנשי שס לדורותיהם הצטיינו בפלילים - אלה שומרי התורה ? החרדים ששולחים אחרים להגן עליהם ולהילחם והם מתחמקים משרות, לא משלמים מיסים ומקללים את המדינה - באלה צריך לבחור ? די, תפתחו עיניים. תפסיקו להיצמד למנטרות.
37
כל כך פשוט, למה רק הוא אומר את זה?!
יאיר | 07-08-2019 13:03
איך רבנים חושבים לחנך את התלמידים שלהם ליראת שמים מצד אחד ותומכים בחילוניה הזו מצד שני?! הכול בחיים זה כסף ומעמד?
38
ואז לקבל עוד הסכם אוסלו
יורי | 07-08-2019 13:07
שס ואגודה ימכרו את המדינה
למה הם לא עשו את זה בבחירות האחרונות לפני 4 ח
למה סתם להשמיץ? | 08-08-2019 6:34
לפני 4 חודשים כבר היה הטסט. הרי גנץ הציע לחרדים עולם ומלואו תמורת זה שיתנו לו את ה-61. רצה לעשות אותם מלכים. ודרעי אפילו לא ענה לטלפונים של גנץ אפילו לא רצה לקבל ממנו ברכה או דרישת שלום. החרדים לא יתמכו בשום אופן בשמאל. גם לא תמורת שום הון שבעולם. החרדים ילכו באש ובמים עם הימין. נקודה.
39
שימו לב
שימו לב | 07-08-2019 13:24
שימו לב כפי שאמרנו לכם סמוטריץ התחמן יעשה הכל לפלג בין החרדלים. כל התגובות לטובת נעם הם של יחצנים מטעמו שמנסים ליצור מצג שב כאילו יש פילוג בתוך החרדל. נעם לא מתכוונים לרוץ עד הסוף, הם רק רוצים להעלות את המסרים שלהם לתודעה... מצביעי נעם מצביעים ותומכים בעוצמה יהודית. כל השאר זה פייק ניוז מבית מדרשו של סמוטריץ.
40
הרבנים שתקו בהתנתקות.
הומו ספיינס | 07-08-2019 13:25
לא נצביע לפי רבנים
41
טמטום
משה | 07-08-2019 13:27
כמה טמטום בכתבה אחת ובכל רשימת המטקבקים
42
הצהרות של רבנים
יהודה | 07-08-2019 13:30
אנשים יקרים, תפסיקו להתייחס לכל הצהרות הרבנים למינהם ולא חשוב איזה, אין להם יכולת או ידע טוב יותר משלכם לגבי מדינה לחברה - אם יש לי תקלה ברכב אלך למוסך, אם אתקל בבעית חשמל אפנה לחשמלאי, בעיה רפואית לרופא כאדם שומר מצוות אם אתקל בשאלה הלכתית אשאל רב .
43
איילת פוגעת בימין
טראמפ | 07-08-2019 13:32
שמאל ושמה שקד שתנהל עם ברק והורביץ את ישראל היא מסכה ימין לב השמאל
44
תקציבים
יהודי מהרהר | 07-08-2019 13:33
ואחר כך שכבוד הרב יבוא לקבל תקציב יגידו לו שזה הולך ליהדות התורה או לשס כי יש להן יותר כוח פוליטי. כנל לגבי משרות. בסוף, ידיחו אותו ממשרתו כרב העיר כי יהיה מועד מיהדות התורה או משס שירצה את המשרה וכמובן שיש להם יותר כוח מאשר למפלגה הסרוגה. בנוסף, איפה הכרת הטוב? בלי מפלגת המפדל כבודו לעולם לא היה מגיע למשרה ובמקרה הטוב היה עוד אברך כולל... חכמים הזהרו בדבריכם
ל44
י | 07-08-2019 21:31
איזה משרה בדיוק הרב קיבל כל הקהילה שהוא בנה קהילה עם מאות משפחות כן ירבו בסיעתא דשמיא ללא שום משרה שקיבל אז תזהר בדבריך
45
ציונות הדתית משתגעת
הרואה את הנולד | 07-08-2019 13:45
להצביע למפלגות חרדיות זה טירוף הדעת, מחילה מכבוד הרב. רק אנשים מנותקים יכולים לדבר כך.
אין יותר רשימה דתית לאומית
אין | 07-08-2019 14:58
ממילא המדינה כבר קיימת והחרדים חלק בה. לכן כל הויכוח לאומי או לא כבר לא רלוונטי
46
מרן הרב עובדיה
אביתר | 07-08-2019 14:00
מרן הרב עובדיה יוסף זצל הקים את שס שדואגת להחזיר עטרה ליושנה ולדאוג לעולם התורה כולו!!! הרב דאג לכולם, לא רק לציבור החרדי.. אני דתל והולך לפי פסיקותיו הקדושים.גם בהתנתקות הרגשנו אותו קרוב אלינו.
47
הצדקנות הזאת מרגיזה
אבי | 07-08-2019 14:04
בדיוק כמו שבבחירות הקודמות היו רבנים שהתנערו מעוצמה יהודית. בסך הכל מדובר היה בבלוק טכני וכך גם הפעם: בלוק טכני כדי למקסם קולות ולהקים ממשלת ימין. לא מבין את ההיגיון ההפוך, קנאות לדת בצורה עיוורת שתביא להקמת ממשלת שמאל? העיקר שלא נשים אישה בראשות הרשימה
כמה בנט משלם לתגובה?
חח | 07-08-2019 15:06
?
48
רב
חיים | 07-08-2019 14:42
טוב שרבנים יעסקו בתורה ולא בפוליטיקה. איילת כשהיתה שרת משפטים כל הרבנים שיחרו לפתיחה שתעזור להם. איזו כפיות טובה.
כמה בנט משלם לתגובה?
חח | 07-08-2019 15:06
?
49
סליחה!!!!
נתי | 07-08-2019 14:46
בחיים לא שמעתי על הרב הציוני דתי הזה. בימים של קדם צום בגלל חורבן ופירוד נחמד שהאיש הזה לא מסוגל להכיל אשה יהודייה בראש גוש(ולא רשימה!!!). מאסנו ברבנים מהסוג שלו
כמה בנט משלם לתגובה?
חח | 07-08-2019 15:05
?
50
אי-כבוד הרב מחרטט שטויות
ג׳ | 07-08-2019 15:44
לא חשבתי להצביע בשבילה, אבל דברי ההבלים של הרב שיכנעו אותי - אצביע לאיילת שקד
51
נראה לי שהרב לקח מהחומר של פייגלין
טרונצ׳ו | 07-08-2019 15:47
לא יפה שהרב לוקח לעצמו את כל החומר ולא משאיר קצת לאחרים
52
רב מהציונות הדתית
ירון | 07-08-2019 16:25
כן, הוא באמת רב מהציונות הדתית. גם לבוש כמוהם. כן. בטוח.
ממש חשוב מה לובשים..
חח | 07-08-2019 19:11
צריך כיפה גרוש כמו בנט או כיסוי ראש וחצאית כמו שקד?
53
ומה עם נועם?
נועה | 07-08-2019 17:10
נועם זו הבחירה הטבעית!
54
שכל ישר בלי נגיעות
צודק!! | 07-08-2019 17:48
ממנו יראו וכן יעשו
55
״רב מהציונות הדתית״? פחחחח
בקרוב: הרב פופאיי | 07-08-2019 17:57
״רב מהציונות הדתית״? חשבתם הרבה על הבלוף הזה, או שהוא יצא לכם בקלות?
56
דרעי וליצמן
גבי | 07-08-2019 18:18
לא שומרים מלא מצוות (גנבה, שוחד וכו' הם עבירות מן התורה). אז שקד שומרת הרבה מצוות ולא שומרת אחרות (נניח, שבת). מה ההבדל? ולמה פחות חמור לעבור על בן אדם לחברו מלעבור על בן אדם למקום?
57
למצביעי עוצמה שחשובים שכל החרדלים ילכו איתם
שמחתי לעזור | 07-08-2019 18:32
הנה לכם ההסבר למה זה פשוט לא יקרה. צאו מהסרט שלכם. אין סיכוי שעוצמה תעבור. רוצים להעניש את סמוטריץ'/בנט/הרב רפי/ביב? בבקשה. שימו ג, שימו שס, אל תמליכו את שונאי ההתיישבות.
58
תכלס, אין במי לבחור
יעל | 07-08-2019 20:14
.
59
בזבוז של כספים הבחירות האלה
איתן | 07-08-2019 20:22
בושה
60
להזכיר לציבור שהחרדים הם לא ימין אמיתי
מתניה | 07-08-2019 20:27
בתקופת אוסלו היה זה דרעי ששכב על הגדר.. והכריח אותנו להיכנס לאחר שנים למלחמת אוסלו העקובה מדם. בהמשך.. היו אלה חברי הכנסת מיהדות התורה ששכבו על הגדר בזמן ממשלת הגירוש של שרון. מי שמאמין בחברי הכנסת הללו. שיזכה לבנות את מדינת פלסטין הבאה עלינו לטובה. מדינת ישראל לא חשובה לאותן מפלגות. כי אלא תורת ישראל. ומתוך כך רבניהם גוזרים קופון על הציבור הציוני בארץ ישראל.
תזכורת
יהודי | 08-08-2019 4:42
על הגדר בזמן ממשלת הגירוש שכב אחד בשם אורלב. תבדוק בגוגל באיזו מפלגה הוא היה חבר.
61
צודק ולכן רק עוצמה יהודית
מוטי | 08-08-2019 1:15
והיא תעבור בעה..
62
למה לא משיח
דוד לוי | 08-08-2019 12:35
שאלות לכבוד הרב: למה ההקצנה לחרדיות? למה לוותר על הכל? למה רק ד' אמות? למה לא בית מקדש? למה שיעבוד מלכויות? למה לא משיח? למה לא חירות? למה לא זהות?!!!
63
רק עוצמה יהודית
אביתר יעקב מיכלשוילי | 08-08-2019 21:54
והפחדנים מאחוז החסימה שיהיו בריאים
64
עצה לא מוצלחת, עדיף שיחשבו בעצמם.
שיחשבו בעצמם | 08-08-2019 23:25
מקווה שתלמידיו לא ישאלו אותו למי להצביע
65
רבנים
שי | 09-08-2019 7:40
רבנים צריכים להתעסק בלימוד תורה ולא בפוליטיקה
66
לא צריך להצביע למפלגה שבועטת ברבניה
אלי | 11-08-2019 14:28
לא צריך לתת כח לבנט ושקד שיותר קרובים ללפיד ולרפורמים מאשר לרבנים
67
איחוד הימין,דתי או חילוני,למי לתת כח?
חיים | 11-08-2019 14:31
מפלגה שמתכחשת לערכיה הבסיסיים,אין לה זכות קיום.
68
איחוד הימין ,לא דתי ולא חילוני,עדיף עוצמה
משה | 11-08-2019 14:35
שוטים,לתת כח לבנט,שיחבור ללפיד 0לברית האחים לתת כח לבנט שיחבור ללפיד(ברית האחים).לפחות עוצמה יהודית,יודעים מה מקבלים.