דיווח על יידוי אבנים במעיין מאיר סמוך ליישוב נווה צוף, כתוצאה מכך התפתח במקום עימות בין המתיישבים לפלסטינים. אחד מהם ככל הנראה ביצע ירי באוויר. אין נפגעים.
התקבל דיווח מהמשטרה על 3 פלסטינים אשר זרקו אבנים לעבר 3 מתיישבים במעיין מאיר, כתגובה אחד המתיישבים ביצע ירי, לא ידוע כרגע לאיזה כיוון. ניידת וכוח בדרך לנק'
מה דעתך בנושא?
2 תגובות
0 דיונים
פסק הלכה
הנה פסק הלכה למעשה על מחאות אלו... א. הנה כהיום כבר ידוע לכולם שבשנים האחרונות כאשר גברה מלכות הרשעה בארץ הקודש ושלחו זרועותיהם הטמאות בהיכלי הקודש בתי מדרשות, להוציא רח"ל...
הנה פסק הלכה למעשה על מחאות אלו... א. הנה כהיום כבר ידוע לכולם שבשנים האחרונות כאשר גברה מלכות הרשעה בארץ הקודש ושלחו זרועותיהם הטמאות בהיכלי הקודש בתי מדרשות, להוציא רח"ל את בחורי ישראל ממקור חיותם אמר להם רצונכם שתעלו ליבשה ונדור אני ואתם (ברכות ס"א:) למחנות הצבא להעבירם על דתם ואמונתם היל"ת. ויקם מתוך המחנה מרנא ורבנא גאון הגאונים ליה גליא רזא ומטמרתא בעל ה"דרכי שמואל" זיע"א ואיתו עימו גדולי ישראל שיבדלחט"א במלחמת אש קודש מול השלטון הקיים באר"י. הלכות גדולות שנו כאן: *לא לשתף פעולה ח"ו *ולא להתייצב בלשכות הגיוס והממ"ח לא לחיוב ולא לפטור, ועשה כל הגולה כולה כמדורת אש אשר בכל העולם כולו ידוע כי ישנם אלפי אלפים מיראי ד' שהכריזו מרד בחוק גיוס השמד והזימה. *וזכה דור זה מה שלא זכו דורות קודמים שבחורים צעירים בימים מקדשים שם אלוקים ית"ש יומם ולילה באי ההתיצבות בלשכותיהם הטמאות שהיא היא הדרך היחידה לעצור את נגף המשחית בכל כרם בית ישראל. ב. בחוק הגיוס נקבעו יעדים ומכסות למתגייסים מקרב הציבור החרדי מידי שנה כאשר כל שנה עולים היעדים של נשמות ישראל המושלכים לכבשני השמד רח"ל. מבין האלפים מבני הישיבות הבאים לשערי לשכות הגיוס והממ"ח נבחרים מועמדים לשרת בצבא, כך שהליך ההתיצבות הוא שיתוף פעולה מלא עם גזירת הגיוס והחמור מכל כי בכך מקבל המתייצב דיחוי בתמורת נפשו של חבירו שמתגייס לצבא, בבחינת זה תמורתי זה כפרתי, כפי שהיה בשלטון הצאר במדינת רוסיה גזירת הקנטוניסטים רק בהבדל אחד, כאשר בעבר פשעים אלה נעשו ע"י רשעי ישראל שבכל עיר ועיר ואילו היום הדבר נעשה ע"י ועד "שמד" הישיבות (המתוגמל מתקציבי משרד הביטחון)... ומנהלי הישיבות שסוחרים בנשמות של כלל ישראל ומשתפים פעולה בשליחת התלמידים בצורה מרוכזת ללשכות הגיוס כצאן לטבח, כאשר ידוע כי בשערי הממ"ח עומדים גייסים שפלים ופסיכולוגים אשר פועלים ללא הרף להפיל קורבנות ברשתם רח"ל. ג. כל גורמי הצבא הביעו כבר דעתם פעמים רבות כי הדרך היחידה שיכולה לעצור את גלגלי רכבת השמד היא אך ורק אי ההתיצבות בלשכותיהם הטמאות, זו גם הסיבה לרדיפה הנוראה של כל מערכות השלטון על כל זרועותיהם לציבור בני התורה, ובפרט לביטאון עולם התורה "הפלס", למוסדותיו, ולעסקניו מוסרי הנפש, והדברים נאמרו ע"י גורמי השלטון בפומבי. ד. אשריכם גיבורי החייל המוסרים נפשם בעבור אחיהם היושבים בערי השדה שלא יהיו לטרף לציידי וגייסי הצבא, מסירות נפש של ימים, חודשים, ושנים. ובמסכת גיטין נז. "וכשמת אמרה להן סיפדו לזה שפטפט ביצרו יותר מיוסף, דאילו ביוסף לא הוה אלא חדא שעתא והאי כל יומא ויומא וכו'". ובילקוט תהילים (רמז תת"ס) "ברכו ד' מלאכיו גיבורי כוח עושי דברו, רבי יצחק נפחא אמר אלו שומרי שביעית, בנוהג שבעולם אדם עושה מצוה ליום אחד לשבת אחד ולחודש אחד שמא לכל ימות השנה ודיו חמי חקליה ביירא כרמיה ביירא ושתיק יש לך גיבור חייל גדול מזה". ה. והנה בספר הקדוש נפש החיים (ש"ד פ"א) "הנה כן דרכו של היצר מעולם להתקנא בעם ד' אלה כאשר המה דורכים בדרך ד' כראוי להטיל בהם ארס". הנה שמועה שמענו כי קמו כמה אנשים להסית את גיבורי החייל 'בני עליה' ולפתותם לנוס מהמערכה הכבירה הזו, ובדרכים עקלקלות מצאו להם דרך מילוט מן החיוב על הפטור, ראשית יש לדעת כי תוכניתם היא להוציא לשוק העבודה את בעלי הפטורים ואף ישנם ממונים על כך "כי חינם מזרה הרשת בעיני כל בעל כנף" משלי ג, ובחגיגה טז: "להיכן יצא אביי אמר לתרבות רעה רבא אמר יצא לעבודת המלך" "בני אל תלך בדרך איתם מנע רגלך מנתיבתם". ו. בסוטה מז: "והיה ככלות השוטרים לדבר אל העם ופקדו שרי צבאות בראש העם" ומעמידין זקיפין לפניהם ואחרים מאחוריהם וכשילין של ברזל בידיהן וכל המבקש לחזור הרשות בידו לקפח את שוקיו שתחילת ניסה נפילה שנאמר נס ישראל לפני פלישתים וגו'," וברמב"ם הל' מלכים פ"ז הט"ו "ומאחר שיכנס בקשרי המלחמה ישען על מקוה ישראל ומושיעו בעת צרה וידע שעל יחוד ד' הוא עושה מלחמה וישים נפשו בכפו ולא יירא ולא יפחד ולא יחשוב לא באשתו ולא בבניו אלא ימחה זכרונם מלבו ויפנה מכל דבר למלחמה, וכל המתחיל לחשוב ולהרהר במלחמה ומבהיל עצמו עובר בלא תעשה, שנאמר אל ירך לבבכם אל תיראו ואל תחפזו ואל תערצו מפניהם, ולא עוד אלא שכל דמי ישראל תלויים בצוארו, ואם לא נצח ולא עשה מלחמה בכל ליבו ובכל נפשו, הרי זה כמי ששפך דמי הכל, שנאמר ולא ימס את לבב אחיו כלבבו, והרי מפורש בקבלה ארור עושה מלאכת ד' רמיה וארור מונע חרבו מדם, וכל הנלחם בכל ליבו בלא פחד ותהיה כונתו לקדש את השם בלבד, מובטח לו שלא ימצא נזק ולא תגיעהו רעה, ויבנה לו בית נכון בישראל ויזכה לו ולבניו עד עולם ויזכה לחי העולם הבא, שנאמר כי עשה יעשה ד' לאדוני בית נאמן כי מלחמת השם אדוני נלחם ורעה לא תמצא בך וגו' והיתה נפש אדוני צרורה בצרור החיים את ד' אלוקיך". והלא כבר העיד בנו האיש רבינו הקדוש בעל האבי עזרי זיע"א כי על גיוס בני הישיבות יש למסור את הנפש כפשוטו, והדברים נמסרו במקהלות רבבות עמך בית ישראל בראשות מרנן ורבנן ובראשם מרנא הדרכי שמואל זיע"א ע"י תלמידו המובהק שר התורה הגאון האדיר מרן רבי ברוך שמואל הכהן דויטש שליט"א. וברש"י בראשית כ"ב ב "קח נא אין נא אלא לשון בקשה אמר לו בבקשה ממך עמוד לי בזה הנסיון שלא יאמרו הראשונות לא היה בהן ממש". ובירושלמי ברכות פ"ט ה"ה "תני רשב"י אומר אם ראית את הבריות שנתיאשו ידיהן מן התורה מאוד עמוד והתחזק בה ואתה מקבל שכר כולם" אשריכם גיבורי החיל המוסרים נפשם בעבור אחיהם היושבים בערי השדה שלא יהיו לטרף לציידי וגייסי הצבא של שמד וזימה בפועל ממש, זה מסירות נפש של ימים, חודשים, ושנים. ד' עמכם גיבורי החייל! חזקו ואמצו בברכת התורה. ובס"ד האמת תנצח!
המשך 18:06 31.07.2019שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
מרדכי
מדוע אתם מכנים אותם בשם בלאבטיזי אין עם ויצור כזה.הם ערבים מקומיים.מוסלמים.תושבי השומרון..בבקשה אל תמציאו ותעודדו מחבלים
18:33 30.07.2019שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר