ועדת המפקד מעדכנת מספרים: קרוב ל50,000 מתפקדים - סרוגים

ועדת המפקד מעדכנת מספרים: קרוב ל50,000 מתפקדים

ספירת המתפקדים בבית היהודי נמשכת, והערב מתקנת ועדת המפקד את הודעתה הקודמת ומכריזה כי מספר המפקדים מתקרב ל-50,000, כשיותר ממחיצתם צעירים. יו"ר ועדת המפקד ד"ר דני טרופר: התוצאות עשויות לשנות את מפת המפלגות בישראל.

ועדת המפקד מעדכנת מספרים: קרוב ל50,000 מתפקדים
  הצלחה כבירה למפקד (צילום מסך)

ועדת המפקד מתקנת את מספר המתפקדים.

אחרי ששלשום דיווח הוועדה על כ-40,000 מתפקדים, לאחר ספירת והקלדת למעלה מ85% מטפסי המתפקדים מכריזה הועדה כי קרוב ל 50,000 אזרחים התפקדו למפקד הבית היהודי מפד"ל שנסגר בראשית השבוע.

יו"ר ועדת המפקד הרב ד"ר דני טרופר הביע שביעות רצון רבה מהתוצאות ואמר: "העובדה שקרוב ל 50,000 אלף מתפקדים ומתפקדות התפקדו ושילמו עבור הזכות להרכיב את הנבחרת של הציונות הדתית לכנסת, מלמדת על הצלחת הפריימריס ועל האמון המחודש שהציבור מעניק לבית היהודי- מפדל."

עובדה חשובה לא פחות מתייחסת לצעירים, התוצאות מלמדות בבירור שהצעירים חזרו הביתה והם רואים בבית היהודי מפד"ל כח  פוליטי אטרקטיבי שראוי לחזק אותו ולתמוך. מסתמן ש 58% מהמתפקדים הם מגיל 45 ומטה. פירוש הדבר- הצלחנו להחזיר לבית היהודי את הצעירים".

לדברי הרב  טרופר הציבור הציוני דתי הפנים את התובנה שרק כח פוליטי משמעותי שלו, יאפשר לו לעצב ולהשפיע על דמותה היהודית של המדינה. התפקדות לכח פוליטי עצמאי משחררת את הכיפות הסרוגות מעמדת השתדלן -המנסה לקדם נושאים חשובים לו ולמדינה- במסגרת מפלגות גדולות שסולם הערכים שלהם שונה.

"לא עוד לובי למען הדתיים אלא כח ציוני דתי למען המדינה!, אפשר להרכיב נבחרת מייצגת ומנצחת שתביא מספר מנדטים משמעותי בבחירות הקרובות."

אני קורא לציבור המתפקדים להזרים דם חדש גם למוסדות התנועה ולהתמודד על מקום בוועידת המפלגה ובמועצות הסניפים. חשוב מאוד לרענן את המנגנון המפלגתי",  סיכם יו"ר ועדת המפקד ד"ר טרופר.

בחלוקה מגדרית, 56% מהמתפקדים הם גברים, נתון המלמד על התפקדות רבה גם של נשים.

בפילוח עירוני, בירושלים, כצפוי יש הכי הרבה מתפקדים, אחר כך בפתח תקווה, ההפתעה הגדולה היא בקרית אתא, שם הצליחו לפקוד כ1,200 באמצעות טפסים ידניים וחיפה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
יש! גם אני צעיר! לא רק אלו שמתחת לגיל 40!!! תודה טרופר!
נפתלי | 12-09-2012 22:35
2
האם יבדקו שאין מתפקדים החברים במפלגות אחרות?
שיודע לשאול | 13-09-2012 7:53
זו עבירה פלילית להתפקד בשתי מפלגות בו זמנית.
3
50 אלף מתפקדים לא צריך שותפים. מתבצרים ומסתערים וכובשים
מנחם | 13-09-2012 11:10
כאב הראש של האיחוד הלאומי מיותר. חוזרים לציונות הדתית המתונה והשפויה בלי מלחמות ובלי אויבים.
4
3 אל תסחף 50000 ל 16 מתמודדים כל אחד פקד 3500 מקורבים
דוד | 20-09-2012 2:07
זה המפקד הכי מזויף שאפשר להעלות על הדעת. אם היה מפקד נורמלי בטרם הודעה על התמודדות היה זה מפקד נקי.האחוד הלאומי לא עשו מפקד בין השאר כדי לשתול השפעה על התוצאה. 16 מתמודדים מוצהרים שכל אחד עושה לביתו התוצאה היא עגומה. רבים התפקדו כי עשו טובה למתמודד . כשהמתמודד יקבל סטירה ולא יבחר למקום ראלי תפקע מחויבותם. רבים שהתפקדו לטובת המתמודד הם שייכים נפשית למפלגות אחרות . השורה התחתונה הצגה אחת גדולה ומעט מצביעים לכנסת. מתפללים ופועלים לאיחוד עם הרב אמסלם והאיחוד הלאומי כי בלב יודעים העסקנים את האמת שהמפקד הוא הצגה שאינה אומרת אמת על מצב המפלגה בבחירות לכנסת. אדרבה נראה את האיחוד הלאומי עורכים מפקד עתה ונווכח כמה הם קטנים כי החברים התומכים המקורבים "קיבלו פקודה" והתפקדו בבית היהודי או שיש לא מקורבים שפשוט נטשו ועברו מרצונם. רק מפקד באיחוד הלאומי יציף את הפשלה ויתן תמונה הוגנת עכשוית ליחסי הכוחות העכשויים בין המפלגות לגבי מי יעמוד בראש וחלוקת שלל העסקנות.