מוטי יוגב עונה לפעילי הימין החדש: "בסוף נרוץ ביחד" - סרוגים

מוטי יוגב עונה לפעילי הימין החדש: "בסוף נרוץ ביחד"

בכנס פעילים במודיעין, ח"כ מוטי יוגב העביר מסר לפעילי הימין החדש: "נלך יחד מתוך איזונים וכנות. לא מתוך תורת המשחקים, אלא מתוך תורת החברים"

author-image
מוטי יוגב עונה לפעילי הימין החדש: "בסוף נרוץ ביחד"
  (צילום: סרוגים)

על רקע המו"מ לקראת איחוד בימין, ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) קורא לאנשי 'הימין החדש' לחדול מהתקיפות האישיות כלפיו וכלפי מפלגתו. בכנס פעילים של הבית היהודי שנערך אמש (רביעי) במודיעין, יוגב אמר כי "חטפתי על זה שחיזקתי את הרב רפי מתקפה, הראו לי וואטסאפים שאני לא חבר בהם- ואני אומר בחיוך לאנשי ימין החדש: בסוף נמצא עצמנו רצים ביחד".

דבריו של יוגב מגיעים על רקע מתקפה שהוא חווה ברשתות החברתיות, לאחר שפרסם רשומה בעמוד הפייסבוק בעד יו"ר מפלגתו, הרב רפי פרץ. כמות התגובות העצומה העלתה את החשד כי במטה "הימין החדש" סימנו את יוגב והורו לתומכיהם לתקוף את הפוסט בו הביע תמיכה ברב פרץ לראשות הרשימה המאוחדת בימין. כך למשל תומך נלהב של הימין החדש כתב: "מי יפטור אותנו מעונשך מר יוגב? מי יקיש בגונג ויצעק לך זמנך עבר! אתה וחבורת העסקנים של השטיבלך הם החדשות של אתמול. אנא שחרר אותנו מעולך, תן למנהיגה אמיתית להוביל. מי יודע, אולי תלמד משהו."

מגיב נוסף הגדיר את יוגב כ"עסקן מהמפד"ל" והוסיף: "אל דאגה, בקרוב זה ייגמר, הציבור מאס בשחיתות, בקומבינות ובשטנה". טוקבקיסט אחר הוסיף: "אין שכל אין דאגות… מאסנו במפד"ל הישנה והמוכה, האשכנזית והמתנשאית. היה שלום!"גם שר החינוך ויו"ר הבית היהודי לא נותר 'יבש': "רפי פרץ מתאים להיות אחמש בקפה בקפה", כתב תומך אחר של 'הימין החדש'.

מצדו, אמר יוגב הערב: "אני אומר בחיוך לאנשי 'הימין החדש', חטפתי על זה שחיזקתי את הרב רפי מתקפה, הראו לי וואטסאפים שאני לא חבר בהם, ואני אומר בחיוך לאנשי ימין חדש, כמו שאמר הנביא, כיתתו חרבותם לאתים, חניתויהם למזמרות, בסוף נמצא עצמנו רצים ביחד, אז תהיו בריאים. צריך להפוך את החניתות למזמרות. כך אני מאמין שאין לנו ברירה, אלא לקחת את כל הכוחות המשותפים שלנו יחד".

"אני מקווה שבעוד שבוע נמצא את עצמנו במפלגה שכל אחד יוכל לחוש שיש לו בה אנשים שהוא סומך עליהם ושהם מייצגים אותו" הוסיף. "אני מאמין שבדרך הזאת נביא למקסום הקולות ולא לאובדן של רבע מיליון קולות ולהשפעה הגדולה של הציונות הדתית על כלל ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ערכי הציונות הדתית 2019=מוסר הנביאים לפח.
אוי אוי | 25-07-2019 17:24
ממליכים שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים על בני ישראל עם קרובו
2
חוצפה גדולה כלפי אדם מכובד ומבוגר
גאון | 25-07-2019 17:36
והדרת פני זקן. נראה לכל שאין לימין החדש שום שייכות ליהדות אמיתית או לציונות הדתית של אהבת התורה הארץ וישראל. הם רק במה לכל הליברליזם והפמיניזם שפופולרי בעולם האינו יהודי ורוצים לרמות אנשים תמימים שומרי דת שכל הלכלוך הזה גם יש לו מקום במסגרת יהדות .זה שקר גמור. הימין חדש כספינה שאין לה מנהיג או אפילו מפה. רק מיטלטל הנה והנה באיזה רוח אינו יהודי שמנשבת באותו יום. צריך להפסיק כל קשר בין ימין חדש לבית יהודי.שבית יהודי תרוץ עם נועם ועוצמה. בודאי יעברו. וגם לאנשים יש כוחות שאין לנשים ולהיפך. אינם דומים כלל וכלל בשכלם ותכונתם. מספיק כבר.
3
מקווה שלא נרוץ יחד איתך
דוד | 25-07-2019 18:24
אני מאוד מקווה שהימין החדש לא תחבור אליך ואל שכמותך. אתה העסקונה המתנשאת והדוחה של הציונות הדתית. אתה לא משקף את רוח הציונות הדתית. של כבוד לציבורים שלמים בעם ישראל. לא משקף את קירוב הלבבות לכלל עם ישראל. כן. גם ובמיוחד לאנשים מחוץ למגזר שלך.