דיווח במקסיקו: 2 ישראלים נורו למוות בבית קפה - סרוגים

דיווח במקסיקו: 2 ישראלים נורו למוות בבית קפה

ארבעה בני אדם נורו למוות בבית קפה במקסיקו סיטי- ביניהם גם שני אזרחים ישראלים. אישה בת 33 נעצרה בחשד לאחריות לאירוע הירי. במשרד החוץ בוחנים את המידע מול המשטרה המקומית

author-image
דיווח במקסיקו: 2 ישראלים נורו למוות בבית קפה
  זירת הירי במקסיקו (צילום מסך)

אירוע ירי במקסיקו: ארבעה אנשים נורו למוות בבית קפה במקסיקו סיטי, ביניהם שני אזרחים ישראלים- כך דווח הבוקר (חמישי) בכלי התקשורת במדינה. תחילה דווח כי רק אחד מהישראלים נהרג, בעוד שהשני נפצע קשות, אך בהמשך אושר כי שני הישראלים נהרגו באירוע. שני אנשים נוספים נפצעו באירוע והועברו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

A shooting in Artz Pedregal Square left one person dead and 3 injured, the Ministry of Public Safety reported, in the city of Mexico.

האירוע התרחש אמש בשעות אחר הצהריים (בלילה שבין רביעי לחמישי לפי שעון ישראל). בתיעוד שפורסם מהאירוע נראים אזרחים שנשכבו על הרפתה והתחבאו מתחת לשולחנות בבית הקפה לאחר הירי. כוחות רבים ממשטרת מקסיקו הוזעקו למקום האירוע, פינו את הנפגעים ואספו ראיות בזירה. לדברי הרשויות המקומיות, לשני הישראלים שנהרגו היה אשרת שהייה זמנית במדינה והיתר עבודה במקסיקו.

Balacera en Artz balazos en la entrada y ajuste de cuentas en Hunan pic.twitter.com/y7ZNAQnB0P

ממשרד החוץ נמסר כי הנושא מוכר, וקונסול ישראל במקסיקו בודק כעת את המידע מול המשטרה המקומית. בהמשך הותר לפרסום כי אחד הנרצחים הישראלים הוא בן סוטחי, שריצה מאסר ממושך בכלא בישראל והשתחרר בחודש פברואר האחרון.

מספר דקות לאחר האירוע, אישה בת 33 נעצרה בחשד לאחריות לירי ונלקחה לחקירה. במשטרה בוחנים האם מדובר באירוע נקמה על רקע אישי, זאת לאחר שמשרד הביטחון האזרחי במקסיקו סיטי טען כי מתקפת הירי כוונה לאחד הגברים שנהרגו, ואמרו שייתכן והרקע לאירועים הוא קשר רומנטי.

תיעוד מרגעי המעצר:

אירוע הירי הנוכחי הוא השני שמתרחש במקסיקו בחודש האחרון שבו מעורבים ישראלים. רק לפני שלושה שבועות רונן דהאן, דיג'יי ישראלי בן 45, נורה למוות על ידי חמושים במהלך פסטיבל מוזיקה שנערך בעיר טיירה בלנקה שבמדינת סן לואיס פוטוסי. על פי הדיווחים, החמושים פרצו לאירוע כדי לשדוד את המארגנים, וביקשו את הכספת מהמפיק. כשהאחראי סירב, הם פתחו בירי לעבר המבלים. מלבד דהאן שלושה בני אדם נוספים נהרגו באירוע הירי, ובנוסף שישה אנשים נפצעו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בסיפור הזה - יוסי מוסלי אמר את המילה האחרונה
חצ'קון המוגלתי | 25-07-2019 11:19
בן עם כול הניסיון המבצעי שלו ואמצעי הזהירות שהוא הכיר ,הפגין שאננות ויהירות מיותרת שהביאה לקיצו עכשו נשאר להם לעשות את ינקל'ה אמסלם (גיסו של בן ושותף שלו) ונסגר כול התיק הזה
ינקלה
חצקון בתחת שלך | 25-07-2019 12:03
הם ישלמו על זה וגם אתה יפלוץ
2
אזהרה
נורית | 25-07-2019 11:44
מקסיקו מסוכנת לישראלים לא לנסוע אליה