"המפלגה של הכהניסטים קיבלה את משרד החינוך" - סרוגים

"המפלגה של הכהניסטים קיבלה את משרד החינוך"

בישיבת סיעת 'כחול לבן' תקפו גנץ ולפיד את נתניהו. לפיד: "הליכודניקים לא מבינים מה סמוטריץ' עושה בקבינט". גנץ: "הציבור לא מטומטם והוא לא מוכן לשלם, אבל אתה תשלם על זה בקלפי שם"

author-image
"המפלגה של הכהניסטים קיבלה את משרד החינוך"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

ישיבת סיעת כחול לבן התקיימה היום בצל מינויים של הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' לשרים בממשלה, ועל רקע הדיווחים על אפשרות לביטול הקדמת הבחירות והליכה לממשלת אחדות גנץ-נתניהו.

גנץ: אתה תשלם על זה בקלפי

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ אמר: "נתניהו מפקיר את כלכלת ישראל ובממשלה האחרונה הגענו לשיאים חדשים, ומדינת ישראל מוצאת את עצמה בגירעון אז אם זה לא מספיק נתניהו מתחייב לחלק עשרות כספים נוספים במשא ומתן קואליציוני, וכזה שזה נכשל הוא שלח את כולנו לבחירות. המטרה היא: הצלת נתניהו מהנתיב המשפטי.

את מחיר השנה האבודה, את בזבוז כספי הבחירות שאפשר היה להשקיע בהמון דברים אחרים – את כל זה ישלמו אזרחי ישראל ונראה עוד ועוד בגירעון.

הציבור לא מטומטם והוא לא מוכן לשלם, אבל אתה תשלם על זה בקלפי שם, הם יבחרו במי שהמדינה נמצאת בראש מעייניו. נפעל, ננצח ונשרת את מדינת ישראל.

סיעת כחול לבן (עטרה גרמן)

לפיד: ליכודניקים לא מבינים מה סמוטריץ' עושה בקבינט

יאיר לפיד: אתמול המועמד של ארדואן הפסיד באינסטנבול, כי יש רגע שזה נגמר. הוא נבהל בצדק, כי בוא מבין שהוא הולך להפסיד. כל הנסיונות שלא לפרק את כחול לבן לא הצליחו. אנחנו פה ביחד, ובאנו לנצח.

נתניהו נבהל כי הליכודניקים כועסים עליו. אני בא מבית של המחנה הלאומי. אני מכיר את זה. ליכודניקים אוהבים מסורת, אבל הם לא אוהבים כפיה דתית. ליכודניקים הם לא קיצוניים. הם לא מבינים מה סמוטריץ' עושה בקבינט. למה המפלגה של הכהניסטים קיבלה את משרד החינוך. את האחריות על הילדים שלנו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
הדתיים מכשירים כל שרץ עבור כסף וג'ובים.
בשבילם זו מצוות עשה | 24-06-2019 12:46
וכידוע הם מהדרים במצוות.
ומה אתם מכשירים ?
אני | 24-06-2019 13:39
חילולי שבת. פתיחת עסקים ,חנויות ומועדני חשק.בתי קולנוע ותחבורה ציבורית.כל מה שקשור ליהדות אתם פוסלים אז , דע לך חסר מוח , ראש חלול , הכסף הולך , לאלה שרצחו יהודים ויושביםבבתי כלא, אגודות ספורט , תיאטראות. בתי חולים . אישללה רק לכם, צהל שיהיו בריאים החיילים. משפחות חד הוריות שהבאתם מברהמ (גויים). קשישים גוייים שמקבלים קצבאות מהמוסד הכי מטשחת במדינה שנותן לגויים ולא ליהודים. אגודות ספורט ועוד. כך שהחרדי והדתי לא מקבלים כלום , בקושי יש לכם כסף לאוכל ואתם מתחוננים. תתביישו לכם אל תקראו לעצמכם יהודים , אתם עמאלקים.
2
יהיר לפיד
יהודיה | 24-06-2019 13:31
עדיף כבניסטים על פני אוכלי נבלות, פיגולים, חזיר ונבלות כמוך. הרסת את משרד האוצר ועכשו אתה רוצה להרוס את עם ישראל ? נראה מי ינצח אתה מחמור לבן או להבדיל, הקבה מלך מלכי במלכים
3
הדביל לפיד הפך לדובר הליכודניקים?
אחד | 24-06-2019 13:53
אה שכחתי, הוא הכי ישראלי....
4
ועוכר ישראל בלי בגרות קיבל את האוצר, אז?
כהניסטים עלק | 24-06-2019 13:55
הוא לא מבדיל בין שמרנים לכהאניסטים אפילו, כמו שהוא לא יודע מה זו מדינת כל אזרחיה.
5
גם אם הם ההיבטים עדיף מאחד חסר דרך
מי ללפיד הזה שמטיף מ | 25-06-2019 3:08
סתם עיצה טובה ללפיד שיחזור עם ליברמן וקובי ויקראו לזה איחוד מפלגות השינאה
6
החמוד הזה מנסה למתג את הדעות של הרב כהנא כשלי
שוב מיתוג | 25-06-2019 3:09
כשהו מהשמאל בכלל