פארסה בלשכת עורכי הדין: עדיין אין תוצאות לבחירות - סרוגים

פארסה בלשכת עורכי הדין: עדיין אין תוצאות לבחירות

הבחירות ללשכת עורכי הדין התקיימו אתמול, והסתיימו בשעות הערב, אך גם יותר מ-12 שעות אחרי סגירת הקלפיות אין עדיין פרסום רשמי או לא רשמי לתוצאות

author-image
פארסה בלשכת עורכי הדין: עדיין אין תוצאות לבחירות
  אבי חימי ואמיר אוחנה (נעם ריבקין פנטון/פלאש90)

הבחירות ללשכת עורכי הדין התקיימו אתמול, והסתיימו בשעות הערב, אך גם יותר מ-12 שעות אחרי סגירת הקלפיות אין עדיין פרסום רשמי או לא רשמי לתוצאות.

בלשכת עורכי הדין לא יודעים להגיד מה אחוז ההצבעה הכולל, והוא מוערך בפחות מ-30%, הווה אומר כ-20,000 קולות בלבד. אמנם המצביעים הצביעו ב-3 טפסים שונים, אך גם ספירה כזו לא צריכה לקחת יותר מכמה שעות.

העדכון האחרון בבוקר דיבר על ספירת כ-9,000 קולות, אך לא מדובר בנתון רשמי.

במחוז הצפון מוביל אבי חימי בהפרש של 1027 קולות מול 570 של ציון עמיר, ואילו במחוז ירושלים מוביל עמיר עם 1493 קולות על חימי עם 1198 קולות. הספירה במחוז מרכז הופסקה.

לאחר ספירת רוב הקולות מסתמן קרב צמוד בין המועמדים.

אבי וייצמן המשנה לראש לשכת עורכי הדין פרסם תוצאות לא רשמיות. על פי המסתמן: במחוז דרום, נבחר עו"ד אלעד דנוך מחוז ירושלים, נבחר עו"ד אשר אקסלרוד. מחוז חיפה, נבחרה עו"ד תמי אולמן. מחוז צפון נבחר עו"ד מוחמד נעאמנה. מחוז מרכז נבחרה עו"ד רומי קנובל. מחוז תל אביב טרם ספרו מחצית מהקלפיות כך שמוקדם לדעת מי נבחר.

עוד הוסיף וייצמן: "באשר לראשות הלשכה. המירוץ צמוד ביותר עם יתרון קל לעו"ד אבי חימי. להערכתי אחוז ההצבעה יעמוד על 27 אחוז לפחות. לא ניתן לדעת את כמות המנדטים לסיעות עד לספירה מלאה של הקלפיות. מקור העיכוב הוא המעטפות הכפולות בהם בוחרים ברוב הקלפיות והבדיקה הכפולה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כתבה עם נתונים בסיסיים שגויים
עו"ד | 19-06-2019 11:40
למה ככ חובבני??? מצביעים עם 4 פתקים!!! שגן ראש הלשכה - יוסי ויצמן - לא אבי...