מי שבנה על פירוק השותפות עם הציונות הדתית שיחכה - סרוגים

מי שבנה על פירוק השותפות עם הציונות הדתית שיחכה

שרת התרבות התייחסה למינויים של הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' לשרים ואמרה כי זו התשובה לכל מי שייחל לפירוק השותפות בין הציונות הדתית לליכוד

מי שבנה על פירוק השותפות עם הציונות הדתית שיחכה
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש90)

שרת התרבות והספורט מירי רגב מהליכוד, מתייחסת למינויים של הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' לשרי החינוך והתחבורה, ואומרת כי זוהי התשובה לכל מי שייחל לפירוק השותפות בין הליכוד לציונות הדתית.

רגב ביקשה להתייחס לטענות על קרע בין הליכוד לציונות הדתית ואמרה: "היו כבר כאלו שבנו על פירוק הברית ארוכת- השנים בין הליכוד בראשות נתניהו לבין הציונות הדתית. אז שימשיכו לבנות, זה כמובן לא יקרה".

רגב הוסיפה כי "הברית הזו חזקה כתמיד והיא זו שתאפשר לאחר הבחירות הקמה של ממשלה לאומית טובה ויציבה".

"ברכות לחה"כ רפי פרץ על מינויו לשר החינוך ולחה"כ בצלאל סמוטריץ' על מינויו לשר התחבורה. בעזרת השם נעשה ונצליח", חתמה.

אמש (שני) ראש הממשלה מינה את הרב רפי פרץ לשר החינוך ואת בצלאל סמוטריץ' לשר התחבורה ללא תיק נוסף. יחד עם תפקיד חבר בקבינט המדיני- ביטחוני ומשקיף בהתאמה, זאת בתום סדרת פגישות שהביאה לתוצאה הידועה.

עוד נמסר כי הצדדים סיכמו על שמירה מלאה של הסטטוס-קוו בענייני דת ומדינה כפי שהיה נהוג בישראל מזה עשרות שנים.

בצל הבחירות והמאבק בימין, השניים הודו לנתניהו, שאמר מבחינתו כי "השותפות העמוקה והאיתנה של הליכוד בראשותי עם הציונות הדתית ו״איחוד מפלגות הימין״ תימשך במהלך מערכת הבחירות ולאחריה".

פרץ הודה לראש הממשלה "על האמון שנתן בנו בקביעתנו לשרים בממשלתו. אני מקבל בכבוד ובחיל וברעדה את התפקיד של שר החינוך, רוצה להיות שר החינוך של כל ילדי ישראל, יש לנו הרבה משימות: לפתוח שנה חדדה ולהכיר ולהוקיר את ערך המורים בישראל. נעבוד על הכל באחווה וברעות עם ברכת דרך טובה".

שני מינויים אלו מתווספים להחלטתו של נתניהו להכניס לתפקיד שר המשפטים את ח"כ אמיר אוחנה, אולם כלל המינויים הם לראווה בלבד, והשר ככל שיהיה, צפוי להיות נטול סמכויות ולכהן בתפקיד בין שלושה לארבעה חודשים בלבד, זאת עד תום כהונת ממשלת המעבר עם סיום הבחירות החדשות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
נאנסה ילדה יהודיה בת 7 ע״י ערבי
חזי | 18-06-2019 9:08
נאנסה ילדה יהודיה בת 7 ע״י ערבי נאנסה ילדה יהודיה בת 7 ע״י ערבי נאנסה ילדה יהודיה בת 7 ע״י ערבי נאנסה ילדה יהודיה בת 7 ע״י ערבי נאנסה ילדה יהודיה בת 7 ע״י ערבי נאנסה ילדה יהודיה בת 7 ע״י ערבי נאנסה ילדה יהודיה בת 7 ע״י ערבי נאנסה ילדה יהודיה בת 7 ע״י ערבי נאנסה ילדה יהודיה בת 7 ע״י ערבי נאנסה ילדה יהודיה בת 7 ע״י ערבי נאנסה ילדה יהודיה בת 7 ע״י ערבי נאנסה ילדה יהודיה בת 7 ע״י ערבי נאנסה ילדה יהודיה בת 7 ע״י ערבי נאנסה ילדה יהודיה בת 7 ע״י ערבי #ביביאימפוטנט
2
שימו לב לצרת התרבות במה היא עסוקה ....
שמעון לוי | 18-06-2019 9:21
רקב הנוכלת עסוקה בללקק למושחת והחשוד בפלילים כאשר נודע על מקרה מזעזע שקרה לילדה בת 7 ......יאללה !!! כפיים !!!
אשת חיל וצדיקה השרה רגב תחי'. יהי ה' עמה- אמן
עידו 2 | 18-06-2019 14:16
הרב רפי פרץ צדיק וישר ונבון ונחמד. אין ספק שהוא יקדש שם שמים כמו תמיד
3
זה בדיוק כמו השותפות בין בל"ד לחד"ש
הכל למען הרס המדינה | 18-06-2019 9:24
אוי לנו.
4
רקב
חכמי | 18-06-2019 9:46
יכולה בקלות לקבל ג'וב כמשגיחת כשרות! בחורה חסרת חוליות שלא לדבר על עמוד שדרה. מתאימה את דעתה לרצות את שומעיה, אבל משתדלת תמיד להשען על קיר בצד שמפיל את הצל הארוך ביותר! החרדום הם ציונות דתית? רובם אינם מקבלים את מדינת ישראל כמדינת היהודים, קת וחומר את הציונות כתנועה השואפת לשיבת ציון!
5
אפשר עד 120 שרים וסגנים, בעצם כולם
אפשר למנות 120 | 19-06-2019 20:03
וכמה כבר אפשר להספיק בממשלת מעבר- חפיפה עם השר? עד שהחדשים במשרד ילמדו, הכנסת כבר בבית