הרב רפי ימונה לשר החינוך, שר המשפטים מהליכוד - סרוגים

הרב רפי ימונה לשר החינוך, שר המשפטים מהליכוד

לאחר פיטורי בנט ושקד מהממשלה, מסתמן כי נתניהו ימנה את הרב רפי פרץ לשר החינוך במקומו של בנט, אך תיק המשפטים יישאר בידי הליכוד. יריב לוין סירב לכהן כשר משפטים זמני

הרב רפי ימונה לשר החינוך, שר המשפטים מהליכוד

לאחר ששרת המשפטים ושר החינוך פוטרו מהממשלה היום (ראשון), נתניהו מעוניין למנות את הרב רפי פרץ לשר החינוך, ורוצה להשאיר את תיק המשפטים  בידי הליכוד.

בתוך כך בצלאל סמוטריץ', אמר הערב בגל"צ כי הוא מקווה שהרב רפי לא יקבל את התיק, מבלי שהוא יקבל את תיק המשפטים.

באיחוד מפלגות הימין עדיין דורשים את שני התיקים: המשפטים והחינוך, אולם נתניהו מתעקש כי תיק המשפטים יישאר בידי הליכוד בלבד.

ראש הממשלה הציע ליריב לוין להיות שר המשפטים, אך הלה סירב בטענה כי אינו רוצה לכהן כשר משפטים זמני.

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' הגיבה על האפשרות כי נתניהו עצמו יכהן כשר המשפטים: "על פי חוק יסוד: הממשלה, ממלא מקומם של השרים הוא רוה"מ נתניהו. אם נתניהו מתכוון להשאיר עצמו גם ממלא מקום שר המשפטים, אפנה ליועמ"ש בדרישה לפסול את המינוי העצמי, ששובר את שיאי הציניות והרס שלטון החוק, אפילו בסטנדרטים של נתניהו".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו פיטר הבוקר את שרת המשפטים איילת שקד ושר החינוך נפתלי בנט. כתוצאה מכך השניים גם הועברו מתפקדים בקבינט הבטחוני.

השרים בנט ושקד הגיבו לדברים: "אנו מודים מעומק הלב לציבור הישראלי על הזכות הנדירה שנפלה בחלקנו לשרת אותו בתפקידינו כשרי החינוך והמשפטים. כל שעשינו היה למען טובת מדינת ישראל ואזרחיה. נעביר בצורה סדורה את המשרדים בראשם עמדנו לידי השרים שיחליפו אותנו על מנת לקיים תיפקוד רציף וטוב של משרדי החינוך והמשפטים ועל מנת ששנת הלימודים הבאה תיפתח כסידרה".

גורמים בליכוד אמרו כי "בנט ושקד לא יכולים להמשיך בתפקיד רגיש בקבינט לעוד חצי שנה אחרי שלא נבחרו על ידי הציבור". עוד העריכו כי "הסיכוי קלוש מאד שנתניהו ישריין את שקד בליכוד לקראת הבחירות הקרובות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
האיקיוויזיציה הציונית
. | 02-06-2019 18:05
האיקיוויזיציה הציונית למה הרבנים ואדמורים שותקים??? למה לא עושים רעש אדיר ועצום על העינויים הקשים ומרים שעושים בכלא הצבאי הציוני המפקדים והמפקדות הרוצחים השפלים על בחורים ואברכים, וכן העינויים הקשים והמרים שעוברות לבנות ישראל הכשרות על שאינם רוצים להתגייס לצבאם הטמא והשמד. כפי שמעידים העורכי דינים והעסקנים המטפלים בהם והמשפחות ששמעו מהם שמיום ליום נעשה העינויים וההשפלות והרציחות יותר גרועים ויותר קשים ומרים על כל מה שעשו להם ומה שעברו שם, כמו הגרועים שבאומות כמו שעשו בספרד וכמעשה הנאצים ימש''ו, ועדיין העולם שותק? איך זה יתכן??? חייבים להתפלל וכו'האיקיוויזיציה הציונית למה הרבנים ואדמורים שותקים??? למה לא עושים רעש אדיר ועצום על העינויים הקשים ומרים שעושים בכלא הצבאי הציוני המפקדים והמפקדות הרוצחים השפלים על בחורים ואברכים, וכן העינויים הקשים והמרים שעוברות לבנות ישראל הכשרות על שאינם רוצים להתגייס לצבאם הטמא והשמד. כפי שמעידים העורכי דינים והעסקנים המטפלים בהם והמשפחות ששמעו מהם שמיום ליום נעשה העינויים וההשפלות והרציחות יותר גרועים ויותר קשים ומרים על כל מה שעשו להם ומה שעברו שם, כמו הגרועים שבאומות כמו שעשו בספרד וכמעשה הנאצים ימש''ו, ועדיין העולם שותק? איך זה יתכן??? חייבים להתפלל וכו'
2
שר בשרות אדונו
איילה לבנה | 04-06-2019 16:58
את החינוך אפשר למכור בשקט. נערי ביבי כבר יצאו ממערכת החינוך. והמשפטים רק לליכוד לוין סמרטוט רצפה שלביבי ימשיך במאמציו ההירואים להציל את אדונו שנפל.