נתניהו: "ליברמן הוא המפיל הלאומי של ממשלות ימין" - סרוגים

נתניהו: "ליברמן הוא המפיל הלאומי של ממשלות ימין"

יום לאחר פיזור הכנסת, ראש הממשלה נושא הצהרה לתקשורת ומתייחס לראשונה למשבר הקואליציוני שהוביל לבחירות חדשות. בדבריו תקף את ליברמן: "הוא המפיל הלאומי של ממשלות ימין"

author-image
נתניהו: "ליברמן הוא המפיל הלאומי של ממשלות ימין"
  מפת המנדטים של ליברמן (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

הליכוד פותח קמפיין בחירות: ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (חמישי) הצהרה לתקשורת במלון אוריינט בירושלים, בו התייחס לראשונה למשבר הקואליציוני שהוביל לפיזור הכנסת אמש והכרזה על בחירות חדשות, וכן תקף בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, אותו כינה "המפיל הלאומי של ממשלות ימין".

צפו בהצהרת ראש הממשלה

בפתח דבריו נתניהו התייחס לפועלו ביום שלאחר פיזור הכנסת: "מה היה אתמול אתם יודעים, אבל אני רוצה חספר לכם מה היה היום- היו לי 3 פגישות מצויינות עם 4 ידידים טובים של ישראל ושלי: קושנר, גרינבלט ואחר כך עם ראש ועדת החוץ בקונגרס, ולבסוף עם ידיד נוסף מושל פלורידה וזה ביום אחד" אמר. "אנחנו לא מפסיקים לעבוד". עוד סיפר כי "קושנר הביא לי משהו מנשיא ארה"ב- שם יש מפה רשמית של ישראל שלא עודכנה, עכשיו היא עודכנה שכוללת את רמת הגולן בריבונות ישראל".

על הבחירות טען כי "היינו אמורים להציג לאזרחי ישראל ממשלת ימין חזקה ויציבה, אחרי שהרוב בחר בי להנהיג את המדינה. הענקתם 65 מנדטים למפלגות שייבחרו בי להקים ממשלה בראשותי- ואכן הליכוד השיג הסכמים קואליציוניים עם 60 מתוך 65 המנדטים. רק ליברמן סירב לממש את זה שוב פעם".

"זו פעם שנייה תוך שמונה חודשים שליברמן מפיל ממשלת ימין: הוא קיבל כל מה שרצה, כולל חוק הגיוס לפי מה שהוא רצה. אבל ליברמן הוא מפיל הלאומי של ממשלות ימין" תקף. "ברור שאם לליכוד היו 61 מנדטים היינו מקימים ממשלה, והיינו מקימים ממשלה בלעדיו. בעבר נסיתי להכניס אותו בכל דרך, אבל הוא קיווה שאם הוא יישאר בחוץ ממשלת הימין שהקמתי תיפול מעצמה ורק אחרי שהוא ראה שהיא לא נופלת – הוא נכנס. זו הפעם השלישית שהאיש הזה מפיל ממשלת ימין".

על חוק הגיוס טען כי "הוא טוב לחרדים. אבל ליברמן כשהוא רוצה להיכנס לממשלת ימין – אין עקרונות. כשהוא רוצה להפיל ממשלת ימין – יש עקרונות. זה 20 שנה שהוא עושה דילים רק עם החרדים".

"אז כולנו מסכימים, זה לא חוק הגיוס או באשים ובטח לא העקרונות. למה הוא עושה את זה?" שאל, ומיד הציג את מפת המנדטים של ליברמן: "הוא יורד במנדטים ומחפש פטנט שישאיר אותו מעל אחוז החסימה- ומי שהיה עם החרדים הופך להיות נגדם בשביל חופן מנדטים וגחמה אישית. על  עקרונות משתנים- האיש הזה מוכן לתת מדינה שלמה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
התשקורת
התמים | 30-05-2019 20:20
רגע, זה היה ביבי שדיבר או פייק ניוז של התשקורת השמאלנית ? ביבי וליברמן, זה נבלה וזה טריפה. שניכם צאו לנו מהחיים. הגיע הזמן לפוליטיקה חדשה, של אנשים שעובדים למען כלל האזרחים. לא לטובת אינטרסים אישיים ולא לטובת אינטרסים מיגזריים. עובדים לטובת הזקנה במסדרון בית החולים, עובדים למען מחוסרי הדיור, עובדים למען הנכים והקשישים, עובדים למען משתמשי התחבורה הציבורית, עובדים למען תלמידי ישראל, עובדים למען החשופים לפשיעה ברחובות, עובדים למעננו. הגיעה העת לפוליטיקה מאחדת. לא פוליטיקה של שיסוי ושיסוע החברה. פוליטיקה שמחזקת את המערכות הציבוריות והממשלתיות ולא הרס של כל מה שנבנה פה במשך 70 שנה. לא ביבי, לא ליברמן, לא רסיסי מפלגות מיגזריות. די. תנו לחיות בארץ הזו.
בורא העולם. אנא הכפל את המנדטים לליכוד.
עידו 2 | 31-05-2019 9:21
אנא תן לביבי המלך להמשיך למלוך. ביבי אוהב אותך. כולנו אוהבים את ביבי המלך. ביבי הפך את המדינה לגן עדן. הזכות ביבי היקר. גדל עולם התורה - רבשע !!!
כל הפוסל במומו פוסל
הכל בידי שמים !! | 30-05-2019 20:53
עוד חמור בעדר של הכחול לבן שחור משחור בשכל בפיגור ובטימטום של התשקורת השמאלנית..אין אדם ראוי בעולם !! יותר מביבי להנהיג את ארץ הקודש
2
אין אמון בשוחד מרמה והפרת אמונים. מכירת צוללת
צוללת | 30-05-2019 20:25
וחרפה שכיפה סרוגה ממליכים שחיתות על בני ישראל. מחללי שם שמים לעיני כל.
בורא עולם
בנימין נתניהו | 30-05-2019 20:51
כל מי שמדבר על ביבי הוא המושחת הוא הנוכל הוא מחלל שם שמים הוא כופר בתורה והוא הנוכל הרמאי והשקרן..כי מי שיש לן טיפת יראת שמים מבין שבןרא עולם מינה את ביבי והוא המשיח שלנו...כל השאר כופרים גדולים ומתחזים !!
3
מאוחר לעלות על הרכבת
לשעבר ליכוד | 30-05-2019 22:18
המפלגה יותר חשובה מביבי...... ביבי , לך הביתה....... וקבל חסינות.