הליכוד: "הסכמים קואליציוניים עם 60 ח"כים" - סרוגים

הליכוד: "הסכמים קואליציוניים עם 60 ח"כים"

בליכוד הודיעו כי הערב (רביעי) נסגרו הסכמים קואליציוניים סופיים עם 60 ח״כים. עם זאת, בכולנו הכחישו את הדיווח ואמרו כי לא חתמו על הסכם שכזה

author-image
הליכוד: "הסכמים קואליציוניים עם 60 ח"כים"
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש 90)

בליכוד הודיעו כי הערב (רביעי) נסגרו הסכמים קואליציוניים סופיים עם 60 ח״כים. עם זאת, בכולנו הכחישו את הדיווח ואמרו כי לא חתמו על הסכם שכזה.

על פי הדיווחים, גם בסביבת נתניהו שוקלים ללכת לנשיא ולהגיד שיש קואליציית 60- זאת למרות שבינתיים אין רוב לממשלה כזו בכנסת, אך בכך נתניהו יוכל לקנות זמן נוסף לפתור את המשבר.

לאחר מכן הוציאו בליכוד הודעת הבהרה, לפיה "ההסכם עם ״כולנו״ הושלם אך השר כחלון הבהיר שרק לאחר שאביגדור ליברמן יצטרף הוא יחתום על ההסכם".

במפלגות החרדיות חזרו במהלך היום על ההצעה אותה העלה גם ראש הממשלה בנימין נתניהו –  להקים ממשלה עם 60 ח"כים. עם זאת, בכולנו כאמור סירבו למהלך.

על פי ההערכות, הרצון הוא להשביע ממשלת מיעוט ולאחר מכן לנסות לגייס חברי כנסת נוספים להצטרף לקואליציה. עם זאת, במפלגת כולנו הבהירו כי הסיעה לא תסכים צטרף לקואליציה של 60 ח"כים, אלא "רק לקואליציה בה יש רוב של לפחות 61 חברי כנסת".

במקביל, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מבהיר כי לא יתפשר, וקרא לחברי הכנסת החרדים להסכים לדרישתו. בעת יציאתו מפגישת הסיעה ליברמן אמר לח"כ ישראל אייכלר מאגודת ישראל כי "הכל תלוי בך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
יש גבול
ס.חכם | 29-05-2019 21:00
די.זה לא יכול להימשך. נתניהו חייב להחזיר המנדט לנשיא. הבחירות אם יהיו עליו ובאחריותו בלבד. לא ליברמן ולא גיצמן ולא נעליים. ואם מיקי מייצג אותו...
מתביישים בממשלת שוחד מרמה והפרת אמונים
מתנחל אבל ישר. | 29-05-2019 21:45
חרפה שכיפה סרוגה ממליכים שחיתות על בני ישראל