פלסטינים שוב פגעו בצורה חמורה בעתיקות תל חברון - סרוגים

פלסטינים שוב פגעו בצורה חמורה בעתיקות תל חברון

סוכנות 'תצפית' מדווחת כי פלסטינים דרדרו שתי אבנים מחומת העיר העתיקה של העיר חברון, המתוארכת לתקופת האבות. הפגיעה נועדה כדי לחסום את דרכו של רכב התחזוקה של האתר. בישוב היהודי מאשימים קבוצה של אנרכיסטים אירופאים בהתססת התושבים ובפגיעה ביהודים.

author-image
פלסטינים שוב פגעו בצורה חמורה בעתיקות תל חברון
  האבנים שהופלו מהחומה (חיים בלייכר, תצפית)

הבוקר (ג') התגלה על ידי תושבי היישוב היהודי בחברון כי פלסטינים דרדרו שתי אבנים מחומת העיר העתיקה בצד השביל העולה ממעיין אברהם לכיוון אתר "חומות הענקים", כך מדווחת סוכנות 'תצפית'.

החומה שנפגעה על ידי הפלסטינים היא המשך של חומות העיר העתיקה חברון ומתוארכת ארכיאולוגית לתקופת האבות.

הפגיעה בחומה נובעת ככל הנראה, מרצון של הערבים לחסום את השביל המשמש כמעבר לטרקטורון תחזוקה של האתר הארכיאולוגי במקום.

תושבי היישוב היהודי בחברון מסרו לסוכנות תצפית כי לאחרונה גוברים נסיונות התגרות ביהודים ופגיעה בעתיקות תל חברון על ידי חבורת אנרכיסטים אירופאים, שחברו לקבוצת אנרכיסטים פלסטינים שבראשם עומד בחור בשם עיסא.

האנרכיסטים מתסיסים

תושבי חברון מוסיפים כי הקבוצה השתלטה על בית השייך לערבי ישראלי שנבנה לפני 25 שנה באופן לא חוקי על תל העתיקות בחברון סמוך לאדמות ישי, וננטש מיושביו.

לדברי התושבים, החבורה הזו אחראית לפרובוקציות רבות באזור חברון רבתי, ובכללם חדירה של אנרכיסטים ופלסטינים לשכונת בית הדסה לפני כ3 שבועות, פגיעות חוזרות במעיין אברהם, ריסוס כתובות גרפיטי על גבי עתיקות, מחיקת סימוני דרך של שביל חברון המקראית, התססה של נוער ערבי כנגד היהודים וצה"ל וכן התגרות וצילום בלתי פוסק של תנועות הצבא וכוחות הביטחון המגנים על השכונות היהודיות בעיר.

אתמול הגיעו האירועים לשיא בתקיפתו של נער יהודי שהתבודד באדמות ישי אתמול ובריחת התוקף הפלסטיני לאותו לבית שקבוצת האנרכיסטים מתגוררת בו.

בסלנג המקומי כונה הבית עליו השתלטו האנרכיסטים, "בית השוטר", ע"ש השוטר הערבי ישראלי שבנה אותו בצורה בלתי חוקית. כיום הצבא החל להשתמש בביטוי "בית השמאלן", על שם האנרכיסטים המתגוררים בו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
די כבר לכתוב פלסטינים!!!!!!!
נבואל | 03-07-2012 18:42
הם ערבים וזהו!!!!!