נתניהו: "הסתלקותו מעצימה את המחויבות" - סרוגים

נתניהו: "הסתלקותו מעצימה את המחויבות"

ראש הממשלה הביעה גם הוא צער על הסתלקות האדמו"ר מקאליב: "הסתלקותו של האדמו"ר מקאליב סמוך ליום הזיכרון לשואה ולגבורה מעצימה את מחויבותנו הנצחית - לזכור ולא לשכוח"

נתניהו: "הסתלקותו מעצימה את המחויבות"
  Photo by yaakov Naumi/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו:

"אני מביע צער עמוק על פטירתו של רבי מנחם מנדל טאוב זצ"ל, האדמו"ר מקאליב. האדמו"ר החסידי שרד את זוועות הנאצים בשואה, והתמסר לבניינו המחודש של עולם התורה במדינת ישראל ובתפוצות העם היהודי. בד בבד הוא עסק בלא לאות בהנחלת זיכרון השואה ובייחוד בגבורת הרוח המרשימה בגטאות ובמחנות. הסתלקותו של האדמו"ר מקאליב סמוך ליום הזיכרון לשואה ולגבורה מעצימה את מחויבותנו הנצחית – לזכור ולא לשכוח. יהי זכרו ברוך."

מוקדם יותר היום (ראשון) ספד לו נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין התייחס היום, לפטירתו של האדמו"ר מקאליב זצ"ל ואמר: "קיבלתי בצער רב את הבשורה על פטירת האדמו"ר מקאליב זצ"ל, "אדמו"ר השואה", שסבל עינויים קשים בהיותו אסיר באושוויץ והקדיש את חייו לזכרון הנספים מתוך אהבת ישראל אמתית.

האדמו"ר העלה על נס את גבורת האמונה של היהודים בשואה ועמד על חובתנו לעשות הכל כדי לזכור את הנספים. מפעלי הזיכרון שלו עומדים לנגד ענינו במיוחד בימים אלה בהם אנו שבים ומתחייבים לזכור ולא לשכוח.

תנחומיי למשפחתו ולתלמידיו הרבים. יהי זכרו ברוך."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
מלקק ישבנים
חנה פומרנץ | 29-04-2019 16:53
ממשיך ללקק לדוסים. אלה מחזיקים אותו על כסא המלכות חחחחחחחחח.
רק ביבי רק הליכוד
יוסף | 05-05-2019 18:58
יחיו הקנאים ויסבלו