גרינבלט על תכנית השלום: "די לשמועות, הן לא נכונות" - סרוגים

גרינבלט על תכנית השלום: "די לשמועות, הן לא נכונות"

שליח נשיא ארצות הברית למזרח התיכון יוצא נגד השמועות על הקמת קונפדרציה פלסטינית בין ירדן, ישראל והפלסטינים סביב עסקת השלום: "השמועות לא נכונות". וביקש: "תפסיקו להפיץ"

author-image
גרינבלט על תכנית השלום: "די לשמועות, הן לא נכונות"
  (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

ג'ייסון גרינבלט, שליח נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ למזרח התיכון עושה סוף לשמועות נגד הטענה על הקמת קונפדרציה פלסטינית בירדן, סביב עסקת השלום האמריקנית: "השמועות לא נכונות".

על הטענה כי "תוכנית השלום שלנו כוללת קונפדרציה בין ירדן, ישראל והרשות הפלסטינית, או שהיא כוללת את הפיכתה של ירדן למולדת לפלסטינים – לא נכונות", ציין גרינבלט בחשבון הטוויטר שלו, וביקש: "תפסיקו להפיץ שמועות".

גם ג'ארד קושנר, יועצו וחתנו של טראמפ, התייחס אתמול לפרטי תכנית השלום של הממשל האמריקני, אשר יפורסם בחודש יוני. לדבריו, "ישראל והפלסטינים יידרשו לפשרות קשות. נקטנו בגישה לא קובנציונלית". את הדברים אמר בפורום של מגזין "טיים" האמריקני.

בשבוע שעבר תקף יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בעקבות הדיווחים כי תכנית השלום שלו לא תכלול הכרה במדינה פלסטינית. "נפגשתי כמה פעמים עם טראמפ, והתרשמתי ממנו רבות. בפגישה הרביעית בינינו טראמפ אמר שהוא מאמין בשתי מדינות, בגבולות 67', והסכים איתנו על נושאים נוספים" סיפר. "שבועיים לאחר מכן הודיע על העברת השגרירות האמריקנית לירושלים, על הכרה בירושלים כבירת ישראל ועל הפסקת הסיוע לאונר"א. לאחר מכן הפסיק כל את הסיוע האמריקני לרשות. גם עכשיו, טראמפ ממשיך וסותר את כל מה שאמר לנו בפגישותינו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו