נתניהו: "אין שום הצדקה שקומץ ישביתו את הרכבות" - סרוגים

נתניהו: "אין שום הצדקה שקומץ ישביתו את הרכבות"

לאחר השביתות של השבועות האחרונים, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) להשבתת הרכבת ותמך בהנהלת רכבת ישראל במאבק מול ועד עובדי הרכבת

author-image
נתניהו: "אין שום הצדקה שקומץ ישביתו את הרכבות"
  Photo by Noam Revkin Fenton/Flash90

בצל השביתות התכופות של וועד עובדי הרכבת ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (שני) כי יקים צוות שימנע השבתת שירותים חיוניים במדינה. "אין שום הצדקה לכך שקומץ אנשים ישביתו את הרכבות למיליוני אזרחי ישראל"

בטקס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח עם עובדי משרד ראש הממשלה אמר נתניהו: "הרכבת צריכה לנסוע. אנחנו הנחנו פסי רכבת ואין שום הצדקה לכך שקומץ אנשים ישביתו את הרכבות למיליוני אזרחי ישראל ולחיילי צה״ל. זה לא יהיה. עוד השבוע אקים צוות שימנע השבתת שירותים חיוניים במדינה ויאפשר את חופש התנועה לכל אזרחי ישראל".

אתמול העלה שר התחבורה ישראל כ״ץ בישיבת הממשלה את בקשתו לכלול את חקיקת חוק בוררות חובה בשרותים חיוניים- שיאסור שביתות בשרותים חיוניים למשק ולציבור, בהסכמים הקואליציונים הקרובים, ולחייב כל מפלגה שתצטרף לקואליציה לתמוך בחוק.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד הגיב לפני זמן קצר לדבריהם של ראש הממשלה ושל שר התחבורה, שמבקשים להטיל מגבלות על זכות השביתה, ואמר כי: "הכוונה לכרסם בזכות השביתה ולהחליש את ציבור העובדים, מערערת את יסודות הדמוקרטיה ותפגע בכל אזרחי ישראל. ההסתדרות שהוכיחה את מחויבותה לדרך של הידברות, לא חוששת ומכירה היטב גם את הדרך השנייה. כל מי שינסה להעמיד במבחן את עוצמתה של העבודה המאורגנת, יגלה מהר מאוד את גודל הטעות שלו. פנינו לשלום ולשיתוף פעולה למען חיזוק מעמד העובדים ושיפור השירות לאזרח אך מי שינסה לנצל את זה לטובת מסע הסתה ושיסוי כלפי העובדים, ייענה ביד קשה".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
רכבת ההגזמות
משה | 16-04-2019 0:18
הרכבת היא רכוש של המדינה ולאיש אין זכות להפוך אותה לכלי סחטנות . בין חופש ההתארגנות ובין אנרכיה ניצבת או תרבות התנהגות אחראית או חקיקה. ומוטב שעה אחת קודם לקבוע בחקיקה בוררות חובה ואיסור שביתה בשירות הרכבות . נדמה לי שרב הסיעות יצטרפו ליוזמה הזאת . זה יהיה הרגע שבו כחול לבן יצטרכו להוכיח כי לא ניסן קורן מוביל את המפלגה בתחום ההתארגנות והשביתות אלא רק האינטרס הציבורי !