מזכ"ל העבודה לאבי גבאי: "אתה חייב להתפטר" - סרוגים

מזכ"ל העבודה לאבי גבאי: "אתה חייב להתפטר"

מזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני נפגש הבוקר עם יו"ר המפלגה אבי גבאי ודרש ממנו להתפטר בעקבות תוצאות הבחירות בהן קיבלה המפלגה 6 מנדטים בלבד - המספר הנמוך ביותר בתולדותיה.

author-image
מזכ"ל העבודה לאבי גבאי: "אתה חייב להתפטר"
  (צילום: תומר נויברג/פלאש90)

מזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני נפגש הבוקר (ה') עם יו"ר המפלגה אבי גבאי ודרש ממנו להתפטר בעקבות תוצאות הבחירות בהן קיבלה המפלגה 6 מנדטים בלבד – המספר הנמוך ביותר בתולדותיה.

בצאתו מהפגישה מסר חרמוני: "הבהרתי לגבאי כי לאור תוצאת הבחירות ההרסנית, עליו לקחת אחריות ולהתפטר לאלתר מתפקיד יו"ר מפלגת העבודה, כפי שהיה עליו לעשות עוד בערב ההפסד. כמזכ"ל המפלגה, עליי וגם על אחרים שהמפלגה הזו חשובה להם, מוטלת החובה להגיד את הדברים בצורה ברורה: כל יו"ר אחר שהיה מביא תוצאה מעין זו היה מתפטר.

:ההתפטרות של גבאי כשלעצמה רחוקה מלהביא את הישועה, אך בלעדיה לא נוכל להתחיל במלאכת השיקום והבניה, שצפויה להיות סזיפית וארוכת טווח. למפלגת העבודה תפקיד חשוב בדמוקרטיה הישראלית ובגיבוש אלטרנטיבה עם סדר יום של שמאל ציוני וסוציאל-דמוקרטי."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
התנתקות
פינחס | 11-04-2019 14:07
תראו ותחושו את יד השם ,כל מי שהיזם ביצע ותמך בגירוש היהודים מגוש קטיף,נענש על זה ,שרון אולמרט ליבני מופז ,הרמטכל מפלגת העבודה ועוד קיבלו את עונשם ,מרץ הבאה בתור,זכרו מסר זה
אדוני המנכל בלהעיף אתם מומחים גבאי לא האשם
רחל | 11-04-2019 16:17
היחידי למה שאתה לא תתפטר למשל? במה תרמת להצלחת מפלגת העבודה.? אתם המומים ידיכם הורסים את המפלגה מזה שנים רבות. גבאי חדש .
2
מי אתה חרמוני איזה חוצפה יש לך הדלת. לא נעולה
ציפי | 13-04-2019 13:46
לא צריך מנכל לשש חברי כנסת ביי ביי חרמוני
חרמוני נפל עם עור פיל.גבאי לא ייתפטר.
ימסמס זמן עמ שיישכח | 13-04-2019 21:29
.