סוף סוף: וואטסאפ מסירה אפשרות מעצבנת במיוחד - סרוגים

סוף סוף: וואטסאפ מסירה אפשרות מעצבנת במיוחד

אחד הדברים המעצבנים ביותר בוואטסאפ הוא העובדה שכל אחד יכול לצרף אתכם לקבוצות- גם אם אתם לא מעוניינים להיות בהם. כעת עדכון חדש שם סוף לנוהל הזה- כשהמשתמשים יצטרכו לאשר את הצטרפותם לכל קבוצה

סוף סוף: וואטסאפ מסירה אפשרות מעצבנת במיוחד
  (צילום: שאטרסטוק)

עדכון חדש לוואטסאפ שם סוף לאחת התופעות המעצבנות ביותר באפליקציית המסרים הפופולרית: האפשרות שכל אחד יכול לצרף אתכם לכל קבוצה שירצה- גם אם אתם לא הסכמתם לכך ולא מעוניינים להיות חלק מהקבוצה.

במסגרת העדכון, האפליקציה הוסיפה הגדרת פרטיות חדשה, המאפשרת לכם להגדיר אילו אנשי קשר יכולים לצרף אתכם לקבוצות באופן אוטומטי. כדי לשנות את ההגדרות, נכנסים להגדרות החשבון מתוך תפריט ההגדרות הראשי, אחר כך לוחצים על הכפתור "פרטיות" ואז לוחצים על "קבוצות"- ושם תוכלו לבחור מי רשאי לצרף אתכם לקבוצות.

ברירת המחדל של האפליקציה היא "כולם"- כלומר, כל אחד יכול לצרף אתכם לכל קבוצה באופן אוטומטי, כפי שהיה נהוג עד כה. עם זאת, תוכלו לשנות את ההגדרה הזו ל"אף אחד"- ובמקרה כזה מנהלי קבוצות שינסו להוסיף אתכם יצטרכו לשלוח קודם הודעה עם הזמנה להצטרף לקבוצה. עם קבלת ההזמנה, תוכלו להחליט האם לאשר אותה ולהצטרף לקבוצה או לדחות אותה. במידה ובחרתם לדחות הזמנה, מנהלי הקבוצה לא יוכלו לשלוח לכם הזמנת הצטרפות נוספת למשך 72 שעות.

הגדרה נוספת באפשרויות הפרטיות היא "אנשי קשר", המאפשר להציב מספר דרגות לחסימת הצירוף האוטומטי. בחסימה המדורגת חברים הנמצאים באנשי הקשר שלכם יוכלו לצרף אתכם לקבוצות באופן אוטומטי, בעוד שמשתמשים שאינם באנשי הקשר ייצטרכו לשלוח אישור הצטרפות לקבוצות.

העדכון החדש זמין כעת לגרסאות האנדרואיד והאייפון של וואטסאפ, אך ההשקה מתבצעת באופן מדורג כדי למנוע עומס על השרתים בזמן הורדת העדכון. בוואטסאפ מעריכים כי ההגדרה החדשה תגיע לכלל המשתמשים במהלך השבועות הקרובים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו