המכתב המרגש של שלומי מרק ז"ל למשפחה השכולה - סרוגים

המכתב המרגש של שלומי מרק ז"ל למשפחה השכולה

בפוסט מרגש בפייסבוק התגלה כי מרק ז"ל היה מ"מ מוערץ בטירונות על מתן כהן ז"ל מהיישוב בית אל, שנפל בשנת 2014 בעת שירותו הצבאי. "הלב לא מסוגל להאמין ששניהם כבר לא איתנו", כתבה אחותו

author-image
המכתב המרגש של שלומי מרק ז"ל למשפחה השכולה
  שלומי ומתן בטקס סיום מסע כומתה (מתוך פייסבוק)

שלומי מרק שנפטר הבוקר (ראשון) מפצעיו היה קצין קרבי מצטיין. הוא נהרג בתאונת דרכים בערב שבת. אביו- הרב מיכי מרק, שהיה מנהל הישיבה, נרצח בפיגוע לפני 3 שנים בדרך ליישוב. בפוסט מרגש בפייסבוק התגלה כי מרק ז"ל היה מ"מ מוערץ בטירונות על מתן כהן ז"ל מהיישוב בית אל, שנפל בשנת 2014 בעת שירותו הצבאי.

"הלב לא מסוגל להאמין ששניהם כבר לא איתנו", כתבה אחותו של כהן, הודיה גרשון כשהיא מצרפת מה שכתב לאמא שלה, שושנה בראש השנה האחרון, יום האזכרה של מתן.

"שושי יקרה ואהובה! סליחה שלקח לי כל כך הרבה זמן לענות, אני לא מפסיק לחשוב עליכם, במיוחד בחודשיים האחרונים, לקראת ראש השנה ויום האזכרה.. אכן זו תקופה עמוסה ומציפה, גם ככה חודש אלול, ר״ה ושאר ימים נוראים זו תקופה עמוסה ומורכבת, על אחת כמה וכמה כעת.. זו תמיד תקופה של התחלה חדשה, חשבון נפש על שעבר ומחשבות לעתיד, סגירת מעגל של שנה, מאחרי ר״ה מתחילים שוב את כל השנה מהתחלה, הדברים כבר לא קורים פעם ראשונה..

יסכה תמיד אמרה לי שאין לפתוח דף חדש, צריך למחוק ואז הדף מחוק, לא נקי לגמרי.. השנה הבנתי שזה לא ככה, כל יום הוא דף חדש, לא מוחקים את מה שהיה כי כל רגע שעבר כבר לא יחזור, אל יש לנו את הפריווילגיה להפוך דף במחברת של השנה וכל יום להתחיל עם דף חדש ונקי. וככה בכל ראש השנה אנחנו עושים חשבון נפש ועוברים על המחברת של השנה שעברה, ושמים אותה בצד ופותחים מחברת חדשה ונקייה לשנה החדשה..

מאחל לכם שתזכו לזכור ולהמשיך, אנחנו שואבים מהעבר, חיים את ההווה ומצפים לעתיד, חיינו מלאי משמעות ומתחילים הרבה לפנינו כמו שייגמרו הרבה אחרינו..שתהיה שנה טובה ומבורכת, שנה של אור, שמחה, חיים, בריאות והצלחה בכל ההתמודדויות. באהבה רבה, שלומי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו