בוטלו הלימודים בדרום; כל הנחיות פיקוד העורף המעודכנות - סרוגים

בוטלו הלימודים בדרום; כל הנחיות פיקוד העורף המעודכנות

בערים באר שבע, נתיבות, אשדוד, אופקים, אשקלון, המועצות אשכול, חוף אשקלון, בני שמעון ושדות נגב לא יתקיימו היום (שלישי) לימודים, ברקע ההסלמה בדרום. התקהלויות מותרות בשטחים סגורים בלבד ועד ל- 300 איש

בוטלו הלימודים בדרום; כל הנחיות פיקוד העורף המעודכנות
  (צילום: רועי אלימה/ פלאש 90)

בערים באר שבע, נתיבות, אשדוד, אופקים, אשקלון, המועצה האזורית מרחבים, המועצה האזורית חוף אשקלון ובמועצה האזורית בני שמעון לא יתקיימו היום (שלישי) לימודים, על רקע המצב ההסלמה הביטחונית בדרום. התקהלויות מותרות בשטחים סגורים בלבד ועד ל- 300 איש.

במקביל, מפרסם פיקוד העורף הנחיות מעודכנות לאזור ההתגוננות, עוטף עזה וברשויות נוספות לפי הן, התקהלויות והתכנסויות מותרות עד 300 איש בשטח סגור בלבד, מקומות עבודה שאינם חיוניים יוכלו להתקיים רק בתנאי שקיים מרחב מוגן שניתן להגיע אליו תוך זמן מספיק ואילו עבודה חקלאית בעוטף עזה מאושרת רק לאחר תיאום עם החטיבה המרחבית. בנוסף, השירותים הציבוריים יינתנו במתכונת מצומצמת.

בהודעה ששוגרה הבוקר מהמועצה האזורית אשכול לתושבים נמסר כי "ניתן לקיים פעילות לא פורמלית בגני הילדים הממוגנים בישובים. הפעילות באחריות הישוב, בצוותים מקומיים בלבד. מערך ההסעות לא יפעל. לא תתקיים פעילות בנווה אשכול ומועדון מופת".

גם בשכנתה, במועצה האזורית שער הנגב נאמר: "לא יתקיימו לימודים בבתי הספר. גני ילדים וחינוך חברתי יכולים לקיים פעילות במבנים ממוגנים בלבד.יש אישור להתכנסויות והתקהלויות עד 300 אנשים במקום סגור בלבד. עבודה במקומות לא חיוניים רק אם יש מרחב ממוגן שניתן להגיע אליו בזמן התגוננות. עבודות חקלאיות, רק באישור הצבא".

מעיריית אשדוד נמסר: "בהתייעצות משותפת עם פיקוד העורף וגורמי הביטחון התקבלה החלטה לא לקחת סיכון על חיי ילדינו, ולא לקיים לימודים היום בכל מערכת החינוך באשדוד. לא כולל חינוך מיוחד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תודה לבורא עולם ששלחת לנו מנהיג כמו נתניהו
עמוסי | 26-03-2019 8:15
ביבי הפך את המדינה לגן עדן
2
לא כתבתם קריית גת
א | 26-03-2019 8:25
אין לימודים