שולי מועלם: "לא הקמנו את הימין החדש בגלל רבנים" - סרוגים

שולי מועלם: "לא הקמנו את הימין החדש בגלל רבנים"

בפאנל בחירות סוער, הבהירה מועלם רפאלי כי בזכות הימין החדש מספר המנדטים בגוש הימין עלה. היא השיבה לשאלה: "כמו בבית היהודי, התייעצנו עם רבנים, אבל את ההחלטות נקבל בסיעה"

author-image
שולי מועלם: "לא הקמנו את הימין החדש בגלל רבנים"
  (צילום: מתניה אופיר)

ח"כ שולי מועלם רפאלי מהימין החדש אומרת כי אינה מצטערת על העזיבה של הבית היהודי והקמת הימין החדש וטוענת כי בזכות הימין החדש בפעם הראשונה מספר המנדטים בגושים השתנה "עכשיו יש 62-63 מנדטים בימין ולפני היה 58".

בפאנל בחירות סוער שנערך במכללת אפרתה בירושלים, הוסיפה מועלם כי "שינינו את המפה לטובה" והשיבה לאחת מן השואלות כי הפרישה לא הייתה בשל הרבנים, "התייעצנו עם רבנים, אבל את ההחלטות נקבל בסיעה ואני בטוחה שזה ימשיך ככה גם בימין החדש."

במקביל, "אורית סטרוק נציגת איחוד לאומי, הודתה בפאנל כי "אין ספק שאילת שקד שינתה באופן משמעותי את יחס המדינה לבג"צים נגד ההתיישבות. וכי היא סומכת עליה שתמשיך את זה", עם זאת ציינה כי היא "לא יכולה לסמוך על הרשימה שלה לכל אורכה".

ח"כ עליזה לביא נציגת כחול לבן שנדחקה למקום לא ריאלי סיפרה שעבר עליה שבוע מאוד קשה "למצוא את עצמי ממספר שמונה להיות כמעט בסוף הרשימה זו חוויה מאוד לא פשוטה, והייתי צריכה המון כוחות נפש כדי לקבל את ההחלטה הנכונה."

לדבריה " אמרו לי שלא הבאתי אנשים דתיים למפלגה" ובעקבות כך נדחקו הנציגים מהציונות הדתית. לביא ציינה כי היא צמחה בבית היהודי, במפד"ל ההיסטורית. ותקפה את בנט ושקד: "היו שני טרמפיסטים שלקחו אותה ורמסו אותה" היא הלינה על כי הבית היהודי הפקיר כדבריה את נושאי דת ומדינה, "כאישה דתיה אני מרגישה שגנבו לי את היהדות שלי".

בעימות בניהן תקפה מועלם את כחול לבן ואמרה כי "מצד אחד אתם אומרים שתשנו את חוק הלאום ומצד שני לא. אין לכם דרך – אתם אומרים בעד ונגד לכל דבר".

(צילום: מתניה אופיר)

השותפים הטבעיים של העבודה הם מרצ

"מועמדת העבודה מיכל צ'רנוביסקי, אמרה כי "אנחנו יודעים איפה נמצאים שותפינו – הם במפלגת העבודה ומרצ", אמירה שגגרה תרעומת רבה מצד חברות הפאנל. "מצער אותי שאישה שבסיס החיים שלה הוא תורת ישראל רואה בשותפיה מי שרוצים בהכחדת היהדות במדינת ישראל", הגיבה מועלם.

נציגת הציבור החרדי הוסיפה כי הפעילים החרדים הצעירים רוצים להשתלב במדינה וחלקנו מתגייסים לצבא.

היא האשימה כי "דווקא בנט – לא עזר במילימטר בחינוך החרדי. כשההורים באו ובכו והתחננו שיפתחו בתי ספר ממ"דים חרדיים – בנט לא עזר בכלום ולא עשה כלום".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
בע"ה תשארו בחוץ
מיותר | 25-02-2019 15:58
עדיף בית יהודי גדול וליכוד חזק מאשר מפלגת ערב רב רפורמית.
2
הקמנו את הימין החדש כדי שלא נצטרך תלויים
בא נגיד את במילים של | 25-02-2019 16:31
יוצא המרצע מן השק, כל יום בעוד קצת
3
מי הרבנים ? כנראה צהר שבנט הכריז
רינה | 26-02-2019 10:33
שהמפלגה שלו תפעל לפי צהר, כלומר להרוס את הרבנות הראשית. הימין החדש טובל ושרץ בידו.
4
הפאנל של הנשים
שרה רבקה | 12-07-2019 5:15
בנט לא דאג לחינוך .הוא דאג לגייס 5 מליון לחינוך בירושלים המזרחית.מפליא שאשה דתי ה תצטרף בדרך כלשהיא ל מרץ שהיא נגד כל דבר יהודי כוללנשואין ברבנות .התישבות יהודית וככלל.מדינת כל אזרחי ה נותנת יד לאיימן עודה תומך טרור. לא מובן