במקום אפי נווה: מונה יו"ר לשכת עורכי הדין - סרוגים

במקום אפי נווה: מונה יו"ר לשכת עורכי הדין

אבי חימי נבחר היום (שלישי) לכהן כממלא מקום יו"ר לשכת עורכי הדין בארבעת החודשים הקרובים, עד לבחירות בחודש יוני. ויחליף את אפי נווה שפרש לאחר ההחלטה על הגשת כתב אישום נגדו

author-image
במקום אפי נווה: מונה יו"ר לשכת עורכי הדין
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

אבי חימי נבחר היום (שלישי) לכהן כממלא מקום יו"ר לשכת עורכי הדין בארבעת החודשים הקרובים, עד לבחירות בחודש יוני.

הוא נבחר בהצבעה חשאית ברוב של 24 קולות לעומת 19 קולות מול עו"ד אורי קינן ויחליף את אפי נווה שפרש לאחר ההחלטה על הגשת כתב אישום נגדו.

עם בחירתו, אמר חיימי כי "המטרה קשה. ביחד נייצב את הספינה הזו ונוביל אותה לחוף מבטחים. יש הרבה אנשים שמזנבים בלשכה ללא הצדק. תפקידנו להוביל את הספינה למקום שבו נהיה גאים להיות חברים בלשכת עורכי הדין. נעסוק בעבודה ולא בדיבורים".

לפני כחודש  הודיע נווה כי הוא מתפטר מתפקידו כראש לשכת עורכי הדין בעקבות הפרשה שטלטלה את עולם המשפט, בה חשוד נווה בביצוע עבירות מתחום טוהר המידות בקשר למינוי שופטים. בהן שוחד מיני בתמורה למינוי שופטת בבית משפט השלום והפרת אמונים.

"החלטתי לעשות כן הואיל והלשכה חשובה ויקרה לי עד מאוד", כתב נוה. "אינני רוצה שענייני האישי, שאני מניח שיסתיים במהרה, יפגע בפעילותה של הלשכה". יממה קודם לכן הורה בית משפט השלום בתל אביב לשחרר בתנאים מגבילים את נוה – החשוד המרכזי בפרשת המינויים תמורת מין שמסעירה את מערכת המשפט.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ממליצה על ביקור אצל הספר
בהצלחה | 21-02-2019 19:15
הליפה על הראש, לא מכבדת את התפקיד.