נס בדרום אפריקה: תינוקת נלכדה בבור- וחולצה בשלום - סרוגים

נס בדרום אפריקה: תינוקת נלכדה בבור- וחולצה בשלום

תינוקת בת יומו נלכדה בבור לניקוז מים בעיר דרבן, ככל הנראה לאחר שאמה נטשה אותה. עוברי אורח ששמעו את בכיה הזעיקו כוחות חילוץ- שהצליחו להוציא אותה בשלום. על פי ההערכות, התינוקת הייתה בבור למשך יותר מ-5 שעות

author-image
נס בדרום אפריקה: תינוקת נלכדה בבור- וחולצה בשלום
  מבצע החילוץ בדרום אפריקה (צילום: מתוך טוויטר)

נס בלב האדמה: תינוקת בת מספר ימים חולצה בשלום מבור לניקוז מי גשמים בעיר דרבן שבדרום אפריקה, זאת לאחר שנלכדה בבור למשך יותר מחמש שעות. התינוקת נבדקה על ידי צוותים רפואיים, שקבעו כי היא במצב בריאותי יציב.

מפקד משטרת דרבן גארת' ג'יימסון סיפר לרשת CNN כי מבצע החילוץ החל לאחר שעוברי אורח שמעו את בכיה של התינוקת וחייגו למוקד המשטרה. כוחות החילוץ שהוזעקו למקום פעלו במשך כארבע שעות כדי להוציא את התינוקת מהבור, כשבין השאר השתמשו בפטישים ומקדחות כדי להכין פתח גדול מספיק שיאפשר לכוחות להיכנס לבור ולהוציאה משם.

בשלב הזה לא ברור כיצד התינוקת הגיע לבור, אך נסיבות המקרה נבדקות על ידי המשטרה המקומית. על פי ההערכות במשטרה, התרחיש הסביר ביותר הוא שהתינוקת ננטשה על ידי אמה לאחר הלידה.

"תינוקת הנס" שניצלה במבצע (צילום: מתוך טוויטר)

בתום מבצע החילוץ, התינוקת- שזכתה לכינוי "תינוקת הנס"- הועברה לבית החולים במסוק. לטענת מנהל בית החולים תימוט'י הארדקסל, היא סבלה מהיפותרמיה קלה, אך מעבר לכך לא נרשמו פציעות משמעותיות. היא הייתה ערה, תגובתית, ובכתה. רמות הסוכר בדם שלה היו טובות, ומבחינה הרפואית, הכול פתור כעת. האתגר הגדול ביותר היה חום הגוף שלה, היא הגיעה לבית החולים עם חום גוף של 35.5 מעלות. חיממנו אותה, רחצנו וניקינו אותה".

"מעבר לכך, לא מצאנו שום דבר שבור או פציעות חמורות" הוסיף. "אנחנו מרוצים ושמחים מאד. נראה שהיא הייתה לכודה בבור לפחות חמש שעות. ילד ששרד כמות שעות כזו, זה נס".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו