נתניהו לרב רפי פרץ: לא אשריין אותך בליכוד - סרוגים

נתניהו לרב רפי פרץ: לא אשריין אותך בליכוד

בליכוד ערכו סקרי עומק לבחינת יעילות המהלך לשילוב מפלגת הבית היהודי ברשימת המפלגה לכנסת. לאחר שגילו כי החיבור לא מניב מנדטים הודיע נתניהו לרב פרץ על ביטול התכנית

נתניהו לרב רפי פרץ: לא אשריין אותך בליכוד
  (צילום: סרוגים)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע לרב רפי פרץ כי אחרי בדיקה שערך הוא החליט שלא לשריין לו ולחברי הבית היהודי מקום ברשימת הליכוד לכנסת.

על פי הדיווח של עמית סגל בחדשות 12, בליכוד ערכו סקרי עומק בכדי לראות האם חיבור עם הבית היהודי מניב למפלגה מנדטים וגילו כי אין עלייה משמעותית במצב המפלגה.

בעקבות הסקרים החליט נתניהו לבטל את ההצעה לרב פרץ לפיה הוא ישריין אותו בליכוד ויתן לו את תיק החינוך. כעת עם פסילת הרעיון ייאלץ הרב פרץ לרוץ יחד עם האיחוד הלאומי.

בסוף השבוע האחרון כבר היה נראה כי הבית היהודי והאיחוד הלאומי בדרך לחתום על הסכם ריצה משותפת. הרב פרץ ובצלאל סמוטריץ' נפגשו ביום שישי וסיכמו את תנאי איחוד המפלגות ואת התארים והתפקידים שישא כל אחד מהם. עם צאת השבת הודיע הרב פרץ לסמוטריץ' כי הוא התייעץ עם מקורביו ומשפחתו והחליט לחזור בו מההסכם.

סמוטריץ' עצמו סיפר בצאת השבת כי "ביום חמישי ושישי ניהלתי שיח אישי ארוך עם היו״ר הנבחר של הבית היהודי הרב רפי פרץ במטרה להגיע להסכמה וחתימה על ריצה משותפת של שתי המפלגות בבחירות הקרובות על בסיס שוויון והנהגה משותפת. ואכן ללא מתווכים ויועצים – ואחרי וויתורים משמעותיים מצידי למען סגירה מהירה של ההליכה המשותפת – הצלחנו להגיע להבנות מלאות לפני כניסת השבת".

יו"ר האיחוד הלאומי סיפר כי "במסגרת זו סוכם כי הרב פרץ יוצב במקום הראשון ברשימה ואילו האיחוד הלאומי יקבל את הזכות לבחור בתפקיד הראשון. קוראים לזה שיוויוניות".

אלא שתפנית מפתיעה החזירה את השניים לנקודת ההתחלה: "לצערי הרב, בצאת השבת הודיע לי הרב פרץ שלאחר התייעצויות שהוא ערך עם מקורביו הוא החליט לסגת מההסכמה לבסיס שוויוני והנהגה משותפת – ולחזור לעמדת הפתיחה ולפיה הבית היהודי היא השותפה הבכירה ואנחנו האורח בבית. אי לכך המשא ומתן בשלב הזה הגיע למבוי סתום. מתוך אחריות אני מתכוון להמשיך ולעשות הכל כדי להגיע לרשימה רחבה של כל מרכיבי הציונות הדתית והימין האמיתי גם אם נראה שבעת הזו האפשרות להשתלב בליכוד כסרח עודף נראית קורצת יותר לאנשי הבית היהודי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
בחירות
דאבוש בני | 10-02-2019 20:28
תוכן ענינים
האיחוד הלאומי צריך ללכת עם עוצמה לישראל השני
האיחוד הלאומי צריך ל | 10-02-2019 22:02
האיחוד הלאומי צריך ללכת עם עוצמה לישראל השני המפלגות יש את אותו דרך חבל שהמנדטים ילכו
2
אלי סדן אוכל את התבשיל שבישל
גדעון | 10-02-2019 21:34
עכשיו שיתחיל להתפלל שיעברו את אחוז החסימה כי הכישלון הזה יהי רשום על שמו
3
תפסיקו כבר לריב
ורהפטיג זרח | 10-02-2019 21:35
תקשיבו, אתם שהחלטתם לריב על כיסאות (כאילו בשם המצביעים) או שתריבו על כיסאות בכנסת או שתריבו על כיסאות באוטובוס שיגרש אתכם מחוץ לגוש. חלאס! תתאחדו.
4
ספין הסבר
אהרון | 10-02-2019 21:57
נתניהו לא חשב שהשיריון יביא לו 3 מנדטים אלא שיציל מנדטים בימין בכך שיאפשר חיבור בין עוצמה לאיחוד . זה לא השתנה פתאום ...מה שהשתנה הוא המחיר .
5
בושה לפרץ שבכלל התעניין. לסידורי כסא.
אביחי | 10-02-2019 22:16
בושה לפרץ שבכלל התעניין. הוא לא מונה לסידור כסא, ומעבר לזה , מה זה השטויות האלה של להיות סרח עודף במפלגה שלא מייצגת את הציונות הדתית בשום צורה חוץ מזה שהיא סוג של ימין (כשהיא לא עסוקה בלהיות שמאל). אף אחד בליכוד לא מחכה לכיפות הסרוגות ואף אחד שם לא מעוניים בכיפות הסרוגות ובדתיים בכלל במפלגה, והם הוכיחו את זה פעם אחרי פעם! לא נעים להגיד אבל לרב פרץ עלה המשהו לראש , הוא חושב שהוא עשה ג'סטה ענקית שבא ושקיבל את המלוכה או משהו...הוא והחצי מנדט שלו. אפילו לא הוסיף מנדטים. כמה יהירות...הוא בכלל לא צריך לקבל יתרון, עשו לו ג'סטה שנתנו לו את הבכורה, ובמקום להגיד תודה שמכבדים אותו ונותנים לו חצי חצי ויותר, למרות שאין לו מפלגה כרגע, הוא מעביר במרץ מנדטים לבנט ומעדכן שהוא יצטרף לגנץ כי גנץ חבר שלו. או הליכוד או גנץ. יש לך בכלל עקרונות הרב פרץ? מי שצריך להוביל זה האיחוד הלאומי ופרץ רק הוכיח את זה (וזה גם מה שהציבור אומר). מה שהיה בימי מתושלח לא מעניין אף ובכל הכבוד לך הרב פרץ, אין לך שום זכויות על מעמד העבר של המפדל. תתעורר מהסרט שאתה חי בו כי אמנם ממשלת גנץ לך מתאימה, אבל לנו פחות.
6
חיבור טבעי
דוד | 10-02-2019 22:38
בין האיחוד הלאומי ועוצמה יהודית. בענווה וביושר. למה צריך להתחבר למי שעף עליך
7
שיתחילו להתפלל
צור | 10-02-2019 23:02
שיעברו את אחוז החסימה כי הכישלון יהי רשום על שם אלי סדן ורפי פרץ
8
אם התנהגותו המבישה כלפי סמוטריץ- קיבל את עונש
נעמי | 10-02-2019 23:18
עונשו משמים הרב פרץ השחצן שחשב שכל העולם בכיסו - מגיע לו . רק סמוטריץ צריך להוביל אחרת לא נצביע לבית היהודי !!!!!
9
תרגיל מסריח
שלמה | 11-02-2019 7:18
צריך בדיקת עומק אם זה לא תרגיל מסריח של הרב טאו לחבור לליכוד ולהרויח את משרד החינוך
10
דיי תמוה ואת איילת שקד שמקפיצה את הליכוד
אור | 01-07-2019 20:39
במס' מנדטים הזויים אותה לא משריינים בליכוד.....??????????.