לא מוותרת: המלחמה הקשה של מלניה טראמפ - סרוגים

לא מוותרת: המלחמה הקשה של מלניה טראמפ

לאחר שלל פרסומים פוגעניים, האישה הראשונה של ארה"ב מוכיחה שהיא לא רק קישוט לצד בעלה הנשיא טראמפ ויוצאת להילחם בתקשורת. הפיצויים אם שאלתם כבר בדרך אליה

לא מוותרת: המלחמה הקשה של מלניה טראמפ
  (צילום: שאטרסטוק)

נלחמת בפייק ניוז: לאחר שלל פרסומים פוגעניים, מלניה טראמפ מוכיחה שהיא לא רק קישוט לצד בעלה הנשיא ויוצאת להילחם בתקשורת, או כמו שבמשפחת טראמפ אוהבים לקרוא לזה "פייק ניוז".

בעיתון הבריטי "הטלגרף", החליטו לפרסם התנצלות ולהעניק פיצויים כספיים למלניה, לאחר שקיבלו תביעה מצידה על כתבת פרופיל שפרסמו עליה בסוף שבוע שעבר.

בכתבה שפורסמה ב"טלגרף" וכבר הפסיקה להימחק מאתר העיתון, נטען כי הגברת הראשונה של ארה"ב בכתה כשטראמפ נבחר לנשיאות ארה"ב. בנוסף טענו כי מלניה התקדמה על חשבון הפרסום של טראמפ ולפני ההיכרות איתו היתה "דוגמנית כושלת".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @donald.and.melania.trump on


בהתנצלות שפורסמה בטלגרף, נכתב: "מתנצלים בפני הגברת הראשונה ומשפחתה על כל מבוכה שנגרמה בעקבות הפרסומים שלנו, וכסימן לחרטה הסכמנו לשלם לגברת טראמפ נזקים ואת ההוצאות המשפטיות שלה".  בכתבה פרסמו את הטעויות בפרסום שלהם וכתבו כהתנצלות: "גברת טראמפ הייתה דוגמנית מצליחה בזכות עצמה גם לפני שפגשה את בן זוגה" וציינו כי גם הטענה שמלניה בכתה בערב הבחירות אינה נכונה.

העיתונאית נינה בורליי, שעומדת מאחורי חשיפת הפרטים על מלניה שפורסמו ב"טלגרף", ציינה כי ההתנצלות של הטלגרף נובעת בעיקר מפחד מפני עורך הדין צ'רלס הארדר, שמייצג את הזוג טראמפ ואף זיכה כבר את מלניה בתביעה מול המגזין "דיילי מייל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מלניה
יקוטיאל | 28-01-2019 9:06
אנו מצתרפים להגברת הראשונה בעולם שנלחמת לכבודה.
2
אולי יעשו אותה דמות מופת בחמ"ד בשנה הבאה?
אזרחי | 28-01-2019 10:58
אולי יעשו אותה דמות מופת בחמד בשנה הבאה?
3
הלוואי אצלנו
ג | 31-01-2019 13:06
הכתבי פייק ניוז היו חוטפים ככה . כמות פירסומים כוזבים ופוגעניים היתה יורדת פי 100