כבר לא רק ספא וים: הכירו את דור העתיד של חופשות בחו"ל
חוץ לארץ, טיולים , תוכן שיווקי

כבר לא רק ספא וים: הכירו את דור העתיד של חופשות בחו"ל

מערכת התיירות של סרוגים יצאה לחפש קצת חופש וגילתה את דור העתיד של החופשות דווקא בקפריסין והכי חשוב עם קונספט, שמתאים גם לציבור הדתי (ולא רק)

author-image
הכירו את דור העתיד של חופשות בחו"ל
  (צילום: יחצ)

תשכחו מחופשות עם קופסאות שימורים ומנות חמות, תשכחו מחיפוש הנואש אחרי טיולים ומוזאונים והכירו את הדור הבא של חופשות בחו"ל. מערכת התיירות של סרוגים יצאה לחפש קצת חופש וגילתה עולם שלם של תיירות בקפריסין עם קונספט, שמתאים גם לציבור הדתי (ולא רק).

מלון הספא הכשר (כן, יש אוכל בחו"ל גם לדתיים), 'קאפריס ספא ריזורט' השוכן בלגונה הכחולה בקפריסין. משיק מוצר תיירותי חדש בשם "ספא לגוף – ספא לנפש", המעניק סדרת נופשני תוכן המספקים לנפש את מה שהמלון מספק לגוף.

מדובר במוצר תיירות הכולל חבילת תוכן והרצאות, על פי בחירה בשלל תחומים. כגון: קולנריה, הומור, העצמה אישית ועוד.

אוכל כשר גם בחו"ל (צילום: יח"צ)

'ספא לנפש' יכלול חופשות בתחומים הבאים:

-ספא לנפש קולינרי עם השף שלום קצנגולד, בעלים של קייטרינג בוטיק " קריסטל". כבר עשור ומחצה בתחום הקולינרי, כולל ניהול מטבחי פרימיום. קצגולד מעביר סדנאות שף לקבוצות ולפרטיים, .

-ספא לנפש הומוריסטי עם קובי אריאלי, סאטיריקן, סטנדאפיסט, עיתונאי, פובליציסט, איש טלוויזיה ורדיו. משחרר יהודים ממועקות באמצעות הומור יהודי מושחז. אדם שיודע איך להוציא אנשים ממצב של שחיקה.

-ספא לנפש נומרולוגי עם ניר גוטליב, מתמחה בניתוח ושינוי דפוסי חשיבה והתנהגות על פי תורת הנומרולוגיה. מייעץ באופן אישי, ייעוץ זוגי, יחסי הורים וילדים, עסקים ושותפויות, קריירה, לימודים, והעצמה אישית. מרצה ומייעץ לארגונים בארץ, ובחו"ל. מעביר ומלמד קורסים וסדנאות, מחבר ספרים נחשבים בתחום הנומרולוגיה.

סדנאות שף (צילום: ישראל קליין)

-ספא לנפש מעצים עם פדות רוטנמר, מורה למשחק ותיאטרון בבית ספר "אהבת ישראל" בירושלים וסמינר "רינת יעקב", מעבירה הרצאות וסדנאות להעצמה אישית לארגונים ואירועים בארץ ובעולם.

-ספא לנפש בינזוגי, עם רותי הלפרט, מנטורית לתקשורת בין אישית, מנחה סדנא מעשית לתקשורת בין אישית בנושאי זוגיות, יחסים בין אישיים בסביבת העבודה ובין משפחה וחברה. בוגרת אוניברסיטת קיימברידג' ואוניברסיטת בר אילן.

קצת על 'קאפריס ספא ריזורט' : המלון ממוקם מעל הלגונה הכחולה, הסמוך לנמל התיירות בעיירה לאצ'י. בניגוד אולי למקומות אחרים, כל המלון כשר, כל השנה. לצד אטרקציות מרהיבות מסביב למלון, ביבשה באוויר ובים – מציע המלון לזוגות הבאים להתארח בשעריו – חופשות תוכן במגוון נושאים שמעניינים כל אחד, כל השנה. וכך, בסופי שבוע נבחרים ולעיתים באמצע השבוע, ניתן יהיה לפגוש להרצאה או סדנא מומחים בתחומים שונים.

במלון קפריס 56 סוויטות מרווחות ומפוארות, לחלקן בריכות פרטיות ולאחרות ג'קוזי, בריכת ים המלח ובריכה נוספת מקורית, בריכה רגילה ובריכת פעוטות, ספא מפואר, חדרי מסאז', בית כנסת עם ספר תורה, כשרות מהדרין צמודה של הרב נחמיה רוטנברג.

לא יודעים מה אתכם, הגיע הזמן לחופשות איכותיות בחו"ל גם לשומרי הכשרות. 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ממליץ
אבי | 22-01-2019 5:13
הייתי שם עם אשתי. המקום מדהים. המיקום מדהים. הסויטות חדשות ומדהימות. בתמונה למעלה, הבריכה היא הבריכה של סויטה אחת! יש גם בריכה הרבה יותר גדולה משותפת. אני ממליץ בחום!
2
עלות
רמונד | 22-01-2019 9:21
היי מה העלות של שבוע נופש