הנערים העצורים לא הובאו לדיון, העו"ד יצאו במחאה - סרוגים

הנערים העצורים לא הובאו לדיון, העו"ד יצאו במחאה

עורכי דינם של הנערים העצורים בשב"כ יצאו מאולם בית המשפט המחוזי בלוד עד שהנערים יובאו מחדר החקירות לאולם הדיונים: "לא הולכים להשתתף במשחק הזה, יש גבול לכל תעלול"

author-image
הנערים העצורים לא הובאו לדיון, העו"ד יצאו במחאה
  אחת ההפגנות לתמיכה בקטינים מול בית המשפט. צילום: פלאש90

פרשת הנערים מישיבת "פרי הארץ" ברחלים. לפני שעה קלה הבוקר (רביעי) יצאו עורכי דינם של הקטינים מאולם בית המשפט במחאה לאחר שהנערים לא הובאו לדיון: "אם החשודים לא פה – גם אנחנו לא פה".

עורכי דינם של הנערים יצאו מאולם בית המשפט המחוזי בלוד עד שהנערים יובאו מחדר החקירות לאולם הדיונים וסירבו לקיים את הדיון בערר שהוגש למפגש העצורים בשב"כ עם עורכי דינם.

באולם הדיונים נשארו נציגי השב"כ והמשטרה לבדם בלי ייצוג לקטינים, ובינתיים מחוץ לאולם ממתינים בני משפחתם של הנערים העצורים יחד עם עורכי דינם להכרעת שופט בית המשפט המחוזי חגי טרסי.

לאחר הדיון: שופט בימ"ש המחוזי מרכז בלוד חגי טרסי קיבל את עמדת השב"כ והמשטרה והורה על קיום דיון בערר על המעצר שלא בנוכחות הקטינים אשר לא הובאו לדיון בעניינם.

עו"ד חי הבר מארגון חוננו מסר כי "היחידה החוקרת החליטה שהיא לא רוצה להביא אותם והיא רוצה לקיים דיון לא בנוכחותם, הדבר הזה לא נכון, אין דבר כזה אין הליך מעצר שלא בנוכחות החשוד, לכן אנחנו כל עורכי הדין קמנו ועזבנו את האולם".

והוסיף: "אם המערכת רוצה לקיים דיונים במעמד צד אחד שתקיים, אם החשודים לא פה גם אנחנו לא פה, שיחליטו מה שיחליטו שיהיה שיח בין היחידה החוקרת לבין בית המשפט שידברו שידסקסו בניהם – אם רוצים להאריך את המעצר, רוצים לקבל את הערר, שיעשו מה שהם רוצים אנחנו לא הולכים להשתתף במשחק הזה, יש גבול לכל תעלול".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו